![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Nissan King Cap D22 TD25 TD25TI 1998-2001Tuo sähkökaavio on käsittääkseni otsikon moottorien hehkutuksen ja polttoaineen syötöstä. Mikähän virka noilla polttoainepumpussa olevilla "solenoid timer" ja "potentiometer" on? Nuo "fuel cut solenoid valve" ja "csolu" ovat ilmeisesti vaihtoehtoja toisilleen, jos NATS on käytössä tahi ei.
__________________
Älä tee väkisin, hae isompi vasara. Viimeksi muokannut D22TD25TI : 21.03.2016 06:54 |
#2
|
||||
|
||||
![]() TD25
__________________
Älä tee väkisin, hae isompi vasara. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Joo sen csolun alla on ihan normi sammutinsolenoidi piilossa.
Csolu toimii päällä koodilukkona ja on katkoruuveilla kiinni. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
No sehän on sit oikein harrastajan unelma toi csolun rakenne, katkoruuvit ja kaikki.
Löysin tuolta lontoonkielistä tietoa tuosta "solenoid timeristä", saapi oikaista jos tulkintani on harhaanjohtavaa: Jos lämpötila alle 10C ST vetää kiinni kun virta käännetään päälle. ST estää startissa polttoaineen takaisinkierron pumpulle jolloin paine kasvaa ja pumpun ajoitus muuttuu 2 astetta (30s), näiden pitäisi helpottaa kylmäkäynnistyvyyttä. Jos lämpötila yli 10C ST ei vedä kun virta käännetään päälle. Liitteenä lontoonkielinen toimintaselostus ja valokuva pumpusta, oikealla oleva vihreähattu on "solenoid timer" jonka alapuolella on sitten se csolu.
__________________
Älä tee väkisin, hae isompi vasara. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Renkaat
Pitäs alkaa hankkia tähän välikoppaseen kesärenkaita, otteessa on 205R16 ja aikomus hankkia 235/85-16, jos kasemalla tulkitaan toi otteen R 82%:ksi niin renkaan ulkohalkaisija suurenee yli 51mm.
Tilaa on kyllä renkaalle (kts. kuvat), noi renkaat on Nokia Cargo 205/75-16. Mikähän on alkuperäisvanteen ET?
__________________
Älä tee väkisin, hae isompi vasara. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
38 oli muistaakseni alkuperänen et ja 6 tuumaa leveys.. mulla on hakkapeliitta lt 2:set 235/85-16 alkuperäsillä vanteilla eikä ottanu kiinni mihinkää ku olin kääntäny vääntösauvat tiukemmalle.. nythää auto nostettu ja alla pyörii 33/12,50-15..
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Nissan king cap 4x4 d22 vm.1998 | jv | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 13.03.2016 20:49 |
Ostettu Nissan king cap d22 vääntösauva | jv | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 08.01.2016 10:10 |
Nissan King Cap D22 keskikonsolin valaistus | Kuoppakonna | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 27.09.2015 07:48 |
Ostetaan Nissan King Cap vm.88 td25 esikammiot tai kansi | Ewerglade | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 23.05.2013 19:05 |
Nissan King Cap D22 -04 Huoltoautoksi? | Anza69 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 30.03.2011 06:11 |