![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() mitä mönjää auton pohjaan?minkäslaista mönjää porukka on autojensa pohjaan lykänneet? kuulin että tervaa ja jotai juttua sekasi?
|
|
||||
|
||||
![]()
ite oon laittanu vaan maalia maastureihin, helpompi pestä ja hitsata taas uutta.
|
|
|||
|
|||
![]()
ei hullumpi idea, mullakun on vaa entinen omistaja massannu ja meinasin lisätä massaa , mut ei tietoa mikä ois hyvvää
|
|
|||
|
|||
![]()
Otat jarrunestettä johonkin purkkiin ja pensselillä levittelet auton pohjaan. Ei tartu lika ja pysyy muutenkin pohja kunnossa.
|
|
||||
|
||||
![]() :D:D:DLainaus:
Siehän se vitsin murjasit ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
joo aika hauska tuo j-neste juttu.
en ole ikänä kuullu. mulla on daihatsun pohjassa 2 kerrosta sinkki maalia ja sen päälle laitoin 2 kerrosta massaa ruiskulla. eli normaali pensseli massa jonka lantrasin lakka pensalla. aika mönjää saa olla että tulee öljy ruiskusta läpi.
|
||||
|
||||
![]()
"Joo kannattaa varmaan peltipinnat ja kaikki muutkin valella sillä"
|
|
||||
|
||||
![]()
Itelläki rojekti sillä mallilla, että sais maalailla tuon kaaran. Tuota pohjan käsittelyä oon kans miettiny. Rappailin massat sun muut moskat pois ja hion puhtaalle pellille kukkineet kohdat. Aattelin pyyhkästä koko pohjan INERTA PRIMER 5:lla(epoksipohjamaali), vaikkei tuo pohja nyt hiekkapuhallettu pinta olekkaan. Kannattaako tuon inertan päälle huilauttaa vielä joku pintamaali, ku ei ois ainakaan ulkonäön kannalta niin justiin tuon kans...?
Ja tuon massauksen/(mitä kukanenki sinne pohjaan laittaa)suhteen aattelin kans, että tarviiko maalin lisäksi enää mitään? TUNTUS että kurat jää muhimaan sinne helpommin kuin "puhtaalle" maalipinnalle...? Antakaas vinkkejä jos on antaa, kun vielä kerkiää muutella suunnitelmia... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
nii tuo maalaus ois mustakin paras, mites se jarruneste ku se o sellast litkuu?
|
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Turkkilevy lavan pohjaan | Leke-83 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 09.07.2009 23:06 |
Pohjaan alumiinia | pastirolli | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 26.11.2007 00:48 |
Välitys Mazdan pohjaan Homma hoidossa- | Bruno | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 09.02.2006 22:47 |
Kumin kanssa pohjaan asti painaminen | JiiPee | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 31.05.2004 12:02 |
Kuka offaili meren pohjaan? | G280E | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.01.2004 22:43 |