![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Remontti topicAloitetaas tänne tällainen jos mun lisäksi muitakin tee se itse remppamiehiä täältä löytys... Eli maali aiheinen kysymys... Mikä ois hyvä sisäkattomaali? Toi tikkurilan siro2 on ainakin ihan paska kun joutuu vetää neljään kertaan että saa noi puunväriset paneelit peitettyä....
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulle suosittelivat panelin päälle ihan tela3 halvinta kuraa.. ja toisella kerralla peitti.. en kyllä muista mikä se pointti oli et se tela3 oli parasta siihe kattoon.. liittyi jotenki siihen lakkapintaan..
|
||||
|
||||
![]()
pitääkin ottaa kokeiluun kun tota kattoa on vielä jäljellä jonkin verran. Oli myös myytävänä paneelikattomaalia tai jotain sinne päin mutta oli jo yli tuplasti kalliimpaa kuin tuo siro 2
|
|
|||
|
|||
![]()
Ennen ei ollu ees lakatulle pinnalle maalia, että hiomaan ois pitänyt... Itse osan paneelikatost oon haltexilla pistänyt eriväriin.
Suunnitelmissa kahden makkarin lattiaan laminaatin laittelu. Oishan tallissakin remppaa, kun seiniin pitäs tehdä lisälämmöneristykset, ja kattoon sit myös ja vähän uutta kattopintaa laittaa. Ei oikeen pölyttömänä pysy katto, kun villapinta ja vois jotain maalauksiakin tehdä omassa tallissa ilman et tekee pressust kammiota. |
|
|||
|
|||
![]()
Rintamamiestalon koko remppa parhaillaan käynnissä. ☺
Viimeksi muokannut mako76 : 31.01.2015 19:39 |
|
||||
|
||||
![]()
Mä vetäsin kanssa kuistin panelit tolla tela3.... Ja hyvin on pysynyt.
Ja kolmee kertaa maalasin... olis varmaa riittäny kakskii...
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vitaran kytkin remontti | kawatus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 19.11.2013 20:14 |
Hj60:n jakolaatikon remontti | Timoboy | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 15.08.2013 21:07 |
Pajeron kansi remontti. | AAPEE21 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 10.08.2012 22:25 |
Pajero remontti jakopää kokonaan | hit100 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.07.2011 14:17 |
ex.kettuhoojiin katsastus remontti.(katsastettu) | toyota4x4 | Maasturiprojektit | 53 | 28.07.2007 08:59 |