![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
onnistuuko soa+75mm korinkorotus leimata hj61;seen?onnistuuko soa+75mm korinkorotus leimata hj61;seen? otteessa on jo 33x12.5 kumit
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
#2
|
||||
|
||||
|
onnistuu, mutta soa ei saa nostaa ku jonku 50mm. kun normaalisti max 77mm...
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Joo aika vaikiaa voi olla jos vielä 33 renkailla haluaa pysyä lain kirjoissa. Omassa tojotassa soa suorilla jousilla +50mm korinkorotus ja tällä hetkellä ihanat 215/65/15 renkaat alla ja korkeus on aika nipinnapin sen mitä otteessa lukee, semmonen 150mm korotusta tuossa.
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
sitten ku on etujousi noin nurjahtanu ylitte rupee oleen se 77mm jousikorotus lähellä! |
|
#5
|
||||
|
||||
|
kappas, määku luulin että mulla on lötköt jouset
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
eikös se soalla nouse helpostikin joku 100mm ?
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Sen verran helposti jos on suht ryhdissä jouset tai enemmän.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Nousee nousee ja sehän siinä on just ongelma kun ei sais nousta kun sen 77 mm. Sehän nousee akseliputken + pakan paksuuden verran, eli pakka oltava tollai nurinpäin nyrjällään että on laillinen.
Korikorotusta jos olis 50 mm, niin sitten kestäisi olla vielä 33":t merkattuna otteelle. 75 mm on liikaa SOA:n kanssa, pakkojen pitäisi olla aivan luonnottomassa asennossa, tai sitten autolle ei sais olla merkattuna muita kuin alkuperäiskorkuiset renkaat (205R16 ja 10R15). Jousituksen korotus + korin korotus + renkaista johtuva korkeuden muutos = saa olla max. 150 mm yhteensä kaikki. |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Mitä järkee on koria nostaa jos tekee soa:nkin? Pyörimään mahtuu 33" ja isommatkin.
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Kerrotko pelle mulle sitte miks 38.5/15/16 bogger ottaa kaareen kiinni joustaessa, vaikka siellä ON korinkorotuskin ?
edit. Ja ei, en rupea rälläköimään täysin ruosteettomia kaaria pilalle.
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. Viimeksi muokannut Turpo-Urpo : 10.09.2010 06:22 |
|
#11
|
||||
|
||||
|
mulla on koria jo nostettu mutta soa puuttuu. vitunmoinen homma poistaa korinkorotus. asiasta ymmärtävät tietänevät.
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: 30 neliöö mustaa 0.75mm peltiä | VonLeka | O/M/V Muut | 2 | 21.01.2008 23:00 |
| Jarruputki 5mm -> 4.75mm | Masu | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.07.2007 16:44 |
| Alumiinisia 90 asteen putkikäyriä. 75mm mistä? | kokkolanpoika | Chit-Chat | 1 | 20.04.2007 20:09 |
| Pitääkö "snorkkeli" leimata? | jeeppi-eki | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 17.11.2004 09:16 |
| onnistuuko? | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 25.05.2004 00:07 | |