![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Blazerin korotus ORD 1" Zero Rate palikoilla?Onko kellään kokemusta Offroad Designin valmistamista "1" Zero Rate Add a Leaves" korotus palikoista? Ilmeneeko jotakin ongelmia jos on etupäässäkin? Linkki: http://www.offroaddesign.com/catalog/Zero%20Rates.htm Ja sitten toinen kysymys; riittääkö se, että asentaa noi osat ja sitten menoksi? Tarviiko jotain muita osia vaihtaa, pienestähän korotuksesta tuossa vain on kyse? Tai tuleeko muita ongelmia? Tarkoitus olisi säilyttää ajotuntuma vakion kaltaisena. Ja kolmas kysymys, eli meneekös 32"-33" renkaat 1 tuuman korotuksella alle? Ja mites isommat renkaat vaikuttaa akseleiden kestämiseen?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
33" mahtuu alle heittämällä ilman korotuksia. Kyllä akselit 33" rengasta kestää. Toki vaikuttaa akseleiden malli ja perinteisesti ajotyyli.
__________________
KYM#5 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Normi D44/10bolt/12bolt kestää 33 karkean renkaan ja kohtuu reippaan kaasujalan, mutta kun siirrytään 35" kokoon, niin rauhallisella ajotyylillä kestävät matkassa. Noin niinku suurinpiirtein.
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
KYM#5 |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Niin meinaatteko ettei k5:tosen vakio-akselit kesta 35 tuumasia kummeja? Olis vaan kiva tietaa kun oon nyt ens kuun alussa menossa hakemaan sellasta jossa on 35 ja 33(?) tuumaset kumit ja jos ei kesta niin pois alta sitten..
![]()
__________________
Jos se ei ole varmaa, niin se on aivan varmaa. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
35" mahtuu pyöriin vakio alustassa maantiellä.... mettässä lähtee kaaret käveleen, onneks ittellä oli helvetin mädät!
![]() öö, ne oli siis omia kokemuksia! |
#8
|
||||
|
||||
![]() kestää varmasti 35" renkaat
Jos Nuttilla kestää ilman lukkoja blazeris 40" renkaat niin eiköhän kestä sama kenellä noi 35" ja nimim jonas_k lla on blazerin alla 42" tsl
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Käyttö olisi pääasiassa kadulla, mutta joskus vähän offroadiakin. Auto on -85/86 vuosmallia ja käsittääkseni siinä on 10 bolt akselit.
Usein amerikan maalla sanotaan 33 tuumasten tarttevan 2,5" korotuksen, tiedä sitten... Ilman korotuksia näyttää kyllä aika täyteen ahdetulta verrattuna vakioon. Onkos tuosta 1" korotuksesta sitten lopulta mitään hyötyä? |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Zero Rate on periaatteessa korotusjousi ilman jousta, ts se kiinnitetään pidemmällä keskinaulalla jousipakkaan. Näin ollen myös turvallinen käyttää edessä, ei pääse löystymään käytössä. Pidemmät U-pultit vaatii, ja kannattaa myös katsoa että jarruletkuissa riittää pelivaraa äärijoustoissa.
Ja noilla voi siirtää etu-akselia noin 1" eteenpäin, ei ota 33x12.5 rengas kiinni lokasuojan takareunaan kun kääntää renkaat tappiin äärijoustoissa. Mainittu rengas mahtuu myös vakioalustalla alle. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
GMC:n ja Blazerin korotus | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 01.02.2008 22:45 | |
Blazerin korotus? | Rokkari | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 08.01.2007 11:40 |
o. blazerin 4-6" korotus sarja. | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 03.04.2006 21:16 | |
blazerin korotus/simpukan Banaani?? | coupe74 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 29.09.2005 20:58 |
blazerin korotus.. | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 31.07.2005 13:58 |