Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.11.2009, 20:30
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Viestit: 2.807
Perusasetus

Mitä kaikkea muutostöitä joutuu tekemään jos HJ61;stä korottaa lehtijousilla 100mm?


Jos taon 100mm alkuperästä korkeemmat jouset niin mitä muutostöitä muuta joutuu tekemään jotta auto pysyy tieliikenne kelpoisena? Ja mistä näitä kyseisiä osia saa jos ei itse pysty/kannata tehdä? Tarvitsen tarkahkoja tietoja aikatauluja ja osahankintoja varten. Koria on nyt nostettu rungolta 70mm, ottakaa tämäkin huomioon neuvoissanne

Kiitos jo etukäteen vastauksistanne

__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan.

autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 10.11.2009, 20:39
Blis Blis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.01.09
Sijainti: Temmes
Viestit: 168
Perusasetus

jarruletkut varmaan loppuu, alipaine letkut ? rattiakseli? nuo nuin ensimmäisenä tulee mieleen...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 10.11.2009, 20:48
dodge 3500 dodge 3500 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 28.07.09
Sijainti: julkujärvi
Viestit: 19
Perusasetus

mun mielestä ohjattavuus huononee ja iskarit ei riitä(vakiot). rattiakselia ei tarvi muuttaa jos nyt kerran pelaa hyvin, koska simpukka on rungossa kiinni
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 10.11.2009, 21:00
Yölento Yölento ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.08.08
Sijainti: Ylä-Savo
Viestit: 1.740
Perusasetus

Joutuu laittamaan 25mm:n laskusarjan koska alustaahan saa korottaa sen 75mm, jos meinaa pitää tieliikennekelpoisena ja laillisena.
__________________
Siitä lähetään mihin etuveto jätetään.
www.kaivinkoneet.com
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 10.11.2009, 22:05
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Viestit: 2.807
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Yölento Näytä viesti
Joutuu laittamaan 25mm:n laskusarjan koska alustaahan saa korottaa sen 75mm, jos meinaa pitää tieliikennekelpoisena ja laillisena.
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan.

autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 10.11.2009, 22:22
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

vanhat latit taottuna tuppaa vaan aika herkkään kuoleutumaan takasin tai katkeilemaan herkempään.
Sinällään HJ:ssa ei kukaan tiedä, minkä korkuset niiden pitäisi orikinaalina olla, ellei oo muutoskatsastamassa jotain alustan muutoksia. Yleensä tuppaa olemaan aika kuolleita vanhat HJ:n latit, mutta kun ne säilyvät orikinaalikiinnikkeissään, niin ei kukaan jaksa varmasti puuttua pikkusiin korotuksiin. HJ:n kokosessa autossa joku 17cm korotus ja 37" renkaat näyttävät vasta sopusuhtaisilta, toisin, ku jossakin pikkususukissa...
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 10.11.2009, 21:10
Rohmo:n Avatar
Rohmo Rohmo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 13.02.07
Sijainti: sammattilandia, Finland.
Viestit: 1.475
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja dodge 3500 Näytä viesti
mun mielestä ohjattavuus huononee ja iskarit ei riitä(vakiot). rattiakselia ei tarvi muuttaa jos nyt kerran pelaa hyvin, koska simpukka on rungossa kiinni
Mulla oli hojssa 70mm korikorotus ja rattiakseli irtosi kaksi kertaa simpukasta kun mettässä peruuttaessa tuli äkkipysähdys (taka-akseli kolahti kantoon) irrotin rattiakselin kori puolen pooreista ja laskin sen verran simpukkaan päin että sai viellä lukittua, lukitus pultti piti vaihtaa ohkasempaan kun akselissa on ura jonka kohdalta lukituspultti pitäisi mennä.
__________________
Missä on tahtoa, siinä on tie
hojolla se etanakin arkkiin pääsi

Mikkelin Offroad Club ry

harborcruisers
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 10.11.2009, 22:04
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Viestit: 2.807
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja dodge 3500 Näytä viesti
mun mielestä ohjattavuus huononee ja iskarit ei riitä(vakiot). rattiakselia ei tarvi muuttaa jos nyt kerran pelaa hyvin, koska simpukka on rungossa kiinni
käykö siihen jotkut muut ku dopinssonin iskarit suoraan? ratti pelaa nyt ihan kohtuu ok
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan.

autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitä öljyä ja kuinka paljon (HJ61)???? jonetzu Tekniikka & Jutustelu 43 13.02.2021 08:39
Pulla Uaz liian kiikkerä lehtijousilla.... _Offline_ Tekniikka & Jutustelu 30 01.09.2009 14:50
Mitä kaikkea maasturilla voikaan tehdä! panzer Chit-Chat 12 27.07.2007 23:13
mitä eroa vanhemmassa ja uudemmassa hj61:sessä Ahma Tekniikka & Jutustelu 5 25.04.2004 12:10
Videota tekemään Wille Hardware 1 01.09.2003 21:05


Sivu luotu: 15:02 (GMT +2).