![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() lentokoneen moottoriHiukan harhaan johtava otsikko mutta tällä mennään .Elikkäs onko kellään kokemuksia Bemun dieselin asennuksesta esim lanta ruiskuihin .Saattais kiinostaa jos teknisesti jollakin tavalla onnistus kaikkeahan tehään mutta ei viittis keksiä ruutia uudestaan.
__________________
no voi perse ja hiukset!!! |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ainakin omegoissa noi bemarin 2,5TD:t on laiskoja, alaväännöttömiä ja herkästi laukeevia. Ite en kyllä menis laittamaan yhteenkään maasturiin. Jos kivaa pirteetä TD-konetta ettii, niin vaikkapa nissanin 2.8td GR-patrollista....
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Toi Bemarin kone on hiukan väärä valinta raskaaseen autoon esim. P38 Ranget joista tuota kans löytyy, ei oo mitään raketteja varsinkaan automaatin kera, manuaalilla ihan siedettävä. Bemun kutonen on hiukan ylävireinen, täytyy käyttää kierroksia eikä puksutella tyhjäkäynnin tuntumassa. Kylläkin oikeesti mekaanisesti vahva moottori, vesipumpun kuntoa syytä tarkkailla. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
jep,jep
Bemareita löytyy iteltä joitain kappaleita ja kyllähän tuo yläviereisyys hiukan itteänikin mietitytti mutta katsotaan, niin se omegan moottorihan valittiin maailman parhaaksi diesliksi joskus vuonna miekka ja kirves,kukaanhan ei muistanut ooppelilta kertoa kenen tekemä kone se oli. Lähinnä kiinostais tuo 3,0 litran pata tai 2.5 tds
__________________
no voi perse ja hiukset!!! |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tokihan painitaan ehkä hinnan suhtee eri sarjassa, mutta jos näin uutta konetta miettii autoon kiinni ruuvaavansa, ehdottomasti harkitsisin jotakin mersun 6-mukista suoraruiskua. Ja voihan sen laittaa vanhempaankin autoon, jos ei ole budjettiongelmaa. Ja kun laittaa mekaanisen pumpun, niin takuuluja kone, jos vuosimalli aihiossa antaa siihen myöden (päästöt siis).
TT |
#6
|
|||
|
|||
![]()
kyllähän se putjetin kannalta tuo 2,5 tds vois olla fiksumpi,sitä taitaa olla -94 eteenpäin viimeseen E34 ja ensimmäisissä E39 siis esikammioriisseliä se uudempi on jo liian kallis.Niin ja kai siihen täytyy katalysaattori laittaa jos mylly on uudempi ku 1991 vai 1992 vai oliko peräti jo aikasemmin en muista.
Voishan sen johtotähden koneen laittaa keulille mutta kun on valtava fiksaatio nuihin ympyrämosseihin...ajelisin bemupakullakin jos sellanen olis tarjolla mutta täytyy tyytyä korkeaan ässään.
__________________
no voi perse ja hiukset!!! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty VW 1,6TD moottori | A-P | O/M/V Muut | 13 | 16.09.2009 10:34 |
Myyty toyota 2l-t moottori turbo -diesel+ varosa moottori 2l-t | toyota4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 29.06.2009 19:53 |
410 moottori | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.10.2008 20:42 |
O: Toyotan B-moottori - OSTETTU 3B-MOOTTORI | Ahosensetä | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 18 | 30.12.2005 03:09 |
m.hj 60 moottori ja lister diesel moottori. | hj | O/M/V Muut | 10 | 24.11.2005 22:30 |