![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
Äänestyksen tulos: Ostatko Offi auton Valmiina vai rakennatko itse | |||
Rakennan autoni itse Projektit on kivoja! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
104 | 93,69% |
Valmiina, ajaminen on mukavampaa ku tallissa nysvääminen! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 6,31% |
Äänestäneitä: 111. Et voi äänestää tässä äänestyksessä. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Ostatko offi auton valmiina vai rakenatko itse?Minua on jo pitempään vaivannut että ostaako kukaan offari autoaan valmiina vai haluaako kaikki rakentaa sen oman ja oman näköisen itse. olen törmännyt muuallakin ongelmaan että kun maasturista tehdään MAASTURI niin se menettää sen romu rauta arvonsakkin, kun yrittää myydä niin sanotaan että ku se on rakenneltu niin ei sitä mittän saa. siinä ei auta enään että autoon on asennettu arppia ja snorkkelia ja korotus sarjaa tai muuta... ONKO NÄIN?
|
|
||||
|
||||
![]()
Itsehän ne on tullut tehtyä vaikka kalliimmaksi se aina tulee, mutta saa semmosen kun sattuu tuleen..
|
||||
|
||||
![]()
Juu, ite tulee vehkeet värkättyä, vaikka se tuleekin vähintään tuplasti kalliimmaksi kuin valmis. Vaikkei laske edes työtynteja.
|
|
||||
|
||||
![]()
eikö nuo vanhat maasturit yleensä oo jo aika valmiita
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mielummin ostaa vakiokuntoisen, ja aloittaa projektin puhtaalta pöydältä, niin ei tarvitse alkaa korjailemaan ja selvittelemään edellisen rakentelijan turauksia...
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Pakko tunnustaa et viimeks hankittu pätkä GR oli valmiiks korotettu ja jotain pientä korin parantelua,mut siitä on kiva jatkaa ja on sillä maastossa viihdytty eikä ole valittamista ollu no kuulerin se tarvii mut se on sitä kannen säästöä.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Offi auton elinkaari ? | tomikoo | Maasturiprojektit | 192 | 16.10.2014 21:24 |
Officrossi autot jo valmiina? | VooDoo Jeep | Chit-Chat | 21 | 17.04.2010 18:18 |
Ostatko lääkkeitä internetistä? | Lars | Health | 0 | 07.12.2009 07:50 |
Ostatko ulkolaista? | Lars | Cooking & Food | 17 | 22.11.2005 21:04 |
Offi auton roadaamissta ympäri maan | Pafo | Chit-Chat | 2 | 22.11.2005 08:43 |