Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.02.2009, 20:16
JaakkoM:n Avatar
JaakkoM JaakkoM ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.09
Sijainti: nivaLA
Viestit: 300
Talking

hoojiii 61


niin että tommonen tuli pihaan eka MAASTURI

pitkän ja vaivalloisen etsimisen jälkeen suht hyväkuntoinen pikku puutteita mukanaan kantava 87 hj61 mutta mitäs pienistä ku ei nekään meistä

nii otetaampa ensin mitä on tullu tehtyä
audiota hiukka parannettu
valtamerialuksen ruori vaihdettu 10" rallikehään
taka kallistuksen vakain (lähti oma toimisesti eka mettä reissulla)

Ja sitte se suuri ja ehkä saavuttamattomissa oleva eli mitä PITÄISI tehdä

korottaa
saapi ehdotella viisaammat miten kannattaa tahi paras ja autolla pitäis pystyä ajaan oikein kunnon mettä ajoa ehkäpä jopa ihan trial offia vois käydä kokeileen (ku muutenki on jo lisenssi) ja työajoa mettään ja takas kotiin

mitäs muuta jotain pikku hiplausta tietty pellin alla vois käydä tekeen
mutta aika näyttää ku ei oo sitä aikaa

mut näillä mennään pistän kuvia jahka saan

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.02.2009, 20:37
Blis Blis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.01.09
Sijainti: Temmes
Viestit: 168
Perusasetus

Jos nyt lähetään siittä että rassaat ne ruostuneet lukot siittä pelaan, sitten pientä korotusta tahi SOA ja laikkaat perästä ~40cm poissa, tietenkin isommat kummit (mieluusti 35" tahi isommat) niin sillähän menee jo melkein puuhun asti
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.02.2009, 20:44
PeteTurku:n Avatar
PeteTurku PeteTurku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.09.04
Sijainti: Turkku, Finland.
Viestit: 1.869
Perusasetus

Tempase siihen ekaks 2 tuuman korottavat jouset ja sitten kaupasta uutet 33 kummit. Tosta vois ainaki aloitella ja sitten hiukka valoi lisää ja loppu onkin omasta hulluudesta kiinni.
__________________
Ai mää vai Turuust?



https://instagram.com/harborcruisers...d=YmMyMTA2M2Y=
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 21.02.2009, 21:07
Heikki L:n Avatar
Heikki L Heikki L ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.09.04
Sijainti: pornainen, Finland.
Viestit: 2.692
Perusasetus

Otat rälläkän käteen ja leikkaat kaarista kaiken ylimääräsen ja vähän päälle pois.
37" alle, välität jakolaatikon (samalla uudet laakerit)
kunnon peruutus valot ja vinssi sisäänpäin niin paljon kun saat.

Unohda kaikki turhat korotukset, tulee vaan kaatumatautinen.

Niin ja rassaa bne lukkko vivut herkiksi, vika ei ole vaijereissa vaan vivuissa.
(JOs ne on jumissa!!)
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.02.2009, 21:46
JaakkoM:n Avatar
JaakkoM JaakkoM ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.09
Sijainti: nivaLA
Viestit: 300
Perusasetus

no joo lukot OLI jumissa (ei oo enään)

nii no rengastus on tällä hetkellä 32 11,5 15

vinssi niih märissä unissa

tosa kävin kattoon niin etu lati on kuskin puolelta poikki ei itte norra vaan onko nyt niinku apu norra mutta väliäkö nyt justiin toinen ylhäältä päin kumminki eli latit ainakin vaihtoon

ja siittä kirposi kysymys kuinka riipukkeet pitäis olla itellä tyyliin sojottaa eteen päin järkeilin vain että oisko hiukka väsyneet latit

tarkoituksena olisi auto pitää ihan täysin käyttis puolella ja tällä hetkellä ajaa Tilavan perhe auton virkaa (BMW=heikko kantinen)

jakolaatikon laakeroinnista yms en rupia ennenkö oikeesti tarvetta ainakin tämän parin viikon ja 3000km aikana ei isompia ääniä kuulu veto puolelta jos vaikka vertaan entisseen autoon (99 hiace) perän äänet on olemattomat

SOA siinä mielenkiintoinen aihe miten radikaalisti ajettavuus kärsii jos vakio pakoilla laittaa ja mitä kaikkea kiemuroita tulee eteen jos ottaa sellaisen rojektin mitä kattelin niin jonkin moista tukea tarvii tehä (ei oneksi aivan 4linkkiä) nimittäin 4linkki savotan joutu tekeen mk2 ekkeriin ja ei kasseja kutkuta niin paljon että sellaisen homman tohon tekisin
jos vain nakkais pitemmät riipukkeet pääsee vissiin suht helpolla vai piileekö tässäkin valtion leivissä opittu lausahduksen viisaus "kun tekee vähä enempi töitä niin ei tarvi tehä niin paljon töitä"
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Kuva287.jpg‎
Views:	429
Size:	133,2 Kt
ID:	3827  
__________________
Simply put klever


Kurssin ei tarvitse olla pitkä, jos se on riittävän kallis

Taivas yksin tietää, miksi
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja

Viimeksi muokannut JaakkoM : 21.02.2009 21:54 Perustelu: kuvvaa
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 21.02.2009, 22:30
Heikki L:n Avatar
Heikki L Heikki L ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.09.04
Sijainti: pornainen, Finland.
Viestit: 2.692
Perusasetus

kyllä ne riiput kuuluu eteen päin sojottaa.
eikä se soa ajettavuutta heikennä, usein päin vastoin oikein tehtynä.
61 vaan vaatii hyvät välityksdet jos maastossa haluaa nautiskella, tosin saa ne periinkin.
Hyväpeltiseltä näyttää suin hj.

Jakiksessa vaan olis kestävimmt ne välärit.
elä vitussa pidennä riippuja, ennemmoin vaikka lisä kierteet alle kun on lukotkin niin ei oo joustoilla niin välii.
ne riiput pitäs kieltää, niillä vasta tulee paska ajaa.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 22:39 (GMT +2).