Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.11.2009, 13:54
-HJU-:n Avatar
-HJU- -HJU- ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.09.08
Sijainti: Ivalo
Viestit: 57
Perusasetus

LOCK-RIGHT Lukko Suzuki SJ410


Tässä olen vuoden päivät etsiskelly tuollaista lock-right:n lukkoa sj410 takaperään. Kuitenkaan sitä löytämättä. Nyt viimein sen sain hommattua itselleni suomalaisen offiliikkeen kautta.

Niin siis tuota lukko etsiessäni törmäilin lukuisia kertoja tuota lukkoa moittiviin ihmisiin. Kuinka se on jokaisella räjähtänyt kesken leikin tai perän huollon yhteydessä huomattu että se liki uus lukko on räjähtämis pisteessä.

Osaisko joku sanoa mitä vikaa tuossa lukossa on ja voiko asialle tehdä jotain?? vahvistaa??

Niin ja kuinka moni on oikeesti saanut orkkis 1lit. koneella tuon lukon hajalle?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.11.2009, 15:06
-sami- -sami- ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 12.12.05
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Viestit: 547
Perusasetus

Mä ainakin ajelin pitkät pätkät 1,6 moottorillakin enkä saannut rikki. Rutisee ja paukkuu mutta se on ominaisuus. Nyt siirtynyt samuraihin siinäkin on takana ja katkonut siitä vetareitakin. Perä on taipunut banaaniks ja jousilautaset taipunut jne. mutta muuten kyllä kestää.

-sami-
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 12.11.2009, 17:23
-HJU-:n Avatar
-HJU- -HJU- ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.09.08
Sijainti: Ivalo
Viestit: 57
Perusasetus

Sehän kuulostaakin vastoin kaikkia mielipiteitä heikon sijaan lujalta kamppeelta
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.11.2009, 17:01
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

http://geckocycles.com/sammy_lock_right_install.htm
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.11.2009, 09:52
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

jaahas, missähän autoissa ovat hajonneeet...?

Olen kyllä kuullut että esim. HJ ei palalukko oli kovinkaan toimiva ratkaisu, itelläni nyt ollut 413:ssa 1kk lukko kiinni. Ainut ärsyttävä asia on se että vaikka pinjonin ja lautaspyörän välys on säädetty pieneksi niin silti kartaani pyörähtää varmaan 1/8 kierroksen ennenku veto alkaa... kuulemma se ois normaaliakin. Täällä palstalla joku ties kertoa.

Lukko pelaa ja pitää helvetin hienosti! Oon tod. tyytyväinen 200€ se makso uutena. Mallia Lockright...

Kaverin 413:ssa mikä o höystetty 1.3ruuttakoneella niin siinä on ollu lokrikti ainakin 2vuotta kiinni, eikä mitään ongelmia ja orkkis luokkaa suunnistuksessakin ajettu.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.11.2009, 10:03
sami.k:n Avatar
sami.k sami.k ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 04.12.07
Sijainti: Kuru
Viestit: 804
Perusasetus

Itsellä ollut lockright 413:sen perässä kohta 2 vuotta, ajettu 31x10,5 renkailla ja nyt 33x13,5 renkaillakin yli puol vuotta ilman mitään ongelmia!(varmaan yli puolet maasto-ajoa) kyllähän se välillä vähän paukkaa ja rutisee mutta hyvin on toiminut!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.11.2009, 11:50
temetsu:n Avatar
temetsu temetsu ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.07.09
Sijainti: Pello
Viestit: 75
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilkutin Näytä viesti
jaahas, missähän autoissa ovat hajonneeet...?

Olen kyllä kuullut että esim. HJ ei palalukko oli kovinkaan toimiva ratkaisu, itelläni nyt ollut 413:ssa 1kk lukko kiinni. Ainut ärsyttävä asia on se että vaikka pinjonin ja lautaspyörän välys on säädetty pieneksi niin silti kartaani pyörähtää varmaan 1/8 kierroksen ennenku veto alkaa... kuulemma se ois normaaliakin. Täällä palstalla joku ties kertoa.

Lukko pelaa ja pitää helvetin hienosti! Oon tod. tyytyväinen 200€ se makso uutena. Mallia Lockright...

Kaverin 413:ssa mikä o höystetty 1.3ruuttakoneella niin siinä on ollu lokrikti ainakin 2vuotta kiinni, eikä mitään ongelmia ja orkkis luokkaa suunnistuksessakin ajettu.

Mistäs tuon lukon sait 200 eurolla
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 16.11.2009, 14:58
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

välys


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -HJU- Näytä viesti
Tässä olen vuoden päivät etsiskelly tuollaista lock-right:n lukkoa sj410 takaperään. Kuitenkaan sitä löytämättä. Nyt viimein sen sain hommattua itselleni suomalaisen offiliikkeen kautta.

Niin siis tuota lukko etsiessäni törmäilin lukuisia kertoja tuota lukkoa moittiviin ihmisiin. Kuinka se on jokaisella räjähtänyt kesken leikin tai perän huollon yhteydessä huomattu että se liki uus lukko on räjähtämis pisteessä.

Osaisko joku sanoa mitä vikaa tuossa lukossa on ja voiko asialle tehdä jotain?? vahvistaa??

Niin ja kuinka moni on oikeesti saanut orkkis 1lit. koneella tuon lukon hajalle?
1/8 pyörähys johtuu siit et lukon hampaat painuu hiukka ku lukon hammaspyörät erkanee sen epäkesko jutun takia miks lukko ees toimii eli kardaani kiristää lukon hammaspyörät paikalleen ja taas mennään eli normihomma ei ressiä
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suzuki SJ410: lukko taakse, woblauksen poisto Kelaperse Maasturiprojektit 96 19.08.2009 22:43
Myyty SJ410 LOCK RIGHT lukko... amo007 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 24.02.2009 13:58
sj410 perän lukko tomima Tekniikka & Jutustelu 5 19.11.2008 19:20
Suzuki Lock rights the_undertaker Chit-Chat 0 14.08.2007 13:29
m:suzuki sj410 perämurikoita tee lukko perä! methäman O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 24.03.2006 10:17


Sivu luotu: 02:49 (GMT +2).