![]() |
![]() |
|
Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Urakalla peltiä ruttuun. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
En haluis olla tuossa tilanteessa vakuutusyhtiön tarkastaja...
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tuleepa tästä(kin) videosta mieleen, että helvetisti aina jenkkifoorumeilla kehuvat että BFG:n AT:t on aivan loistavat talvirenkaat, tai että perus "all-season" kumeilla pärjää ihan hyvin talvikeleissä. Kun yrittää sanoa että miten olisi kitka- tai nastarenkaat, on useimmilla vastauksena että "ihan turhanpäiväisiä, ja aivan typerää pitää kahta rengassarjaa". Ja muutenkin, onhan se nyt selvä että ATt pitää hyvin, kun on niin paljon isompi kuviokin kun jossain kitkarenkaissa. Osuu sinne tosin joitakin satunnaisia väliin, jotka on joskus oikeilla talvirenkailla ajaneet ja ymmärtävät luonnollisesti mistä on kyse.
Sama juttu ABS- jarrujen kanssa, ei kuulemma ole mitään hyötyä, ja kun rengas kerran pyörii niin eihän auto silloin voi pysähtyä kunnolla. Eikä siinä, totakin videopätkää kun katsoi niin jo pelkästään sillä että osaisivat edes ajaa liukkaassa, olisi säästynyt noistakin kolareista moni. Huvittavaksi tuon homman vielä tekee se, että monet videon kaltaisista kolarisumista tapahtuu alueilla missä on ihan oikea talvi joka ikinen vuosi, ja lunta saattaa tulla muutaman metrinkin vuodessa jos menee vähän korkeammalle vuoristoon. Mutta jos ei osaa, niin ei osaa... ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Sama juttu kun Timo_L:llä, muakin ihmetyttää suuresti, että paikoissa, joissa sataa lunta ihan perkeleesti talvisin, ei vaan kyetä ajamaan lumen keskellä. Eikös toi Colorado Springs ole jossain melkein 2000:n metrin korkeudessa muutenkin?
Yks juttu vielä, että noi Amerikan serkut tykkää ajaa kovassakin lumisateessa vuoristoteillä ilman valoja ja jos on neliveto niin ne päästetään kesärenkailla noille teille. Pahimmillaan vastaantulevan auton sitten näkee vasta kun se on ihan kohdalla...
__________________
[ ][ ]=TOYOTA=[ ][ ] |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
#7
|
||||
|
||||
![]()
niinsanotusti kuuluisa hartialukko iskeny tuossa porukalle päälle
![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Taitaa kuva valehdella "hieman" tuota mäen jyrkkyyttä
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Sitä samaa katselin,ei tule noin liukkaasti auto ihan tasaisella lumipolanteella vaikka olisi nahkakaljut kumit.Kun ei kuitenkaan näytä mistään peilikirkkaasta jääpinnasta olevan kysymys.
Mutta sangen ikävä tunne varsinkin isommalla autolla kun lähdetään tulemaan alas persmäkeä,F12:lla pari kertaa on tullut kokeiltua... |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Hyvä video, eikä mikää re-postaus. Minnuu ihmetyttää myös se että käsittääkseni vakuutusyhtiöt kiltisti maksaa kaikki korjauskulut, ajelitpa upouusilla Hakkis seiskoilla ulos tieltä tai sitten nahkakaljuilla just 3 mm laillisuusrajan täyttävillä saksankitkoilla, joiden "pito" on talvella jotain uskomatonta.
Ja kaikenmaailman rengasmelulle ja märkäpidolle löytyy kyllä jo direktiivejä, mutta EI MITÄÄN pienintäkään pykälää missä kerrotaan missä vaiheessa renkaaseen saa paistaa M+S -merkinnän. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O:Läjä peltiä | Lanzari | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 07.01.2008 22:52 |
Mistä peltiä Pääkaupunkiseudulla | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 05.09.2007 09:27 |
Ostetaan peltiä | hoojii | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 08.03.2006 12:45 |
kantattua peltiä? | Cental73 | Chit-Chat | 3 | 11.08.2005 18:24 |
tankki ruttuun | Yleiset | 8 | 23.05.2004 20:53 |