![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Mistä halpa puikkohitsi???Elikkä tarvisin halvan puikkohitsin. Mitä halpoja merkkejä on olemassa?? Käyttö on todella vähäistä esim. rattorin sylinterin korvakko pitäs just tällä hetkellä hitsata... Eli sen tehonen kone millä saa poltettua korvakoita...
|
|
||||
|
||||
![]()
Mikä Sun mittapuulla on halpa?
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
alle 500€
|
|
||||
|
||||
![]()
Maksa se 500-600€, niin saat Kempin invertterin...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
Ostin itse 500e Kemppi MinArc 150:n.
Ja olen ollut todella tyytyväinen. |
|
|||
|
|||
![]() Halpiskoneista...
Joku Gern tai vastaava halpismuuntaja on sellasenaan täysin hyödytön
mihinkään käyttöön johtuen ihan naurettavasta käyttöajasta ennen kun lämpösuoja katkasee homman. Jäähdytellään sanoo joku, mutta tarttee tosi pitkän huilauksen ennen kun seuraavat pari senttiä saa vedettyä. Kunnon laitetuulettimella niistäkin saa jonkinlaisen pelin, mutta on aika ronkeli kepeistään ja materiaalipaksuuksista. Ja noilla tarttee oikeesti osata hitsata kun niissä ei oo mitään sytytysautomatiikkaa niin kuin kunnon invertterissä. Tämäkin tuli harvinaisen selväksi kun sitten vetelin uudestaan saumoja lainakoneella ja ihmettelin että mikä siitä niin vaikeeta teki ekalla kerralla... Säästä vaivoja, hermoja ja myös rahaa jättämällä noi roskat väliin. Hyvä ja halpa on tässä tapauksessa todellakin 2 eri asiaa, ja jos väärässä järjestyksessä ostaa niin molemmat tulee hankittua. |
|
||||
|
||||
![]()
Just näin...
Ni sillä se hitsaus myös onnistuu,ja silloin kun homma on helppoa tai edes siedettävää niin sille koneelle löytyy sitä käyttöäkin. Halvemmissa saattaa olla saman tehoisiakin mutta se kuuluisa kuormitettavuus on sitten jotain muuta,eli jos kempillä hitsaa vaikka koko päivän niin jollain halpiksella saat pitää jäähyttelytaukoa joka puikon jälkeen. Nii ja en myy Kemppiä mie vaan omistan sellaisen,ja olen hitsannut niillä halpiksillakin. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Elä osta alle kolmensadan romuja. kokemuksesta. Mieluummin kituuttaa ilman ja säästää ostaakseen kunnollisen kuin ostaa halvan romun.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tai ostaa jostain parilla kympillä jonkun vanhan parisataa amppeerisen kempin tai hakaksen. Diodivikaset ei oo kalliita.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mistä saa halpa Kemppi MinarcMIG? | ZwA | Tekniikka & Jutustelu | 174 | 23.05.2017 17:31 |
Mistä se kaikki halpa tavara tulee? | baxxter | Chit-Chat | 4 | 27.10.2009 21:27 |
M:YYTY Puikkohitsi Kemppi | A45 | O/M/V Muut | 5 | 15.02.2007 20:30 |
O: Halpa HJ tai BJ | retkikeitin | O/M/V Muut | 0 | 29.08.2005 22:24 |
Mistä halpa pakoputki? | okkiM | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 31.03.2005 21:51 |