![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() soa millä opilla leimaan???Kertokaas millä opilla olette saneet soa:n katsastettua, missäköhän tämä onnistus lapin läänissä, ei tunnu onnistuvan sodankylässä kun kyselin asiaa. Kysessä olis sj 410:n muutos.
Viimeksi muokannut illu2 : 09.10.2008 20:05 |
|
|||
|
|||
![]()
Käske niiden soittaa AKEen. Jos korotus pysyy alle maksimin ja muutokset on asiallisesti tehty niin pakko niiden on hyväksyä
|
|
||||
|
||||
![]()
kannattee suosiolla mennä kemijärvelle tai tänne rovaniemelle..
|
|
|||
|
|||
![]()
On käynyt mielessä käyttää roissa tai kempassa,mutta ois jatkossa mukavampi käytää ihan koti konttorilla, mutta ei kuulemma onnistu etesvuosi katsastus täällä jos on soa.
illu2 nybinä |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Millä katsuri perusteli ettei anna SOA:lle leimaa? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Siinäkin SOA.
|
||||
|
||||
![]()
ja 720 nissanin pickupissa myös soa vakiona
milläs inssi sitä perusteli ettei läpi päästä? |
|
||||
|
||||
![]()
Tuotapa viimeks inssi multa kyseli, väitti kovasti et itte oon tehny, ei meinannu uskoa mua mut kysy vaivihkaa toiselta ja aiheen käsittely loppu siihen. Ja sain leimanki paperiin.
|
|
||||
|
||||
![]()
mulla on susukissa SOA leimattuna, voin lähetellä kopioita, jos inssi osais kirjottaa samaan tapaan sun paperiin.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä cevyt menee läpi, kun olen käyttänyt muijan pikkuveljen blazeria kontorilla,perusteet oli että susuki nousee liikaa ja menee järkytäväksi ajaa,aivan kun olis muutenkin huippu hyvä ajaa.
|