Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 18.10.2014, 00:18
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari

Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Talking

kommentti mikä naurattaa

eikai tälläst ole ni laitan tulemaan..

tuo moneen kertaan kuultu..
nii et päässy poliisikouluun ni sust tuli vartsta ..

Hojossa on sitä jotai
Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA
Vastaa lainaten
Vanha 18.10.2014, 00:32
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Perusasetus

Tuota samaa tuli 15 vuoden aikana kuultua järkkärihommissa myös melkolailla. Ko. duunissa olin opiskeluaikana, sekä kakkostyönä lähinnä ammattimaisena harrastuksena yleisötapahtumissa (n.100-150 tapahtumaa vuodessa).

Eli siis ne vähintään yhtä yleiset:
"Etsä tiedä kukamäoon!?!?!!" ... "Mä tunnen tän paikan omistajan! Saat viimeistään huomenna kenkää jos heität mut ulos!"

Hemmetti, en minä niitä koskaan tunnistanut, eikä kenkääkään tullut
Toki siellä tuli kuultua hillitön määrä kaikenlaista, ja ihan joka vuosi jotain uusiakin. Ihmiset on ihmeen kekseliäitä. Oli oikein mukavaa duunia, siinä oppi ihmistuntemusta todella hyvin

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
Vanha 18.10.2014, 00:48
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari

Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Tuota samaa tuli 15 vuoden aikana kuultua järkkärihommissa myös melkolailla. Ko. duunissa olin opiskeluaikana, sekä kakkostyönä lähinnä ammattimaisena harrastuksena yleisötapahtumissa (n.100-150 tapahtumaa vuodessa).

Eli siis ne vähintään yhtä yleiset:
"Etsä tiedä kukamäoon!?!?!!" ... "Mä tunnen tän paikan omistajan! Saat viimeistään huomenna kenkää jos heität mut ulos!"

Hemmetti, en minä niitä koskaan tunnistanut, eikä kenkääkään tullut
Toki siellä tuli kuultua hillitön määrä kaikenlaista, ja ihan joka vuosi jotain uusiakin. Ihmiset on ihmeen kekseliäitä. Oli oikein mukavaa duunia, siinä oppi ihmistuntemusta todella hyvin
itsekin olin jokusen kerran ovella vaikkei korttia ole,, olin vastaavan apulainen tai jtn..
ja sillon oli tietty rinnuksesa järkkäri lätkä ( JA IHAN AIKUISTENOIKEESTI LAILLISESTI)
ni totta vitussa sain kuulla kommenttia tai toista..
Hojossa on sitä jotai
Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA
Vastaa lainaten
Vanha 18.10.2014, 00:59
Legenda

Perusasetus

Parastahan tuossa hommassa on, että ylivoimaisesti suurimman osan hankalemmistakin asiakkaista pystyy juttelemaan mukavaksi, tai juttelemaan kaikessa rauhassa ulos jos on tarve - jos vain itse niin haluaa toimia.
Toki siinä helpottaa jos on verbaalista lahjakkuutta ja vähän pelisilmää. Saanut oikeasti monta hauskaa hetkeä aikaiseksi noissa hommissa

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Vastaa lainaten
Vanha 18.10.2014, 01:48
TsKo TsKo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 02.05.09
Sijainti: Loppi
Perusasetus

"Vittu sun pitäis olla oikeesti se insinööri"
Saanu kuulla sillointällöin, mut jos joskus innostus lukemaan ni sitte mä perkele rupeen oikeeks insinööriks
Vanha 18.10.2014, 05:56
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Thumbs up

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Parastahan tuossa hommassa on, että ylivoimaisesti suurimman osan hankalemmistakin asiakkaista pystyy juttelemaan mukavaksi, tai juttelemaan kaikessa rauhassa ulos jos on tarve - jos vain itse niin haluaa toimia.
Toki siinä helpottaa jos on verbaalista lahjakkuutta ja vähän pelisilmää. Saanut oikeasti monta hauskaa hetkeä aikaiseksi noissa hommissa
Toi vaatii oikeasti taitoja. Pelkällä lihaspullistelulla ei synny sitä mitä hyvältä asiakaspalvelulta ( sitähän tuo homma pohjimmiltaan on) odotetaan. Respect!
Vanha 18.10.2014, 15:14
Legenda

Perusasetus

Ei tällaisen spagettikäden auta paljon pullistella Jossain määrin se habituskin vaikuttaa, isolle kaverille JV- lätkä rinnuksissa aletaan aukoa helpommin kuin vähän normaalikokoisemmalle.

Toisaalta väännönhän saa aina aikaiseksi kun vain tarpeeksi asiakasta/ kohdetta provosoi, mutta en vain koskaan ole siinä nähnyt oikein järkeä. Ikinä noissa hommissa ei pieniltä kapinoilta voi välttyä ja silloin mennään tilanteeseen voimalla kun pitää, mutta pienimmän haitan periaatteellahan näissä aina pitäisi edetä. Toiset tykkää vääntää, mun mielestä tuo psykologinen voimankäyttö on paljon parempi keino.. ja yleensä molemmille osapuolille myös hauskempaa

Vastaa lainaten
Vanha 18.10.2014, 16:06
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali

Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Perusasetus

Kun kysytään että etkö päässyt poliisikouluun niin siihen vastataan että "väkivaltaisen käytöksen takia en päässyt"

Tai kun sanotaan että löisin sua turpaan, mutta en viitsi kun on nuo vartijan kamat niskssa niin kysyt "auttaisiko asiaa jos olisin nyt alasti"
Vanha 18.10.2014, 23:07
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Perusasetus

Pitääkö vartijoiden vielä nykyäänkin aloittaa vuoro 15 minuutin päälläänseisonnalla?
Vanha 18.10.2014, 23:17
-MAKE-:n Avatar
-MAKE- -MAKE- ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 11.02.05
Sijainti: Kangasala, Finland.
Perusasetus

"En minä tiedä kuka ne mun uuden talon sähkötyöt teki" sanotaan kun kysellään käyttöönottotarkastuspöytäkirjan tekemistä vaikka ei ole pirttiä ennen nähnytkään, kun rakennusarkastaja ei yllättäen antanutkaan muuttolupaa.
Useasti olis monta kymppiä varmaan tienannut jos olis A-nelosen kirjoittanut.
Vanha 19.10.2014, 01:25
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samsonite Näytä viesti
Pitääkö vartijoiden vielä nykyäänkin aloittaa vuoro 15 minuutin päälläänseisonnalla?
joskus juniorin tul perinteisest sanottua portsarille ku ei meinant mahtuu kroppaansa, et anna ku arvaan mitä vedit aamiaiseks, ku tiesin et ol sitä rinkii et massa ei tult pelkäst ruisleiväst. Kysy no mitä? -hormooneita...

ja sit juostiin peräkkäi pitkin Lappeentietä... mulkul ol viel teaseri mil koitti sohii, vaik ois kyl listint miut pelkästää päin juoksemal jos ois saant kiinni.

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä naurattaa!!! Häänrik Chit-Chat 472 31.12.2024 18:05
Lasta Naurattaa koppis Chit-Chat 2 26.11.2006 20:15
Lasta naurattaa.. PaJeRo Chit-Chat 10 11.11.2006 10:07
Kommentti Lontoon poliisikomentajan sanomisista Lars Terrorism 5 04.08.2005 18:08

Sivu luotu: 19:17 (GMT +2).