Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.04.2009, 07:52
Cam1lla Cam1lla ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.11.08
Sijainti: Brahestad
Viestit: 93
Perusasetus

Cam1 Pajero -92


Laitetaas tästäki tänne juttua, alkaa jo yhenlaiselta rojektilta tuntuu.
Pohojolan tallis, "remontin korijausta" käyttökinneriin. Parikymppii välystä aksiaalin nokas ja kiilaura levenny, et tämmöst tänää ja huomen jotai muuta. Piti alkaa kattoo kun "viipotteli" hihnapylpyrä joka oli uusi ja liimojen kans aikasemmanomistajan liikkees teettämä remppa.
Ei varmaa ois kauan pysyny kun tuntuu olevan jonkusortin ominaisuus miksisunpitimessä, tiiä sit mikä tuonki aiheuttaa.
Jääkö se remminvaihonyhteyes löysäl, näyttää kuitenki yhenpultin takana nuit liikkuvia olevan 5kpl..

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	klappi.jpg‎
Views:	716
Size:	81,6 Kt
ID:	4674   Click image for larger version

Name:	norttalli.jpg‎
Views:	778
Size:	91,1 Kt
ID:	4675  
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.04.2009, 10:35
mki:n Avatar
mki mki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.05.04
Sijainti: ÄÄNEKOSKI, Finland.
Viestit: 365
Perusasetus

Kahdes muus oon kans kuullu vastaava vikaa olevan, hämärän peitos mikä aiheuttaa.....
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.04.2009, 11:05
Cam1lla Cam1lla ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.11.08
Sijainti: Brahestad
Viestit: 93
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mki Näytä viesti
Kahdes muus oon kans kuullu vastaava vikaa olevan, hämärän peitos mikä aiheuttaa.....
Oma spekulaatio et oisko nuo uutena jo himpun harvat ja/tai jää remmin vaihos vähän löysälle?
Tuos kuitenki nuit palikoita yhenpultin takana, "stefarenkula", tasapainoremmin pylpyrä, välilevy, jakoremminpyörä ja siimapyörä/ "tampperi"<--nää osat oli uusia ja vielki uudenveroses kunnos..
Aattelin ainaki "tapittaa" tasapaino/ jakoremmi ja siimapyörän yhes klöntiks niin tulevat sit kahenkiilan varaan toki kampiaksiaali kunnostetaan.
Konees 30tkm sit laitettu uus kansi ja alakerta 200tkm aj. tehdas uus..

Sit lisää löytöjä, urpos 1cm pitkä railo ja vuos sit vaihetus laatikos painelaakerin aksiaalis 3-4mm klappi "ilmesesti painelaakeri leiponut ja syönyt ton pinnan". Tästä oli kuitissa maininta joka oli tehnyt rempan..
Mites lähteekö toi kytkinkoppa niks naks irti? korjailis samal senkin..
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	railo.jpg‎
Views:	642
Size:	79,8 Kt
ID:	4679   Click image for larger version

Name:	klappia.jpg‎
Views:	615
Size:	89,4 Kt
ID:	4680  
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.04.2009, 19:44
Cam1lla Cam1lla ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.11.08
Sijainti: Brahestad
Viestit: 93
Perusasetus

Pesuri kylvyn jälkee ja oilit lämmittelin puhaltimella oilipohjaa n.30asteiseks nii tuli "ehkä" vaha paremmin ulos.. jospa sen alkuviikost sais purettua.
Keulan korkeuski ilman mottia ois isompia pyöriä varten parempi..
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	motti.jpg‎
Views:	487
Size:	74,1 Kt
ID:	4696   Click image for larger version

Name:	024.jpg‎
Views:	526
Size:	80,0 Kt
ID:	4697  
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.04.2009, 12:31
mki:n Avatar
mki mki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.05.04
Sijainti: ÄÄNEKOSKI, Finland.
Viestit: 365
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Cam1lla Näytä viesti
Oma spekulaatio et oisko nuo uutena jo himpun harvat ja/tai jää remmin vaihos vähän löysälle?
Mites lähteekö toi kytkinkoppa niks naks irti? korjailis samal senkin..
En tiiä, vaikuttaa aika kummalle, eihän sen kampiakselin pultin pitäis muuta ku pitää siivapyörä kiilauralla?
Kiilanhan pitäis pitää palikat kohallaan pyörimisen suuntaan, jossei siillä sitte ookkin tarkotus kiriä koko pakettia kasaan jolloin pakkanen / käyntilämpö saa kevytvalukapulat laajenemaan eri tahtiin ku kampiakselin, jolloin ne löystyy ?

Mulla oli itellä painettu toi jakopään / tasapainoakselin riffelit kasattu kuparitahnalla, ei saanu irti ku ulosvetäjällä kun vaihoin tuon kampiakselin stefan. Ensin luulin et on liimalla kii, mut ei.

Kykinkopassa ei pitäis olla mitään ihmeellistä, 4 pulttia, oikein käypänen hylsy, mieluiten 12 kulmainen. Ne on aika lujassa + liimat laatikon ja kopan välissä.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.04.2009, 19:23
Cam1lla Cam1lla ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.11.08
Sijainti: Brahestad
Viestit: 93
Perusasetus

Jeps. Tuon kampuran pultin tilailin uuden n.10€ "joissakin wv:ssä kehotetaan toi vaihtaa" ja noi vauhtifillarin pultit vois uusia se on ainoostaa "pulttien varas" kampuras kyl kohdistus tapille kolo mut vauhtifillaris ei..
Alakerta hyväslyönnis et noi 200tkm pitää varmaa kutinsa. Huomen kampura koneistamoon, kiertokangenliuskat ainaki vaihan runkojen puolel mennää samoil "ainoostaa kosmeettista".
Kyl nykyajan öölit on parantunut, tälläki päästelty synteettisillä tuo määrä nii huomioitavaa puhtaus ei minkäänlaista pikeytymää..
Älyttömän hengetön tuo toppari pykälä nuis oritsinelli kiertolaakereilla.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	luakeri.jpg‎
Views:	384
Size:	78,5 Kt
ID:	4700   Click image for larger version

Name:	Alakerta.jpg‎
Views:	456
Size:	97,1 Kt
ID:	4701  
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.04.2009, 17:33
Cam1lla Cam1lla ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.11.08
Sijainti: Brahestad
Viestit: 93
Perusasetus

Renkaat tuli 32/11,5/15, vanteet nyt 10x15 -32 et enämpi passeli ois -15/-20. Takaa pinta pysyy kaaren sisäl, eessä tulee aavistus ulos pitää kehittää jokin levike..
Koneesta otin tuon 30tkm paikalla oleen kannen auki, löytöjä keinuvipuakselista tippunu 2kpl 8mm prikkoja nokan alle ja 5kpl ohjurin kumeja lyöty reippaammasti et katkennu kumi/ jousiosa irti "käyny itelleki joskus poikasna noi" mut et liikkees perk.. ja noi irto osat nii ei oikeen vakuuta tuon ko. liikkeen serfitikaatit..
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	re.jpg‎
Views:	582
Size:	82,4 Kt
ID:	4861   Click image for larger version

Name:	009.jpg‎
Views:	584
Size:	93,3 Kt
ID:	4862   Click image for larger version

Name:	008.jpg‎
Views:	514
Size:	89,8 Kt
ID:	4863  

Viimeksi muokannut Cam1lla : 14.04.2009 17:35
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
m: pajero santikko O/M/V Ajoneuvot 12 11.05.2008 17:14
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
M/V Pajero JaAa O/M/V Ajoneuvot 6 21.02.2008 00:19
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux O/M/V Muut 0 28.10.2005 07:32
Pajero -88 dudek O/M/V Muut 2 01.08.2005 12:56


Sivu luotu: 07:42 (GMT +2).