![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() jeepin huono päiväoli eilen vähän epäonnee matkas lainasin jeppiä kaverille ku se haki itelle oman auton, matkalla meni jeepistä perä, lakkas vetämästä kartaani pyörii mut ei pidä ääntä eikä kolise noh se soitti mulle että mitä ny tehää mä sanoin että laita neliveto ja tuu kotii, homma toimi kunnes mun piti mennä hallille pääsin n.3 km ni kajahti ihan s.tanasti apparin etupyörä lukkoon hetkeks menin kattoon niin ristikko räjähti täysin meni vetareista joukit poikki. joten oisko kellään 89-4.0l cerokeen apparin puolen napaan menevää ja perän puolen vetaria peränpuolen vetari on täys pitkä eli ei katkeeva malli. ja mikhän tuli taka perään, voisko olla välitys irti? ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tunkkaahan perä ylös ja pyörittele renkaista ja kardaanista uudelleen ettei vika vaan olisi jakikses ?
Jos ei perävälitykset tunnu olevan kotona, niin ota auki kun kuitenki se pitää avata. Tai ota perän öljyproppu auki ja seulo toivottavasti/mahdollisesti ulos valuvaa öljyä josko seassa olisi hampaita. Selkii mikä on paukkunu. Osia löytyy varmasti täältä palstaltakin, mut jos ei niin www.jamant.fi |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Juu kyllä jotain aina löytyy
__________________
Quot homines, tot sententiae. Ne sutor supra crepidem Koeta välttää halpoja kopioita |
#4
|
||||
|
||||
![]()
eilen vaihdoin kuskin vetarin. rälläköi navan pultti halki ni pääset helpommalla jos ei tarvi vetaria varoa. apparin puoli jäi mutta katkeeva
![]() ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Miksei sitä navanja vetarin kasassa pitävää pulttia voi ottaa irti? Vähän tiukka se voi olla, mutta lähtee kyllä suht helpolla kun riittävän pitkällä (=~2m tai yli) vipuvarrella pääsee vääntämään
![]() Kandee tosiaan kattoa ensin sieltä perän sisältä, ja sitten jos tuntuu olevan kunnossa niin tarkista jakoaski. Jos on jakolodju sheissena niin ainakin mulla on yks ylimääräinen ja ehjä 242 (ts. Selec-track). |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Siis napaa kasassa pitävä osa on MUTTERI!!! Aiheuttaa melkoista sekaannusta, jos nimet alkaa mennä sekaisin!! Vähän aikaa piti kelata totakin!!!
Siis navan keskellä on mutteri ja napaa pitää olkavarressa kiinni kolme ruuvia!! Vai onko ne nyt sitten tän jälkeen muttereita, jos navan keskellä on ruuvi??? HÄH?? Viimeksi muokannut JAMANT : 23.05.2009 08:34 |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() 1" vääntiöllä olevalla pyssyllä ei ollut mitään ongelmaa omissa projekteissa ![]()
__________________
http://s1269.photobucket.com/user/Je...?sort=2&page=0 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Huono musavideo :) | Ex_inkkari | Chit-Chat | 5 | 08.03.2007 09:03 |
bronco II 2.9 -88 huono alavääntö? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 18.12.2006 21:25 | |
Patrollin huono käynnistyvyys | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 14.07.2005 19:09 | |
Vitun huono päivä.. | Tikru75 | Chit-Chat | 2 | 17.06.2005 22:03 |
v***n huono | mdzz | Jokes | 11 | 10.09.2003 08:04 |