![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() LJ70:n fiksausTarkoitus fiksata LJ70 alkuperäistä ehompaan kuntoon. Kummatkin takakylkipalat vaihdetaan, tehdään vinssille uusi teline, korjataan lommot ja ruosteet, jne. Tästä lähdettiin: ![]() Paikallisella soramontulla: ![]() ![]() ![]() Uudet renkaat ja vanteet ![]() ![]() Vanha vinssiteline ja puskuri irti ja uutta tekemään: ![]() Ja uuden takakylkipalan sovitusta: ![]() ![]() Lisää myöhemmin...
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Mistäs noita kokonaisia kylkipaloja saa ostettua ja mihin hintaan?
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ainakin täälläpäin tarvikeliikkeet myy, 55€ oli hinta kun viimeksi kysyin.
Tuohan ei ole kuin 1/3 osa pala, Toyota myy koko takakylkipalaa 1350€ ![]() Ei olis tarkempaa kuvaa tuosta ovenpielestä/kynnyskotelosta pintapelti irrallaan? Miten sisälokari oli kiinni ulkopellissä? pisteillä? Viimeksi muokannut ZeiZei : 01.07.2008 21:38 Perustelu: lisäkysymys |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tässäpä muutamia kuvia pohjamaalissa olevasta autosta. Tällä hetkellä autoon vedetty jo pintavärikin. "Valmiista" autosta tulee kuvia, kunhan se on kasattu.
![]() ![]() ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Tällainen siitä sitten tuli. Keulasta puuttuu vielä karjarauta/vinssiteline. Etupäätä täytyy korottaa, jousetkin on jo tallissa.
![]() ![]() Töissä: ![]() Työmaalla oli pikkujäniksiäkin ![]() ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Offroadtarvikkeen kautta saa noita. Aikoivat laittaa niitä ihan nettisivulle myyntiin, kun helpottaa nuo aika paljon ruostehommia. 83e tais olla kappale.
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Tuolla tavalla jatkettiin runkoa ja tuohon pitäs ruveta rakentamaan vinssitelinettä.
![]() ![]() Siinä on nyt teline jo paikoillaan. Meinasin tilata ihan oikean vinssitelineen, vaan kulmarautaa sai 11 eurolla puolitoistametriä. ![]() ![]() Nyt ei tulis hirveesti keulan ylitystäkään. Entisessä mallissa tuli ja siksipä oltiinkin joka ojassa kiinni. ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Onkohan kellään kokemuksia paljonko uskaltaa korottaa lj:tä, että ei tulis kuitenkaan liian kaatumaherkkä? Meinaa olla nyt ongelmaa, että ottaa renkaat kiinni pahassa paikassa. Eteen olis tarkoitus laittaa vielä hj jouset kun etupää on vähän alempana ja saa paremmat joustot kun mitä noilla jousilla.
![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Eiköhää 4" ainakii rakennat turvakaaret ni ei haittaa vaikka kaatuu
|
#11
|
|||
|
|||
![]()
auto on vaan jokapäiväisessä ajossa niin ei kehtaa ruveta nyt turvakaaria rakentelemaan.
![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Kaverin LJ on 4" Ironmanin alustalla ja on aika kaatumatautinen... Ite laittasin juurikin 2" jousikorotusta (vakaajat pois), sopivat iskarit ja laikkaisin lokareihin lisää tilaa.. Hieno LJ
![]()
__________________
Vaik mää en mistään mitään tiedäkkään! |