![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Mikä aine öljy ja rasvajälkien ulkoiseen putsailuun?Milläs aineilla kannattaisi putsailla öljyvalumia ja rasvalänttejä moottorista, vaihteistosta jne? Vai lähteekö tuommoinen pelkällä puuvillarievulla hinkkaamalla? Uusi auto on tulossa maanantaina, ja pitäähän sitä hieman hieroa ja silitellä ennen käyttöönottoa ![]()
|
|
|||
|
|||
![]()
Rasvapesuaine. Niitä on joka valmistajalla, mut ainaki wurtin kama on mulla toiminu.
|
||||
|
||||
![]()
Bräkleen.
|
|
|||
|
|||
![]()
CRC:n rasvanpoistajalla. Öljyt suorastaan singahtaa pois. CRC jarrulevynpuhdistusaine on varmaan vielä stydimpää, mutta se voi vaurioittaa muovi/kumipintoja.
|
|
||||
|
||||
![]()
Olen käyttänyt brake cleaneria rasvanpoistajaa.Molemmat toimii.
|
||||
|
||||
![]()
Yritin katsoa mitä sanovat tuon Bräkleenin sopivuudesta muovi ja kumiosille jä törmäsin tämmöseen:
Nieleminen : Nauttiminen on epätodennäköistä. Niin varmaan ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Bräkleen on ihan jees ainetta, saa ainakin pään sekaisin
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ei oikein hallilla ilmanvaihto pelannu ja pari purkillista meni bräkleeniä moottorinosia puhdistellessa...
Ilmeet oli ihan samanlaiset ja illalla tuli verta nenästä :P |
|
|||
|
|||
![]()
Itte oon käyttäny astianpesuaineliuosta sumutinpullossa, pihi kun olen. Kyllä sillä on rasvat irronneet.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
öljy asiaa | k81 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.03.2008 21:19 |
Vinssin öljy?? | Micco | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 19.03.2006 15:39 |
huonoin öljy: | G280E | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 18.08.2003 09:04 |
MIkä öljy parasta C4 Corvetteen... | Tron | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 31.05.2002 12:07 |
mitä tämä aine on | amplifier | Keittopuhe | 0 | 06.10.2001 21:01 |