![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Pitkät iskaritTervehdys! Mistä autoista löytyy pisimmät iskarit budjettirakentajalle. Omega B-farmarissa ainakin , mutta mitä muita on tarjolla? Ja tästähän on varmasti jo topicci jossakin.. TT
|
|
||||
|
||||
![]()
Jossain transitissa oli muistaakseni pitkät...
|
||||
|
||||
![]()
34cm liike Dodgesta neste pumppu 37€
|
|
||||
|
||||
![]()
Monroe Renault Midliner etuiskari tuotenumero 45V2305. Ostettu Arwidsonilta.
on aivan taatusti tarpeeks pitkä. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ja taattujakin tarpeita on varmasti pitempiäkin mitä toi voi tarjota. foortin sierrassa sedan on takana 28cm iskua ja motonet 34.71. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
muistelisin että on helvetin pitkät. jyki varmaan osaa itse parein sanoa pituudesta jos nyt sattuu lukemaan. edit: niin no tuo kalleus on suhteellista. ostappa jotkun dopinssonit. hintaa aivan helvetisti, ja pituutta ei niinkään. |
|
||||
|
||||
![]()
Roughcountry 8306 pituus max 76,20cm min. 46,99cm, 8307 max 83,69cm min 49,33
Ja hyllystä löytyy Jarno 040-5510227
|
||||
|
||||
![]()
Niin ja näissähän oli lenkit molemmissa päissä 220€ 4kpl
|
||||
|
||||
![]()
Itse itseäni toistaen Skyjackerit, hinta näkyy paikan kotisivuilla joka näitä suomessa myy tosin kukaan ei ole sitä vielä kysynyt. Ja on hiukan paremmat kuin riesan pumput, ma luulen. Niin ja kaasumallit maksoi vimeksi 42€.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
No mistä näitä saa? |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja dodgesta ramista, ramchargerista ja uudemmissakin taitaa olla ihan sama iskari. Gprs yhteydellä kun ei kovin kummosiin surffailuihin kuule pystytä. Ulkomuistista skyh70.. ja skyn80.. on tilausnumero tuolta racersplacesta. Ja siellä skyjackerin kotisivuilla on kyllä ilmoitettu iskareiden pituudet, kiinnitys tapaa tosin ei ole, mutta sen voinee onkia automallikohtaisesti vaikka ranchon kotisivuilta. Vai olisko nekin pitäny tähän linkittää? Häh? |
|
||||
|
||||
![]()
Transitin iskarit on mulla uazissa. 28cm isku.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Pitkät iskarit | Racingrabbit | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 27.01.2009 19:55 |
Pitkät iskarit rangeen/ tukivarsien liikerata? | Arska-tehtaalta | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 12.01.2008 15:28 |
m:patrollin pitkät riiput | petri.s | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 15.10.2007 13:56 |
O:pitkät iskarit patrolliin | aslakki | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 15.01.2007 18:29 |
Mitkä ne nyt oli ne pitkät bj:n iskarit | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 16.06.2005 14:15 |