![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() hoojiii 61niin että tommonen tuli pihaan eka MAASTURI ![]() pitkän ja vaivalloisen etsimisen jälkeen suht hyväkuntoinen pikku puutteita mukanaan kantava 87 hj61 mutta mitäs pienistä ku ei nekään meistä ![]() nii otetaampa ensin mitä on tullu tehtyä ![]() audiota hiukka parannettu valtamerialuksen ruori vaihdettu 10" rallikehään taka kallistuksen vakain (lähti oma toimisesti eka mettä reissulla) Ja sitte se suuri ja ehkä saavuttamattomissa oleva eli mitä PITÄISI ![]() korottaa ![]() saapi ehdotella viisaammat miten kannattaa tahi paras ja autolla pitäis pystyä ajaan oikein kunnon mettä ajoa ehkäpä jopa ihan trial offia vois käydä kokeileen (ku muutenki on jo lisenssi) ja työajoa mettään ja takas kotiin ![]() mitäs muuta jotain pikku hiplausta tietty pellin alla vois käydä tekeen ![]() mutta aika näyttää ku ei oo sitä aikaa mut näillä mennään pistän kuvia jahka saan
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Jos nyt lähetään siittä että rassaat ne ruostuneet lukot siittä pelaan, sitten pientä korotusta tahi SOA ja laikkaat perästä ~40cm poissa, tietenkin isommat kummit (mieluusti 35" tahi isommat) niin sillähän menee jo melkein puuhun asti
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tempase siihen ekaks 2 tuuman korottavat jouset ja sitten kaupasta uutet 33 kummit. Tosta vois ainaki aloitella ja sitten hiukka valoi lisää ja loppu onkin omasta hulluudesta kiinni.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Otat rälläkän käteen ja leikkaat kaarista kaiken ylimääräsen ja vähän päälle pois.
37" alle, välität jakolaatikon (samalla uudet laakerit) kunnon peruutus valot ja vinssi sisäänpäin niin paljon kun saat. Unohda kaikki turhat korotukset, tulee vaan kaatumatautinen. Niin ja rassaa bne lukkko vivut herkiksi, vika ei ole vaijereissa vaan vivuissa. (JOs ne on jumissa!!) |
#5
|
||||
|
||||
![]()
no joo lukot OLI jumissa (ei oo enään)
![]() nii no rengastus on tällä hetkellä 32 11,5 15 vinssi niih märissä unissa tosa kävin kattoon niin etu lati on kuskin puolelta poikki ei itte norra vaan onko nyt niinku apu norra mutta väliäkö nyt justiin toinen ylhäältä päin kumminki eli latit ainakin vaihtoon ja siittä kirposi kysymys ![]() ![]() tarkoituksena olisi auto pitää ihan täysin käyttis puolella ja tällä hetkellä ajaa Tilavan perhe auton virkaa (BMW=heikko kantinen) jakolaatikon laakeroinnista yms en rupia ennenkö oikeesti tarvetta ainakin tämän parin viikon ja 3000km aikana ei isompia ääniä kuulu veto puolelta jos vaikka vertaan entisseen autoon (99 hiace) perän äänet on olemattomat SOA siinä mielenkiintoinen aihe miten radikaalisti ajettavuus kärsii jos vakio pakoilla laittaa ja mitä kaikkea kiemuroita tulee eteen jos ottaa sellaisen rojektin mitä kattelin niin jonkin moista tukea tarvii tehä (ei oneksi aivan 4linkkiä) nimittäin 4linkki savotan joutu tekeen mk2 ekkeriin ja ei kasseja kutkuta niin paljon että sellaisen homman tohon tekisin jos vain nakkais pitemmät riipukkeet ![]() ![]()
__________________
Simply put klever ![]() Kurssin ei tarvitse olla pitkä, jos se on riittävän kallis Taivas yksin tietää, miksi linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja Viimeksi muokannut JaakkoM : 21.02.2009 21:54 Perustelu: kuvvaa |
#6
|
||||
|
||||
![]()
kyllä ne riiput kuuluu eteen päin sojottaa.
eikä se soa ajettavuutta heikennä, usein päin vastoin oikein tehtynä. 61 vaan vaatii hyvät välityksdet jos maastossa haluaa nautiskella, tosin saa ne periinkin. Hyväpeltiseltä näyttää suin hj. Jakiksessa vaan olis kestävimmt ne välärit. elä vitussa pidennä riippuja, ennemmoin vaikka lisä kierteet alle kun on lukotkin niin ei oo joustoilla niin välii. ne riiput pitäs kieltää, niillä vasta tulee paska ajaa. |