![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() JUmpstartter.Tekeekö mitään? |
|
||||
|
||||
![]()
Tekee sillä jotain, esim: Toimii myös virtapankkina mm.läppärille, latausadapterit yleisimmille matkapuhelimille. Niin ja onhan siinä oikein Ledvalo.
Paras ominaisuushan on se ekana mainittu: Starttaa max 4500cc moottorin 0-60c lämpötilassa. Uskokoon ken haluu, minä en. Mutta aikuisten oikeesti, meillä oli töissä (http://www.sgs.fi/fi-FI/Local/Finlan...-Services.aspx) testeissä tollanen lelu, siitä kärähti ekassa latauksessa verkkolaturi, oli sitten jäänyt pojilta testit kesken, eikä sillä ainakaan mitään autoa käynnistellä, se on ihan varma. Mutta puhelimen tai vastaavan virtapankkina varmaan ihan hyvä. |
|
||||
|
||||
![]()
Vanhassa duunipaikassa oli muistaakseni wurthin jumpstartteri.
sillä lähti kyllä 20 asteen pakkasessa fh16 volvo käymää ku akut oli tyhjät. Pariin otteeseen hävis akun navat startatessa ku kunnon kontaktia on liki mahdoton saada perinteisillä startti kaapeleilla. Ehkä autoa startatessa toimis...mutta kuorma-autossa ei piisaa,pitäis olla erilainen kytkentä. ja koneen omat kaapelit kävi kyllä todella kuumana. Mutta virran antokyky siis riitti. Edit. katsoin linkin koneen ja oli se wurthin kone hieman isompi ja yli 10 kertaa kalliimpi ![]()
alumiini ja erikoishitsaukset palstalaisille edullisesti. Viimeksi muokannut tjl : 19.06.2015 15:50 |
|
||||
|
||||
![]()
mulla on ollu 4 vuotta noin 100-120e maksanut boosteri ihan toimiva ollut. vaikka akku ollut tyhjä on saanut perus henkilöautot käyntiin. luulen että nytkin 100e ylöspäin saa ihan kätevän startti boosterin
|
|
||||
|
||||
![]()
"Kapasiteetti 13600mAh"
Jokainen voi kokeilla ja antaa mönkijän akusta virtaa auton moottorille ![]() Mulla oli kiinanmönkijässä tuon kokoinen akku, mutta kyllästyin, ja nyt siinä on 60 Ah.
|
||||
|
||||
![]()
http://www.ak24.fi/fi/tavarat/autota...luallikas-17ah
Joku tommonen parinkympin tötterö ollut jokusen vuoden. Moottoripyörälle ostin mutta on sillä bensahenkilöautoja myös käynnistelty. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Robotti-imuri, tekeekö mitään? | allu-85 | Chit-Chat | 12 | 11.04.2013 05:46 |
Timbertech vinssi, tekeekö mitään? | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 29.08.2009 18:33 |
Toyota tekeekö tällä mitään.... | SoSo | Chit-Chat | 9 | 22.12.2005 15:09 |
THAC -merkkinen sähkövinssi, tekeekö mitään? | Hammer__ | Tekniikka & Jutustelu | 59 | 20.03.2005 12:03 |
tekeekö allterraineilla mitään? | Timbba | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.01.2004 19:36 |