![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Pätkäpajero huoltoautoksi + rekisteröintiEi ainakaan äkkiä löytynyt joten kysyn nyt että onko mahdoton saada pätkäpajero huoltoautoksi, eikös raja ole 1800kg ja pajero painaa muistaakseni 1540kg, saako auton paino kasvaa kuinka paljon? Entä onko auto mahdollista rekisteröidä (AUTO SIIS KILVETÖN) ja muutoskatsastaa huoltoautoksi ilman varsinaista vuosikatsastusta, muuten Voi tulla kiire että saa auton parsittua kunnolla kasaan (KAKSI KELAA LANKAA, KUUS NELIÖTÄ PELLIÄ + PALKKEJA, PULLO KAASUA, KALJAA, KIROOMISTA JA KIIRETTÄ) eikä viitsisi tehdä kahteen kertaan? Eikö sen pitäisi onnistua
__________________
"Kyllä se tosta menee!" |
#2
|
|||
|
|||
![]()
muistelisin että pätkiä on katastettu huoltoautoksi tekemällä tarpeeksi jämystä lootusta vaikka taakse lattia jolloin painoraja ylittyy minkä jälkeen ei pitäisi olla mitään estettä katastamiselle..
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Kantavuutta kuitenkin täytyy jäädä kuskille ja apparille.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Onhan noita tehty ja kilomääräkin pitää paikkansa. Kannattaa muistaa että kantavuuskin laskee kilojen lisääntyessä. Ettei vain tulisi ylläreitä!
__________________
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa" |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä se onnistuu. On tehty. Tota 6 neliötä peltiä vaan epäilen ettet liiottelisi, ku ei mullakaan menny ku 4 neliötä vaikka ton oman läpilahon parsinki kasaan. Tai no toki jos pokkaat ovien pellitki ite ni sit. Ne mä ostin parempikuntosesta.
__________________
Huono tie, parempi mieli. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Teet helmat 50x100x5 rhs palkista ja puskurit taittelet 5mm pellistä sekä panssarit niin johan pitäisi painon nousta ja jää vielä vähäsen kantavuuttakin.
Kannattaa kyllä suorittaa sekä muutos- että vuosikatsastus samalla reissulla. Niin ja käytä sitten auto vaakalla että saat todistuksen mitä se oikein painaa.
__________________
"Rautaa rajan takaa" ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Entä tuo rekisterointiasia? Onnistuuko noin, että ei ruosteita ym jarruja katota ja jäisi leima saamatta?
Ahdistaa toi huoltoautohomma, onko tietoa koska loppuu, kun auto ja talli on 150 kilometrin päässä niin ei ehdi.
__________________
"Kyllä se tosta menee!" |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
GAZ 66 rekisteröinti | Gravedigger | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 07.04.2014 16:56 |
Myydään Pätkäpajero vm.-88/ Volvo S60 T5 vm.-01 | TEE-5 | O/M/V Ajoneuvot | 15 | 18.12.2008 22:49 |
M PätkäPajero (konevika) // kuvat lisätty | tonnisata | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 24.04.2007 20:40 |
M: pätkäpajero 500e | komu | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 17.11.2006 20:43 |
rekisteröinti ongelma | Chit-Chat | 6 | 28.05.2006 10:27 |