![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() kommentti mikä naurattaaeikai tälläst ole ni laitan tulemaan.. ![]() ![]() tuo moneen kertaan kuultu.. nii et päässy poliisikouluun ni sust tuli vartsta .. ![]()
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
||||
|
||||
![]()
Tuota samaa tuli 15 vuoden aikana kuultua järkkärihommissa myös melkolailla. Ko. duunissa olin opiskeluaikana, sekä kakkostyönä lähinnä ammattimaisena harrastuksena yleisötapahtumissa (n.100-150 tapahtumaa vuodessa).
Eli siis ne vähintään yhtä yleiset: "Etsä tiedä kukamäoon!?!?!!" ... "Mä tunnen tän paikan omistajan! Saat viimeistään huomenna kenkää jos heität mut ulos!" ![]() Hemmetti, en minä niitä koskaan tunnistanut, eikä kenkääkään tullut ![]() Toki siellä tuli kuultua hillitön määrä kaikenlaista, ja ihan joka vuosi jotain uusiakin. Ihmiset on ihmeen kekseliäitä. Oli oikein mukavaa duunia, siinä oppi ihmistuntemusta todella hyvin ![]()
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ja sillon oli tietty rinnuksesa järkkäri lätkä ( JA IHAN AIKUISTENOIKEESTI LAILLISESTI) ni totta vitussa sain kuulla kommenttia tai toista.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
||||
|
||||
![]()
Parastahan tuossa hommassa on, että ylivoimaisesti suurimman osan hankalemmistakin asiakkaista pystyy juttelemaan mukavaksi, tai juttelemaan kaikessa rauhassa ulos jos on tarve - jos vain itse niin haluaa toimia.
Toki siinä helpottaa jos on verbaalista lahjakkuutta ja vähän pelisilmää. Saanut oikeasti monta hauskaa hetkeä aikaiseksi noissa hommissa ![]()
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
|||
|
|||
![]()
"Vittu sun pitäis olla oikeesti se insinööri"
![]() Saanu kuulla sillointällöin, mut jos joskus innostus lukemaan ni sitte mä perkele rupeen oikeeks insinööriks ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Ei tällaisen spagettikäden auta paljon pullistella
![]() Toisaalta väännönhän saa aina aikaiseksi kun vain tarpeeksi asiakasta/ kohdetta provosoi, mutta en vain koskaan ole siinä nähnyt oikein järkeä. Ikinä noissa hommissa ei pieniltä kapinoilta voi välttyä ja silloin mennään tilanteeseen voimalla kun pitää, mutta pienimmän haitan periaatteellahan näissä aina pitäisi edetä. Toiset tykkää vääntää, mun mielestä tuo psykologinen voimankäyttö on paljon parempi keino.. ja yleensä molemmille osapuolille myös hauskempaa ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kun kysytään että etkö päässyt poliisikouluun niin siihen vastataan että "väkivaltaisen käytöksen takia en päässyt"
![]() Tai kun sanotaan että löisin sua turpaan, mutta en viitsi kun on nuo vartijan kamat niskssa niin kysyt "auttaisiko asiaa jos olisin nyt alasti"
|
||||
|
||||
![]()
Pitääkö vartijoiden vielä nykyäänkin aloittaa vuoro 15 minuutin päälläänseisonnalla?
![]()
|
||||
|
||||
![]()
"En minä tiedä kuka ne mun uuden talon sähkötyöt teki" sanotaan kun kysellään käyttöönottotarkastuspöytäkirjan tekemistä vaikka ei ole pirttiä ennen nähnytkään, kun rakennusarkastaja ei yllättäen antanutkaan muuttolupaa.
![]() Useasti olis monta kymppiä varmaan tienannut jos olis A-nelosen kirjoittanut. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ja sit juostiin peräkkäi pitkin Lappeentietä... mulkul ol viel teaseri mil koitti sohii, vaik ois kyl listint miut pelkästää päin juoksemal jos ois saant kiinni.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä naurattaa!!! | Häänrik | Chit-Chat | 472 | 31.12.2024 18:05 |
Lasta Naurattaa | koppis | Chit-Chat | 2 | 26.11.2006 20:15 |
Lasta naurattaa.. | PaJeRo | Chit-Chat | 10 | 11.11.2006 10:07 |
Kommentti Lontoon poliisikomentajan sanomisista | Lars | Terrorism | 5 | 04.08.2005 18:08 |