![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Tanssitko?Harrastatko tanssia tai tanssitko muuten vaan? Itse olen samaan mieltä kuin David Bowie: "I hate dancing. God it's stupid."
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
|||
|
|||
![]()
Se nyt vielä puuttuis jos mies on köyhä, tyhmä ja ruma mut jos ei osais ees tanssia...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Homojen hommaa
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Toistakymmentä vuotta tuli temmottua.... kansantanssista kilpatanssiin....
Mielestäni hieno laji ja en ole koskaan kokenut että siitä mitään haittaa olis ollut ... muutakuin kevyttä vittuilua jne... ![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
No okei joskus pitää hiukan mammaa pyörittää, mut tosi harvoin. ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Tuolla joku sano, että homojen hommaa. Näinköhän se sitten on nykyään.
Mutta kyllä se toimii heterojenkin kesken, siinä ollaan silloin sillai naamat vastakkain. Homojen kanssa en ole koskaan koittanut, lespoista en ole varma koska kaikki on lähteneet joita olen käynyt pokkaamassa. Siis niin pitkälle kun muistan. |