Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 11.02.2010, 13:28
Kumikameli:n Avatar
Kumikameli Kumikameli ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 19.10.05
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Perusasetus

Kiinan mönkijöistä??

Olen haaveillut ostavani 4x4 kiinan mönkijän mutta nyt kaipaisin kokemuksia niistä että tietäisin kannattaako sellaista edes harkita tosissaan

Vastaa lainaten
Vanha 11.02.2010, 13:36
Kankku:n Avatar
Kankku Kankku ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 04.10.04
Sijainti: Masku/Turun kupees
Perusasetus

riippuu aika paljon tarpeesta. mihinköhän käyttöön toi olis tarkoitettu?
Vanha 11.02.2010, 13:38
Nemi:n Avatar
Nemi Nemi ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 12.04.05
Sijainti: Kirkkonummi
Perusasetus

Riippuu kiinan mönkkäristä, CF-Moto mielestän ihan OK
Mutta joku takaveto 200 comantse niin meni rahat hukkaan...
Riippuu myös paljon käyttötarkotusesta.
Vanha 11.02.2010, 13:55
timmy:n Avatar
timmy timmy ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 22.07.05
Sijainti: north carelia, Finland.
Perusasetus

Osta ihmeessä "laatu"kampe kerralla,vaikka käytetty! Laita ostoilmo lehteen/palstalle niin löytyy varmaan hyvä peli sopuhintaan. Myynnissä paljon 05-07 mallisia pelejä jotka ostettu pihakoristeeksi ja nyt "lama-aikaan"ovat tarpeettomia. Paljonko sulla on budjetti?
Vastaa lainaten
Vanha 11.02.2010, 14:13
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Mulla on Linhai, sellanen 260 goon.. olen ollut kyllä tyytyväinen.
Käy katsoos ja lukees Sammy`s atv sivut, siellä on omat thredit kaikille merkeille... ja vertaa! yllättäen ne kiinan pelit ei taida kuiteskaan olla hinta/laatu suhteeltaan huonoimpia.
Vastaa lainaten
Vanha 11.02.2010, 14:15
nyyperi nyyperi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 08.02.10
Sijainti: Ristiina
Perusasetus

Siis toi ed post oli mun.. oli näemmä sivusto ulostanut mut kun olin hetken pois koneen ääreltä.
Vastaa lainaten
Vanha 11.02.2010, 14:21
Korpikumpu:n Avatar
Korpikumpu Korpikumpu ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 11.11.09
Sijainti: Joensuu
Perusasetus

Itse tuli mietittyä kiinamönkijöitä joskus kun työkonetta etsin. Jäi kiinavehkeet ostamatta lukemieni kokemusten perusteella. Voihan noissa olla paljon erojakin, mutta luulen, että ne ongelmat löytyvät sieltä luotettavuuden ja koneiden kestävyyden suunnalta. Itse ostin käytettynä -03 vuosimallin Honda Foremanin (450) ja hyvin on toiminut vaikka on reilusti ajettu. Maksoi kohtuullisen vähän ja vain yksi suurempi ongelma ollut. Viimetalvena jätti umpihankeen, kun vaihteen vaihtajan anturi petti. Kuulemma sellainen kilkotin, joka on noista vehkeistä usein pettänyt. Voimansiirto on kestänyt vetää todella suuriakin kuormia ja niistä ehkä suurin on ollut takajarruista lukkiutunut 1200 lada Kyllä se Hondalla liikkui vaikka takarenkaat eivät pyörineet. Isompaa tukkikuormaakin kärsii kyllä vetää.

Noilta kiinavehkeiltä en heti ehkä odottaisi samaa. En sitten tietenkään tiedä, että mihin tarkoitukseen kone on menossa...

Nii ja taisi tuossa taas livetä ohi aiheen, mutta menköön...
Vastaa lainaten
Vanha 11.02.2010, 14:57
Nemi:n Avatar
Nemi Nemi ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 12.04.05
Sijainti: Kirkkonummi
Perusasetus

Omasta
Canadan mallista kuvaa

Tieliikenne Vm. 2006 ajettu noin 17000km , perus huolloilla menty.

Viimeksi muokannut Nemi : 11.02.2010 17:26 Perustelu: lisätty tietoja
Vastaa lainaten
Vanha 11.02.2010, 17:30
Finnmerchant:n Avatar
Finnmerchant Finnmerchant ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 14.01.09
Sijainti: TurkuH
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Korpikumpu Näytä viesti
Itse tuli mietittyä kiinamönkijöitä joskus kun työkonetta etsin. Jäi kiinavehkeet ostamatta lukemieni kokemusten perusteella. Voihan noissa olla paljon erojakin, mutta luulen, että ne ongelmat löytyvät sieltä luotettavuuden ja koneiden kestävyyden suunnalta. Itse ostin käytettynä -03 vuosimallin Honda Foremanin (450) ja hyvin on toiminut vaikka on reilusti ajettu. Maksoi kohtuullisen vähän ja vain yksi suurempi ongelma ollut. Viimetalvena jätti umpihankeen, kun vaihteen vaihtajan anturi petti. Kuulemma sellainen kilkotin, joka on noista vehkeistä usein pettänyt. Voimansiirto on kestänyt vetää todella suuriakin kuormia ja niistä ehkä suurin on ollut takajarruista lukkiutunut 1200 lada Kyllä se Hondalla liikkui vaikka takarenkaat eivät pyörineet. Isompaa tukkikuormaakin kärsii kyllä vetää.

Noilta kiinavehkeiltä en heti ehkä odottaisi samaa. En sitten tietenkään tiedä, että mihin tarkoitukseen kone on menossa...

Paljoks sillä hondalla on ajettu?? on meilläkin 450 Foreman joka on toiminut ihan moittettomasti 2003sta lähtien ja sille on nyt ajettu 7600km, ei muuta kun perushuollot tehty.

Eli suosittelen tämmösiä vanhempia Hondoja. uudesta hondoista on kuullut vähän sitä kun tätä
Vastaa lainaten
Vanha 11.02.2010, 21:40
Artzi_ip:n Avatar
Artzi_ip Artzi_ip ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 26.07.07
Sijainti: Kalajoki, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Korpikumpu Näytä viesti

Joo hondaa on kyllä pakko kehua.. ainakin vanhempien osalta ( uusista en tiedä) meillä on vuonna 96 uutena farmille laitettu honda trx 300 kilometreistä en tiedä mutta tunteja on miehekkäät 2600.. tähän päivään asti honda on vain painanut ja joka vuosi kun on alettu harkitseen uuden laittoa niin on vaan päätetty vielä vuosi kattoa.. ( jos se vielä kestäis..) ja sehän kestää ja kestää.. en voi kyllä sanoa että tällä mitään nättiä ajoa ois ajettu minä ja pikkuveljeni oltiin vielä pieniä poikia kun alettiin rällään. ja sitä on uitettu meressä ajettu 40 kmh puuhun kaadettu kymmeniä kertoja, hyppäytelty, upotettu suohon, poltettu kumia seinää vasten.. ( poistettu etukardaanikin vain kumin polton vuoksi ) ja eihän sitä hajalle oo saatu. jotain pientä on kuiteski mennyt. pari kertaa startin solenoidi, perän laakereita, ja vain yksi ainoa mäntä muistaakseni 1700 tunnin kohdalla. ja aivan varmana voin vannoa että mikään muu mönkiä ei olisi melkein kokonaan huoltamatta tuota rääkkiä kestänyt..
Vanha 11.02.2010, 14:19
Finnmerchant:n Avatar
Finnmerchant Finnmerchant ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 14.01.09
Sijainti: TurkuH
Perusasetus

Naapuri osti Linhai 300 tieliikennemalli ja ei ole oikeastaan ollu muuta kun ongelmia. sähköongelmia paljon esim. se löi pakki päälle itse ajossa, vähäks aika sitten öljyt tulivat pihalle. Talvisin vaijerit jäätyy, ja viime viikolla vaihdelaatikko oli jäätynyt kiinni. Virtalukko on kerran jo vaihdettu. kaikennäköisiä muttereita ja pultteja huonosti kirisretty jos ollenkaan. Eli en todellakaan suosittelen Linhaita
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kokemuksia Kiina ym, Mönkijöistä HiluMiks Chit-Chat 30 20.09.2014 22:44
Myydään Kiinan mönkijä. k.j O/M/V Muut 16 20.02.2010 10:05
Kysymys mönkijöistä. ippendale Tekniikka & Jutustelu 2 08.10.2008 14:49
Mönkijöistä suunnistuskisoissa? p3ku Tekniikka & Jutustelu 2 22.03.2006 09:02
Mönkijöistä Tekniikka & Jutustelu 1 15.11.2004 20:40

Sivu luotu: 00:32 (GMT +2).