![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Rungon muuttaminenMitenkäs konttorilla suhtautuvat tänä päivänä rungon muutoksiin? Tuossa on yksi Jeepin runko saamassa vähän laikkaa, vasaraa, hitsiä ja saattaa runkopalkin kulku muuttua hiukan. Onko viisaampi vain pitää suu kiinni muutoksista ja tuoda auto runko "ruoste"korjattuna katsastukseen, vai esitellä muutokset hyvien kuvien kanssa. ![]() Kyseessä taka-akselin ylityksen muutos reilusti madalletussa laitteessa.. ![]() Eli tarkoitus on nostaa palkkia taka-akselin ylityksen kohdalla ~5-10 senttiä.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
monasti kannattaa olla ihan hiljaa konttuurilla, ja samaten kaiken maailman sivustoilla.
ja jos jotain kysytään niin mitään ei pidä tunnustaa. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Joo.. En mä mainostamaan meinannu alkaa, mutta parilla foorumilla pidän mekkalaa projektistani.. Jos menee muutokset yli, niin aletaan sitten värkkäämään vähän laajempaa poikkeuslupahakemusta autosta. ![]()
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä mä ainakin sain läpi chevyn runkomuutoksen ja senverran taka-akselin ylitystä muutin että runkopalkit osu lattiaan.
![]()
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Tuossa tulee lattiakin vaihtamaan paikkaa, niin ei jää mitään vertailukohtaakaan.. ![]()
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Minun mielestä tässä on kaks vaihtoehtoa tai kolme.
1) Käyt etsimässä konttorin missä katsastajalla lähtökohtaisesti kiinnostaa muutoskatastukset, selität sille mitä olet tekemässä ja miten, ja sitten kysyt että tarvitaanko tässä jotain papereita 2) Teet muutokset viimisen päälle otat muutoskatastuksessa sitte ensi kontaktin, tämä voi olla melko vaikea tie. 3) Teet muutokset ja et kerro lattian ja rungon muutoksista mitään. Veikkaan että kyseinen auto on semmonen että ei katsurikaan tiiä miltä se pitäs tehtaalta lähteissä näyttää. Olettaen että muutokset on tehty niin että uskallat viedä sen konttorille. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Akselivälin muuttaminen | HeikkiH | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 09.08.2011 23:01 |
Pakettiauton muuttaminen henkilöautoksi | farmari | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 18.01.2011 19:44 |
Akselivälin muuttaminen | Arska | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 07.05.2007 23:26 |
Ozi wpt tiedoston muuttaminen | slipoveri | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 07.02.2006 18:34 |
rengaskoon muuttaminen | kirurgi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 16.12.2005 13:49 |