|  |   | 
| 
 | |||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen | 
|  | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
|  | 
| 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   H-kaaviosta sekventiaali?Taas näitä hulluja ideoita päässäni pyörittelen, mutta asiaan. Eli kun nyt on pakko patrolliin loota vaihtaa entisen porsittua ja aloin miettimään, että kerran saa taas puottaa sen laatikon alas, niin tekis siihen jotain jännää. Tutkin nettiä hyvän tovin ja tulin siihen tulokseen, että tahdon sekventiaalivaihteiston  Ongelmaksi muodostui, että onko olemassa mitään mekaanista koneikkoa millä tuommoisen setupin voisi suorittaa 5 loviseen askiin vai pitääkö tässä alkaa taasen soveltaa? Niin ja onko se sitten katulaillinen viritys vai onko vaihteenvalitsimeenkin olemassa joku pykälä? Edit ja niin vielä kyseessä siis GR:n loota. 
 
				__________________ "Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. | 
| 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			Eikö lie räikkä shifteriä ainakin löydy normaalillekkin laatikolle Muistelen joskus kuvan nähneeni jossain häristimessä missä vaihdelaatikko oli kovalla kepillä ja coe hytti, siinä oli vaijeri/tankovältteinen räikkä ja kepin pätkä lavan alla pystyssä Vai tarkoitatko sellaista jossa vedetään keppi kokonaan taakse kuten polkupyörissä tangossa oleva vipu Sellaisiakin on ainakin ralli autoissa, mutta varmaankin vaatii jos enemmän lootaa sisälle kuin vain kanteen kulissit 
				__________________ Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. | 
| 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Jonku corollan tms vaijeri vaihdevivustot keppeinnee,kynä,paperia ja muutama olut..     
				__________________ ================================== Mitä isommat renkaat,sitä pitempi matka hakea traktori. PäHäMa | 
| 
			 
			#4  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Selvittelin asiaa pitkin iltaa ja jos ei halua maksaa 1400€ 200sx vaihteiston muunnos osista, mitkä passaa tohon, niin ainut vaihtoehto on tehä ite. Selvitin hiukan lisää ja mahdollista toteuttaa joko pnematiikalla ja helvatanmoisella määrällä antureita -> ei hyvä. Eli pakko toteuttaa kahdella hiukan kestävämmällä karamoottorilla ja jollain ohjauspoksilla. Ohjaus sillein, että pakin saa suorilla silmään ilman mitään erillistä vipua -> todella nopea pakki-ykkönen onnistuu. Sama laulu vapaa aseennolla eli miltä tahansa vaihteelta saa laatikon vapaalle. Kaveri uhkas tehä piirikortin vaihdenäyttöineen, jos hoidan ite mekaniikkapuolen. Katsotaan mitä tulee, kuhan saan nyt ensikuussa moottorihuoneen kondikseen.
		 
				__________________ "Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. | 
| 
			 
			#5  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Katteles miten Mercedeksen sprintshift toimii ... Siinähän taitas olla aika lailla kaipaamasi systeemi.
		 
				__________________ - Levannon We(l)ho - | 
| 
			 
			#6  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Lainaus: 
   
				__________________ "Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. | 
| 
			 
			#7  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			google.com
		 
				__________________ ------------------------------------ Etelä-Suomen Offroad ry ------------------------------------ |