![]() |
![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() voiman siiron kestävyydestä..eli rupesin tos funtsimaan kun omaa projektia pikkuhiljaa kasailemaan aloin, eli mikähän mahtaa olla voimasiirron heikoin lenkki? loota (th400) taitaa vahvistettuna kestää melkein mitä vaan? entäs perä? sinne tuli uudet laakerit ja muutenkin oli asiallisen näköinen mutta missä menee kestävyyden raja? taka ripustukset tuntui ehkä hiukan hintelältä rakenteensa puolesta vai onko pelkkää kuvitelmaa. kaikki puslat tuli uutta, onko muuten kuinka perso puslia kuluttamaan? entäs vetarit ja pyörän navat, millä tehoilla alkaa napsumaan? onko mahdollista vahvistaa mahdollisia heikkouksia (kenties kotikonstein tai järkevällä budjetilla)?
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
niin ja perävälitys oli 3,09 ,ilmeisesti tiuhempi välitys nöyrtyy ennemmin kun harva vai?? olihan tos alempana jo tarinoitu samasta aiheesta.
tukivarsien ym kestoista väännön edessä vois tarinoida, kokemuksia ym... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
tehostajan voiman puute | hampuusi | Tekniikka & Jutustelu | 38 | 30.08.2017 20:43 |
M.HJ:N voiman ulosotto 2 suuntanen | tossu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 21 | 21.09.2007 11:32 |
Hilun voiman ulosotto | panda | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 23.11.2006 20:11 |
M.Voiman ulosotto | hoojii | O/M/V Muut | 3 | 10.01.2006 15:15 |
Hojon 4.0 Turbo koneen kestävyydestä | bj75 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 24.02.2005 20:57 |