![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Välityksen asennus HJ60taka murikka pöydällä, eli asennus ohjeita kaipailisin ,hyviä vinkkejä myös , haulla mitää löytäny kele. 4.88 välitysiä odotellessa kuvia tulee sit ku tulee oma kone huollosta
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ei oo kauaa, ku siitä oli juttua, mut tässä alkuun
http://www.gearinstalls.com/harry1.htm Edittinä, et tää tais ollakki kuusykköseen Viimeksi muokannut Arska-tehtaalta : 01.08.2009 19:58 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
itse itselleni vastaen
http://members.cox.net/cglabe1/Diff/diff.html saako pinjonin isompaa laakeria ehjänä irti vai ostaako suosiolla uuten? mitä on "backlash"??? kannattaako "bearing capssit merkata missä kohtaa ne oli /puolella??? mihin niitä shimmejä laitetaan ??? tosa vielä räjäutyskuvaa http://www.4x4.dk/billeder/billeder/...1pontar_02.jpg Viimeksi muokannut Rälläri : 06.08.2009 20:37 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Pistämpä tähän ketjuun kun liippaa läheltä:
Passaako HJ60sen etumurikka koteloineen (puolikevennettyyn) takaperään vai pitääkö välitys purkaa ja asentaa ihan alusta lähtien uusiksi. Edellisen omistajan asentama kemppilukko räpsähti taannoin auki ja haluttais vaihtaa koskematon perä sinne hitsien jätteistä rasahtelevan tilalle. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
kyllä käy. pulttaa kiinni vaan. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Onkos tietoa onko se "pinion spacer" eli neliömäinen mutikka siellä keskellä mitenkin tarpeellinen? Ne hitsaukset oli aika mukavasti pilanneet kyseisen osan eikä etumurikassa sitä ole mukana. Kyseinen osa taitaa estää vain vetarien menemisen keskelle? Vaan eipä ne muutenkaan sinne taida päästä menemään...
Vielä pitäisi saada lyhyempikin vetari suht ehjänä irti. Pitemmästä lähti pikku palanen irti päästä, mutta se tuskin haittaa mitään. Voi PRKL näitä kemppiperiä. Vihonviimesiä viritelmiä. Lyhyemmässä vetarissa on varmaan koko laitoksen ainut onnistunut hitsi suoraan vetarin päässä kiinni. Onko hyviä ideoita hitsin poistamiseen? Ehkä puukkosahalla onnistuisi? Ei kellään olisi halvalla myydä puolikevennetyn takavetareita, jos sitä ei saa ehjänä irti? |
#7
|
||||
|
||||
![]()
tässä mitään shimmejä ole ,ilmeisesti kierre säätö
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
siinä se on
purku käyntiin, pinjonin mutteri oli valmiiksi kierretty auki mihin noi pienet shimmit on???? LSD purkuun hammaskehä irti vasaralla uusi hammaskehä paikoillaansa LSD kasaus momenttiin pitää vielä tiukata pinjoni uusi stefa Viimeksi muokannut Rälläri : 18.08.2009 13:47 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HD-murrosten asennus HJ60/61-akseleihin | osilpi | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 16.07.2009 21:57 |
Välityksen muutos? | P.J.S. | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.07.2007 12:50 |
O:LJ-70 jakol. välityksen.... | Oskulennu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 11.03.2007 23:25 |
Välityksen vaihdossa merkkaukseen | SL | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 21.02.2006 23:47 |
Välityksen laskeminen | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 30.08.2005 18:45 |