![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() nuuskanuuskamiehiä palstalla? mikä parasta huuli rojua?
|
|
|||
|
|||
![]()
Eikös se ole ruottalaisten hinttareiden hommaa?
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
100% hetero oon ja työnnän knoxin löysää huuleen
|
|
||||
|
||||
![]()
No jos ei homojen hommaa, niin ainakin ihan helvetin tyhmän näköistä touhua liikuskella ylähuuli turvoksissa!
![]()
|
||||
|
||||
![]()
x 2
|
|||
|
|||
![]()
Silloin tällöin ku purkin pari ostelee ni göteborg grape tms. Tai sit Offroad.. pussi tavarana ku ei oo tullu tykkitavaraan opiskeltua.. noi edellämainitut on mun makuun mukavan raikkaita ku tupakkina polttelen vain ja ainoastaan menthol savukkeita.. tai no sillon tällön punasta norttia tulee aski ostettua tai al capone minisikareita
![]()
GMC Suburban 6.5td -95 Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl" Suzuki SJ413 -86 "Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!" The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!! |
|
|||
|
|||
![]()
Ja haisee ihan melko homolle, en kyl tiiä et onks se nortti sen parempi
|
|
||||
|
||||
![]()
Mut eiks homoilu olekin miesten hommaa ? Näin mä oon kuvitellu, kokemusta ei kyl ole ...
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Niin ne sanat muuttuu. Samoin on käynyt sanalle radikaali jota pidetään tänäpäivänä lähinnä anarkistina ja häiriön aiheuttajana ja sisältää usein negatiivisen aspektin. Sana juontuu sanasta radius eli säde tai juuri ja on alun perin ilmaisut ihmisiä jotka ajattelevat asioita syvemmin ja asian juuren suuntautuen eikä vain pinnallisesti.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Eipä nuo omat ikenet/huuli ole mihinkään muuttunut vaikka nuuskaa on tullu käytettyä kasi luokasta asti ja nyt ikää 33v.
Täälä nuuskan käyttö on aika yleistä kun tuo ruotti on melko lähellä. Eikä nuuskaaminen ole sen homompaa kuin tupakan imeminen ![]() Irto knoxia ja pussi offroadia tulee käytettyä.
|
|||
|
|||
![]()
X3
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
tupakka ja nuuska | Huntteri | Chit-Chat | 9 | 13.08.2010 23:23 |