![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Pajero 2.5 TD teho hukassa, apuja kaivataanOireet: Tankkauksen jälkeen alkanut tehon puute kierroksilla. Kulku kaasupohjassa noin 80 km/h nelosella. Satunnaista kevyttä nykimistä täyskaasulla. Jos vedättää ylämäkeen pitkään täydellä kaasulla ja painaa kytkimen pohjaan ja päästää kaasun ylös, niin kone sammuu. Muuten käy tyhjäkäyntiä mainiosti ja käynnistyy hyvin. Maksimi kierrokset 3 vaihteella noin 3000 rpm, nostaa kierroksia kyllä ilman kuormaa. Voisiko olla huonoa dieseliä? Autolla ajettiin ennen kohtalokasta? tankkausta Zeppelinin ABC:llä noin 1000 km matka-ajoa, ilman ongelmia. Pa-pumpun kalvo oli ehjä, ilmanputsari ok. Suodatinta ei vielä ole vaihdettu, menossa vaihtoon. Onko kellään kokemuksia vastaavasta? Kaikenlaiset vihjeet tervetulleita. ---------------------------------------------------- Antaako ajokunto aiheen ajaa aamulla? Alkoholi poistuu verestäsi hitaasti. Yleensä hitaammin kuin luulet. Arvioi oikein ajokuntosi, jos aiot ajaa. ---- www.students.tut.fi/~koivune3/index.html
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
saisko ilmaa sekaan!?
Tää on taas vaan mun mielipide. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ehkä, ihmetyttää vain tuo yht'äkkinen muutos, mutta toki niiden vikojen on joskus ilmettäväkin. Onhan nuo tankin putket tietty olleet tyypivikakin tuossa. Pitää eliminoida se tankin pää ottamalla eri astiaan puhasta löpöä ja käyttää sitä sen kautta letkut konehuoneesta irroittamalla, sillä saa ehkä rajattua vian ulkopuolelle tankin pään.
Tankki kävi tuossa vähän aiemmin irti kyllä panssarin asennuksen yhteydessä, oisko kolistelu irroittanut kakkaa sisäpuolelta ja tukkinut linjaa? Linja puhallettiin kyllä paineilmalla tankkiin päin auki. No, selvitellään... ---------------------------------------------------- Antaako ajokunto aiheen ajaa aamulla? Alkoholi poistuu verestäsi hitaasti. Yleensä hitaammin kuin luulet. Arvioi oikein ajokuntosi, jos aiot ajaa. ---- www.students.tut.fi/~koivune3/index.html |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Itellä kans tehot hukassa. Juuri ostettu auto. 1987 vuosimalli.
Vinkkejä! |
#5
|
|||
|
|||
![]()
itellä samanlaiset oireet ja korjaantui polttoainesuodattimen vaihdolla. Voi höriä ilmaakin mutta ekana vaihtaisin ton suodattimen.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
kaverilla saman suuntaisia ogelmia, kävi juuri ja juuri kaasu pohjassa. Oli vettä PA-suodattimessa. Kannattaa valuttaa sieltä pohjasta suodatin tyhjäksi jos on proppu ja kokeilla uudestaan käymään.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Ja sit kun rupee kunnolla savuttamaan niin on kansi luultavasti halki. Hukkaa myöskin tehoja, kun ei kaikissa pytyissä piisaa puristukset. Nimim. Kansivikanen L200 vm. 96 pihassa...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
turbon ongelma, apuja kaivataan. | Offroadrunner | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 19.02.2008 16:39 |
Pajero tietoutta kaivataan..! | Tebster | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 08.01.2007 20:42 |
Öljynpaineita hukassa (Pajero V6) | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 24.10.2005 16:14 | |
Apuja kaivataan | sevy.8 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 03.08.2005 11:08 |
Teho/paino | jeeppi-eki | Tekniikka & Jutustelu | 43 | 02.08.2004 19:40 |