![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Rangen vanteistaMites sais parhaiten rangen alkuperäiset pellivanteet levitettyä ulospäin? Eli ongelma on ku lappalaiset on alkuperäisillä vanteilla ja kiinnihän ne ottaa tukivarsiin oikeen tosissaan,ja muutenkin ku jousien alla on korokepalikat niin leveyttä sais olla enemmän ettei olis koko koppi niin kiikkerä. Kaaret on suurennettu eli mahtuis hyvin pyörät pyörimään vähän ulompanakin. Toinen vaihtoehto olis jos jollain on valmiina vanhoja halpoja 16 tuumasia rangen vanteita mitkä levittää ulospäin,niin voisin antaa vaik noi orkkis vanteet vaihdossa.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
biltemasta spaceria väliin.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jos on samanmoiset ku mulla varastossa, niin suunnittelin itse, että irrottais keskiön, kun on vain isoilla täpillä kiinni (korjatkaa jos väärässä). Sit zuumailis kohdalleen ja sähköliimalla kiinni. Tekis sopivat palat alle, että on helppo hissutella suunnilleen kohdalleen kiinni, vaikkasta lattialla.
![]() ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Ei taida bilteman pellinpaloista paljon olla hyötyä.
Ja itse olen myös joskus keskiöitä siirtäny juur tuolla samalla konstilla,mutta kun rangen vanteet on pistehitsattu niittien välistä ja kaiken lisäks ne on vielä sellasia isoja soikeita pistehitsejä niin ei oikeen onnistu poraamaankaan. Joskus mulla ollu sellasia vanteita mistä noi pistehitsit puuttuu,oisko vanhempaa mallistoa,mutta näissä tietenkin ne on. Myös vanhan lantikan peltivanteet on yleensä ainoastaan niiteillä mut eipä ole sellasiakaan yhtään nurkissa,ja ne tais olla viel kapeampiakin. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Mulla taitaa,jos muisti pelaa, olla vain pistehitsit. Ajatus oli sisäpuolelta(siis niinku tota noin renkaan puolelta
![]() ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mites ykkössarjan discon teräsvanteet ?
Niitä on sillointällöin myynnissäkin. Sarjalastenhan on 6" kapeet, discoissa 7" |
#7
|
|||
|
|||
![]() Öö kertokaas nyt tyhmälle kuinka paljon sitä vannetta pitää saada ulos, jos pultit jo loppuu? ![]() Kuulostaa vain aika kovalta hommalta alkaa sitä vannetta modaamaan...? |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Kyllähän parikolme senttiä olis ehkä riittävä siirto niin mahtuis pyörät kunnolla kääntymään,ja pitäähän kyljet ja naama kuraseks saada
![]() Vanteen muokkaus ei olis ollu mikään homma jos ei olis ollu pistehitsattu.Rälläkällä sauma auki,tai niitit pois,keskiön siirto ja migillä kiinni,mut nyt täytyy varmaan metsästää jostain toiset vanteet. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
JEEPIN VANTEISTA | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 03.02.2008 23:46 |
vanteista... | Russel | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 06.06.2006 18:14 |
lj:n vanteista | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 16.04.2005 22:55 | |
Rangen vanteista | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 05.05.2004 15:55 |
Takavaloista ja vanteista. | nepa | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 20.08.2002 11:38 |