![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() HaasteLaitetaas pikku haaste ja katsotaan kuinka moni offari osaa antaa jotain arvokasta. Eli haastan kaikki offarit verta luovuttamaan! Itse kävin eilen jos lasketaan se numeroksi yksi. Siitä vois seuraavat laittaa numero järjestyksessä käynnin, katotaan paljon vuodessa käyntejä kertyy. Pieni vaiva, mutta jollekkin suuri hyöty. Ja saa siellä kahvia ja pullaa.. Tuossa linkki liikkuvan veripalvelun kiertopaikoista. http://www.veripalvelu.fi/www/verenluovutustilaisuudet
|
|
||||
|
||||
![]()
Muutamaan otteeseen käynyt kokeilemassa, mutta ei kelepoo... Hemoglopiinit turhan ylhäällä, ei auta urheilut eikä ruokavaliot...
|
||||
|
||||
![]()
Täytyy passata, piikkikammoinen saa ihan tarpeeksi tutinaa vuosittaisessa työterveyskuulustelussa.
![]()
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
||||
|
||||
![]()
Hyvä muistutus, en ookaan varmaan puoleen vuoteen käyny. pitääpi muistaa päivittää tännekin kun taas käyn.
Onhan se jokaisen hyvä eläessään ainakin sen verran luovuttaa, että omansa saa takaisin, jos joskus joudutaan veri vaihtamaan vaikka 2 kertaa ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tulee käytyä pari kertaa vuoteen, ihan siksi että olen kahteen kertaan ollut saavalla puolella.
|
|
||||
|
||||
![]()
Liityn valitettavasti AVROn seuraan kannatusjoukkoihin. Tekee jo ajatuskin pahaa, vaikka tietääkin että tarpeeseen ja hyötykäyttöön menis (jos kelpais.)
|
||||
|
||||
![]()
Ei taida kelvata enää ees lettutaikinaan... Ennen tuli kyllä käytyä aina kun mahdollista.
|
||||
|
||||
![]()
Asiasta puhutaan, olen luovuttanut verta useampaan kertaan, halusin vaan herättää keskustelua, mitä siellä SPR:ssä oikein toimitaan, se että rahaa menee vääriin suihin, se minulla korpeaa erioten ja kuten vuosikatsauksesta hyvin voi lukea.
Se siitä.... kai
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Oon monesti miettiny, et jos piikkikammonen sairastuu esim syöpään, niin miten paha paikka se on oikeesti sille, ku kaikki lääkkeet tulee käytännössä suonen sisäisesti?
|
|||
|
|||
![]()
Heh, piikkejä saavat työnnellä vaikka mihin mutta perskele kun se hemoglobiinin mittaus aina jännittää
![]()
|
||||
|
||||
![]()
oiskohan caddy toisin päin? Eikös ne suosittele luovuttamaan verta jos hemoglobiini on turhan korkeella. Ainaki mulla oli 191 nii sanovat että pitäs olla jo luovuttamassa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Loistava haaste !
Nuorempana tuli 20 kertaa täyteen mutta nyt on ollut pitkä tauko luovutuksissa. Pitääpä ryhdistäytyä.
|
||||
|
||||
![]()
Onhan noissa sitten noita rajoituksia.. Että muistakaa mainita,että ette harrasta irtosuhteita... Ette ole olleet ulkomailla.. raskaana olevat ei voi luovuttaa verta.. että ei kannata turhan takia veripalvelussakaan ravata
![]() Mutta haasteena aivan loistava, eikä sitä koskaan tiedä, milloin joutuu itse tilanteeseen, että tarvitsee apua!! Sekkulikkakin oli juuri viime viikolla Tayksissa ja sai kolme pussia verta.. Onneksi oli mistä antaa!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Saas nähä miten käy, kun seuraavan kerran käy tyrkyllä: Viime syksynä viimeksi ja sen jälkeen operoitu ja saatu haavatulehdus, johon tuli sitten viimesen päälle kova kolmen viikon antibioottikuuri.. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ei millään negatiivisellä asenteella, mutta ilmaiseksi luovutat, veripalvelu perii sairaaloilta ns. aika sika hintaa ja me maksetaan veroissa ja sairaalakäynneistä. Loppulaskussa näkyy myös sairaalassa annettu "veri"
On tää kummaa touhua. Jos ette usko niin ottakaa itse selvää ennen kommenttejanne
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Haaste heitetty.. | HRD | Chit-Chat | 5 | 14.09.2007 18:02 |
NFS: Underground haaste!! | SamppaFIN | Computer Games | 5 | 19.06.2007 16:02 |