![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Pajeron hämärä sähköoire?Elikkäs potilaana tuo 2.5td -88 pahero. Ajelin kaikessa rauhassa, kun yhtäkkiä hävisi kaikki sähköt. Oikeasti kaikki, sammui jopa moottori. Ei millään tullut virtoja takaisin, kaikki sulakkeet ehjät yms. Mutta nyt tuossa vajaan tunnin verenpaineenlaskun jälkeen, auto toimii taas, mitään en siis ole korjannut. Mikäköhän tuolta saattaisi olla menossa hajalle, virtalukonpohja? vai onko tuossa autossa jotain ilkeitä demoneja ![]() Hakuakin kokeilin, mutten löytänyt mittään
__________________
Parempi 10 ruuvia löysällä, kuin 1 liian tiukalla |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Multa tippui joskus startilta mutteri pois ja teki samaa, saattoi käynnistäessä hävitä sähköt kokonaan ja välillä ajossakin puutui...
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Saattohan tuo olla vaikka uhvo.
sama homma kävi gen2 paherolle. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Vaihdoin tulpat ja uudet akut. Startti pelaa hyvin uusilla akuilla, mutta EI PERKELE kylmänä käy vieläkään kunnolla. Aamulla piti 4 kertaa startata, että lähti kunnolla käymään ja sittenkin yski.
Suuttimet? Paluuletku? Vaikko pitäskö ne nuo liittimet nyt käydä läpi, jos ei sähköä mene riittävästi hehkuille? Ja siis hehkuhan käy sekunnin pari pidempään kun ennen. Missä tuo hehkujen ohjausboksi on? Jos jollain kuvia ois. Ja missä helvetissä on vedenerotin tuossa? Tiedän vaikka vettä olis seassa, kun välillä väläytteli sitä valoa.
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Startin kanssa toki on ollut ongelmaa enemmän kuin tarpeeksi, mutta nekin ongelmat on johtunut omista asennusvirheistä (ei meinannut hiilisilta pysyä paikallaan) Nyt kävin taas kokeilemassa, toimi oikein, ajossakin... Ei ymmärrä ei...
__________________
Parempi 10 ruuvia löysällä, kuin 1 liian tiukalla |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Seuraa hantin puolen akulta alas laturille/öljykellolle meneviä johtoja.... Ovat oletettavasti öljyssä/kurassa/kuolleissa kärpäsissä etc. sieltä saattaa löytyä vikaa...
-90 pajessa juurikin nuo johdot olivat osin kadottaneet kuoret siellä kaiken shaissen keskellä ja oireet oli totaalinen virran katoaminen ja sun muut häröilyt, oireet tulivat ja menivät täysin kuun, maan, venuksen sekä jupiterin asentojen mukaan lisäksi ne aiheuttivat lievää mielenterveysongelmaa..
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
#10
|
||||
|
||||
![]()
tarkista hanttarinpuoleisen akun plussa navasta lähtevien pikkupiuhojen liitos 3 kpl.
|
#11
|
|||
|
|||
![]() liitin
mulla oli ainakin repsikan puolen akulle tuleva liitin mistä lähtee sisäsähköjen ohjaukset sun muut niin löysä että että tipahti kunnon ryntäytyksessä aina ja siitä tuli juuri samainen vikanen.
Siihen liittimeen tulee mulla ainakin 3X3neliön johdot. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajeron hehkutus | pietu0ne | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 06.09.2007 16:41 |
Pajeron pohjapanssari | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 03.09.2007 10:33 | |
O: -87 Pajeron 2.5td vaihdelaatikko | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 29.08.2007 18:14 | |
O: Pajeron "lisäpenkki" | pietu0ne | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 18.08.2007 17:31 |
Pajeron 3l V6 | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 20.06.2005 12:04 |