|  |   | 
| 
 | |||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen | 
|  | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
|  | 
| 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   FJ40Onko fj40 4.0 moottori bensa vaiko diesel? Paljon on vähän vai toisinpäin? 
 | 
| 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			f=benziini  b=tirsseli G500 | 
| 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Ja FJ-40:sen bensiini on 3.9 (F kone) tai 4.2 (2F kone) | 
| 
			 
			#4  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Ok, kiitti tiedoista! mitäs eroa noilla F:llä ja 2F:llä on? se on vissiin kutoskone! Paljon on vähän vai toisinpäin? | 
| 
			 
			#5  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			molemmat on kuuuuutoskoneita G500 | 
| 
			 
			#6  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			----(cc) Cyl (HP) (kW) (@RPM)(Nm) (RPM)  Valves  bore  stroke    C.R. F 3878--6--125--92--3600--284---2000---12 OHV-90---102-7.5:1 2F 4230--6--135--99--3600--294---1800---12 OHV-94---102-7.8:1 The main differences between the F and the 2F are the 2F's larger bore, the F's 2 compression and 2 oil rings versus the 2F's 2 compression and single oil ring and the fact that the F had two oil paths--through the filter or through the engine compared to the 2F where all oil had to travel through the filter before the engine. Edited by - IironSika on 14/12/2003 16:53:16 | 
|  | 
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| 
 | 
|  Samanlaisia viestiketjuja | ||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| M: FJ40 "isolohkolla". | Powerbender | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 17.12.2007 17:08 | 
| M: Fj40:n vaihdelaatikot | Pauli | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 07.06.2007 13:18 | 
| M: FJ40 -73 MYYTY | bj75 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 02.05.2006 08:26 | 
| m:fj40 | O/M/V Muut | 5 | 27.11.2005 18:09 | |
| M:FJ40 | bj75 | O/M/V Muut | 3 | 17.11.2005 20:56 |