![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
Zynttäri lahja vinkkejäNo niin taistelu toverit, tarttis saada vähän vinkkejä mitä naiselle 30v lahjaksi kannattais ostaa tai mitä oletta ostaneet ? Saa tietysti naisetkin vastata...
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Joku tässä taannoin otti puheeksi, tais olla oma poika johon eräs palstalainenkin otti osaa.. Miten ja mihin keskustelu päätyi, jääköön kertomatta Minä siis en henk.koht halua moisia hilavitkuttimia (työkalujen pitää olla käyttökelpoisia), mutta joku niistä voi jopa tykätä, jos ei ammattikäyttöön tartte!ps. Taistelutoveri on yhdyssana
Viimeksi muokannut nana : 01.09.2010 13:15 Perustelu: Kielioppihuomatus.. |
|
|
|||
|
|||
|
Tulisia mausteita poppamiehestä! www.poppamies.fi
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Mä ostin vaimolle äitienpäivä lahjaks porsaan
|
|
|
|||
|
|||
hyvää ja kaunista
Pullo aitoa shampanjaa ja lahjakortti kauneushoitolaan.
|
|
|
||||
|
||||
|
Liikuttavaa.. Mää haluisin kovasti sellasta minipossua, mutta kuulema meidän eläintarhakiintiö on nyt täys.. Kyläpäällikköä ei parane uhmata...
|
|
|
||||
|
||||
|
Ajatuksena hieno ,mut se mikä sen vaikutus on niis saattaa olla meijän kohalla sitten eri juttu
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Pari kanaa ja kukko niin saa emäntä munaa joka aamu! Sit voi isäntäkin ottaa kuvan "kukostaan" ja näytellä muille kuinka terhakas se onkaan!
|
|
|
||||
|
||||
|
Kaverin emäntä täytti vuosia lissee ja toivoi aamulla hartaasti mieheltään lahjaksi: "pitäs piästä jonnekin lämpimmään"...
Kaveri pani illalla kotona saunan lämpiämään...
|
|
|
||||
|
||||
|
No varustelekahan on pullollaan mainioita lahjaideoita eiväkkä oo hinnankirois.
![]() http://www.varusteleka.fi/product.ph...+uudenveroinen http://www.varusteleka.fi/product.ph...ussi,+kaytetty http://www.varusteleka.fi/product.ph...etti,+kaytetty |
|
|
||||
|
||||
|
ite ostin aikoinaan emännälle 128 fiatin -73sen.. ei se ole sitä katsastannu.. mutta hieno se kuulemma on.
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Paras isänpäivä lahja | La tuskaa | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 09.11.2008 16:51 |
| Synttäri lahja Wrangler -04 | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 5 | 16.07.2008 15:19 |
| Lahja ystävältä.. | PaJeRo | Chit-Chat | 9 | 31.01.2005 13:39 |
| Petriinalta lahja Pekalle | Yölinja ja Pekka Sauri | 14 | 20.04.2004 18:15 | |
| Pete Knudsenin lahja Äidilleen... | KTM | Vuosimallit 1963-1967 | 3 | 19.04.2003 21:22 |