![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Maasto ja katurengas pajeroonElikkäs, nyt tarvittais sitten mielipiteitä RENKAISTA, ei pajerosta ![]() Renkaan pitää olla katulaillinen, sillä ajetaan kadulla ja maastossa. Nyt on alla 33x12.5 maxxis mudderit ja miten miten toimis 33x13.5 Maxxis Mudzillat tai Super Swamper LBT:t kummat on paremmat maastossa, kummat taas maantiellä. miten toi koko toimii ? onko se todellisuudessa paljon leveämpi kuin 12.5 ? tai jos löytyy tota kokoa vieläkin parempia vaihtoehtoja ni kertokaa ihmeessä.
|
|
||||
|
||||
![]()
Noista mikään ei oo oikein kunnollinen maantierengas. Miten olis Cooper Discoverer STT?
|
|
||||
|
||||
![]()
Mudzilla sulaa asfalttiajossa aika nopsaan ja on vallan äänekäs. Ite laittaisin Goodyear Wranglerit.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Aivan pirun hyvät kadulla moisiksi renkaiksi. Eivät ole meluisat ja käyttäytyvät asiallisesti. Eivät vuodessa ja 15tkm ole kuluneet paljon mitään. Itellä koossa 32x11.5x15 |
|
||||
|
||||
![]()
Ääni Kumho KL71 puolesta.
|
||||
|
||||
![]()
Coopperi on hyvä ja PYÖREÄ rengas, sitä ei läheskään kaikki ole.
|
|
|||
|
|||
![]()
Coopperi on kyl hyvä rengas ja tosiaan ei paljon tarvinnu tasapainoja laittaa.
Mut jos maastossa meno on pientä, ja tarvitaan hyvin kestävää rengast ni ota kirkuen bfg:n allterrainit, kestää pitää ja kestää, hirmu tarkka oikeen rengaspaineen suhteen, mut sit ku "löytää" oikeen paineen ja muistaa kierrättää kumeja alla, ni hyvä yleis rengas ![]() Mulla oli muuten pajero sportissa viimeks 285/75-16 at:t aikatarkkaan 2 kilon paineella, ja toimi sekalaisilla teillä, toki 80% asfalttii ja motarii ![]() Tarkennukseks, mulla suburbanissa "talvirenkaina" allterrainit ja ny alla super svampper radialit; http://www.intercotire.com/tires.php?id=9&g=1, 37/12,5-16,5, ja toimii mun max 90km/h ajossa raskaalla autolla tosi hienosti, joten noitaki voin suositellä hyvillä mielin |
|
||||
|
||||
![]()
ite oon ajellu creepy crawlereilla tiellä aika paljon ja ainakin hieman raskaammalla autolla toimii ihan kivasti tielläkin, mitä nyt hieman uriin vetelee. eli autona dodge ram ja renkaan koko 38,5/14,5-16. jeepissä joka painaa sen 1700kg onkin sitten alla 36/14,5-15 swamperin TSL radialit ja ei kyllä ole omasta mielestäni hintansa arvoinen.
|
||||
|
||||
![]() Wrangler VS Discoverer
miten tuommoset kestää maastoajoa ? meneekö heti kepit, kannot ja kivet kyljestä sisään ?
kuitenkin sitä maastoajoa aktiivisesti harrastetaan.. mutta mites talvella sitte ? on kyllä sirkkelit talven liukkaita varten mutta jos renkaan vaihto vähä myöhästyy ni miten nuilla liukastelee ? ja miten kuluu maantieajossa näin yleisesti ? |
|
|||
|
|||
![]() kokemusta.
on noista mtr goodyear kiekoista.hyviä ovat rikki en oo saanu yhtäkää,kaks sarjaa oon niitä sileeks ajanu.Talvella toimii kans aika hyvin.Rengas paineista ei ootarkka.Pikku heittoja on ollu mutta punttiin on saanu.Jenkeissä näkyy olevan esitelty jo uus mallikin siitä.BFG kumit ei oo muuten M+S merkittyjä joten ei laillisiatalvella.Itellä on ny maxxis creepy crawlerit 35" kokoa,äänekkäämmät kadulla ja löysähköt mutta maastossa ehkä snadisti parempi pito.Paineita joutuu laskemaan aika paljo,alle kiloon ehkä.MTR piti melkeen yhtä hyvin oli paineet mitä tahansa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Yleensä kaikissa amerikkalaisissa on M+S, täytyy tarkastaa töissä...
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mulla alla tälläkin hetkellä kaks satsii bfg:n maastorenkait ja molemmissa m+s merkintä kyljessä ![]() Ja mtr:t on oikeesti tosi liukkaat, toki karkeempi kuvio ko allterraineissa, mut noi radiaalit super swamperit, jotka pallljoon paremmat maasto kumit ko mtr, on myös pallljoon pitävämmät talvikelillä verrattuna goodyeareihin verraten |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Maasto hiace...? | jame80 | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 16.06.2009 11:48 |
O:maasto renkaat | pulu | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 02.03.2008 22:15 |
m/v supra maasto ajoneuvoon | kares | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 18.03.2006 21:14 |
O: maasto rengas | tapsa4x4 | O/M/V Muut | 2 | 15.07.2005 14:13 |
Työ(maasto)valot | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 09.06.2003 18:12 |