![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Jeepin kone pitäisi saada käymään...Onko arvon raadilla mielipiteitä miten saada XJ:n 4 litranen käymään edes senverran että saisi liikuteltua... Tilanne on että ajettu tammikuussa talliin ihan normaalisti ja sitten seuraavana päivänä ei enää lähtenyt käyntiin...sittemmin seissyt parikuukautta tekemättä mitään... Puhelimen välityksellä viikonloppuna opasteltu ja kyselty ja nyt on jo senverran tietoa että kipinä sieltä on kateissa... Nyt seuraavaksi olisi kiva saada se käymään...toisessa päässä luuria on henkilö joka ei ymmärrä tekniikasta mitään ja työkaluina on vanha letermänni. On tarkistanut jo sulakkeet ja tarkistanut ja putsannut virranjakan kannen/pyörijän...ja edelleen ei kibunaa... Ehdotuksia iltapäivän ratoksi ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Akun miinus napa irti, tarkasta akun kunto, tarkasta virranjakajan liitosjohto, akun napa kiinni ja käyntiin....
Jos automaatti, liikuttele vaihdevipua, voi olla ettei on kosketusta P asennossa, pitäisi lähtiä myös N asennossa käyntiin
__________________
Quot homines, tot sententiae. Ne sutor supra crepidem Koeta välttää halpoja kopioita Viimeksi muokannut sjeeppi : 27.04.2009 11:50 Perustelu: lisäys ohjeeseen |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kampuran asennontunnistin rikki!!!
Vuosimalli olis kiva tietää (valmistenumeron 10. merkki!!!), noissa on senverran eroja kumminkin loppupeleissä! |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Toki voi olla myös tuo jo edellämainittu NSS (neutral safety switch) joka estää käynnistymisen vaihde päällä. Kun se hajoaa/ likaantuu liikaa, niin ei aina lähde mopo käyntiin vaikka olisi N tai P valittuna. Tässä tapauksessa ensi alkuun yleensä pieni kepin runkkaus auttaa, myöhemmin ei sekään. NSS:n pystyi jotenkin ohittamaan (jotain johtoja muistaakseni oikoseen, älä kysy mitä/ mistä), jolloin sitten tosin auto käynnistyy vaikka olisi lootasta vaihde kytkettynä. Nuo siis olettaen että on tosiaan pyörijä, virranjakajan kansi, tulpat ja piuhat ok. edit: ..jahas, olin hidas.. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Akku on ollut irti ja apuvirralla sitä on pyöritelty.
- Startatessa konepyörii ihan normaalisti-antaako NCC startin pyörittää konetta jos viallinen? Kampuran asentotunnistin oli munkin ensimmäinen ja paras arvaus viaksi, mutta miten sen tutkii ilman välineitä, onko olemassa jotain kikka kakkosta? ja saako sen ohitettua millään? |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Vuosimalli on-90 mutta runkonumerotieto voi kestää hiukan...
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Eihän siinä Jeepissä ole mitään sähköistä ajonestohärpäkettä joka pitäisi ensin aktivoida sulkemalla ja avaamalla lukkoja sillä? Vai onko ihan pelkkä mekaaninen avain?
Urkki |
#8
|
||||
|
||||
![]()
tuolta löytyy ohjeet Renixin anturien testaamiseen:
http://www.lunghd.com/Tech_Articles/...iagnostics.htm |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: Jeepin (AMC) 340/360/390/401 kone | SamiN | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 29.04.2009 08:26 |
Jeepin kone ongelma | GrandLeSilu | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 13.08.2007 16:09 |
Nyt Vaasaan moottorirata nimiä pitäisi saada... | samid | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.09.2006 15:36 |
m/ jeepin 4,2l kone + laatikko | trail76 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 05.03.2006 17:19 |
MIKSI OLUTTA PITÄISI SAADA TYÖPAIKALLA? | MäIte | This And That | 0 | 10.06.2002 21:44 |