Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.12.2008, 21:03
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Blazerin korotus ORD 1" Zero Rate palikoilla?


Onko kellään kokemusta Offroad Designin valmistamista "1" Zero Rate Add a Leaves" korotus palikoista? Ilmeneeko jotakin ongelmia jos on etupäässäkin?
Linkki: http://www.offroaddesign.com/catalog/Zero%20Rates.htm

Ja sitten toinen kysymys; riittääkö se, että asentaa noi osat ja sitten menoksi? Tarviiko jotain muita osia vaihtaa, pienestähän korotuksesta tuossa vain on kyse? Tai tuleeko muita ongelmia? Tarkoitus olisi säilyttää ajotuntuma vakion kaltaisena.

Ja kolmas kysymys, eli meneekös 32"-33" renkaat 1 tuuman korotuksella alle? Ja mites isommat renkaat vaikuttaa akseleiden kestämiseen?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 23.12.2008, 21:24
karvanoppa:n Avatar
karvanoppa karvanoppa ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.07
Sijainti: Pilkanmaa
Viestit: 2.282
Perusasetus

33" mahtuu alle heittämällä ilman korotuksia. Kyllä akselit 33" rengasta kestää. Toki vaikuttaa akseleiden malli ja perinteisesti ajotyyli.
__________________
KYM#5
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 23.12.2008, 21:36
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.613
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja karvanoppa Näytä viesti
Kyllä akselit 33" rengasta kestää. Toki vaikuttaa akseleiden malli ja perinteisesti ajotyyli.
Normi D44/10bolt/12bolt kestää 33 karkean renkaan ja kohtuu reippaan kaasujalan, mutta kun siirrytään 35" kokoon, niin rauhallisella ajotyylillä kestävät matkassa. Noin niinku suurinpiirtein.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 23.12.2008, 22:07
karvanoppa:n Avatar
karvanoppa karvanoppa ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.07
Sijainti: Pilkanmaa
Viestit: 2.282
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4x4_76 Näytä viesti
Normi D44/10bolt/12bolt kestää 33 karkean renkaan ja kohtuu reippaan kaasujalan, mutta kun siirrytään 35" kokoon, niin rauhallisella ajotyylillä kestävät matkassa. Noin niinku suurinpiirtein.
Kyllä ne 40" kestää. Nuttikaa ei ole VIELÄ!!! 10bolt aksuloita särkeny.
__________________
KYM#5
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 23.12.2008, 23:10
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4x4_76 Näytä viesti
Normi D44/10bolt/12bolt kestää 33 karkean renkaan ja kohtuu reippaan kaasujalan, mutta kun siirrytään 35" kokoon, niin rauhallisella ajotyylillä kestävät matkassa. Noin niinku suurinpiirtein.
jep, suurinpiirtein kestää matkassa, muttei ihan älkää kysykö mihin perustan väitteeni, ja turha tulla sanoon siitä kaasujalasta, en oo hapella (vielä) kertaakaan mitään rikkonut...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 24.12.2008, 03:11
tappokinnas:n Avatar
tappokinnas tappokinnas ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.11.08
Sijainti: Pori
Viestit: 153
Perusasetus

Niin meinaatteko ettei k5:tosen vakio-akselit kesta 35 tuumasia kummeja? Olis vaan kiva tietaa kun oon nyt ens kuun alussa menossa hakemaan sellasta jossa on 35 ja 33(?) tuumaset kumit ja jos ei kesta niin pois alta sitten..
__________________
Jos se ei ole varmaa, niin se on aivan varmaa.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 24.12.2008, 03:34
pattis:n Avatar
pattis pattis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.08
Sijainti: turenki
Viestit: 341
Perusasetus

35" mahtuu pyöriin vakio alustassa maantiellä.... mettässä lähtee kaaret käveleen, onneks ittellä oli helvetin mädät!
öö, ne oli siis omia kokemuksia!
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 24.12.2008, 03:43
j1s:n Avatar
j1s j1s ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 05.09.07
Sijainti: kälviä, Finland.
Viestit: 583
Perusasetus

kestää varmasti 35" renkaat


Jos Nuttilla kestää ilman lukkoja blazeris 40" renkaat niin eiköhän kestä sama kenellä noi 35" ja nimim jonas_k lla on blazerin alla 42" tsl
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 23.12.2008, 21:36
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Käyttö olisi pääasiassa kadulla, mutta joskus vähän offroadiakin. Auto on -85/86 vuosmallia ja käsittääkseni siinä on 10 bolt akselit.

Usein amerikan maalla sanotaan 33 tuumasten tarttevan 2,5" korotuksen, tiedä sitten... Ilman korotuksia näyttää kyllä aika täyteen ahdetulta verrattuna vakioon.

Onkos tuosta 1" korotuksesta sitten lopulta mitään hyötyä?
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 23.12.2008, 21:33
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.613
Perusasetus

Zero Rate on periaatteessa korotusjousi ilman jousta, ts se kiinnitetään pidemmällä keskinaulalla jousipakkaan. Näin ollen myös turvallinen käyttää edessä, ei pääse löystymään käytössä. Pidemmät U-pultit vaatii, ja kannattaa myös katsoa että jarruletkuissa riittää pelivaraa äärijoustoissa.

Ja noilla voi siirtää etu-akselia noin 1" eteenpäin, ei ota 33x12.5 rengas kiinni lokasuojan takareunaan kun kääntää renkaat tappiin äärijoustoissa. Mainittu rengas mahtuu myös vakioalustalla alle.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
GMC:n ja Blazerin korotus Tekniikka & Jutustelu 8 01.02.2008 22:45
Blazerin korotus? Rokkari Tekniikka & Jutustelu 15 08.01.2007 11:40
o. blazerin 4-6" korotus sarja. O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 03.04.2006 21:16
blazerin korotus/simpukan Banaani?? coupe74 Tekniikka & Jutustelu 2 29.09.2005 20:58
blazerin korotus.. Tekniikka & Jutustelu 2 31.07.2005 13:58


Sivu luotu: 21:02 (GMT +2).