![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Pajeron vääntövarret/korotusEli tietäiskö joku onko tuohon pajeroon (vm87) mahdollista jostain saada pidempiä vääntövarsia jotka korottais ilman että tulis ihan kivireki? En löytänyt tähän vastausta vaikka olen foorumia selaillu. Tai onko muita korotus ideoita etu jousitukseen mikä kelpais sitten konttorillekkin.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Juu noita kattelin mutta mahtaakohan olla mitkään korottavat. Vissiin tota etu jousitusta ei saa muuttaa kierre jousille?
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mitä helvettiä.. eikö niitä voi kiristää pultista?
Eihän niitä kuitenkaan voi nostaa kuin senttejä alkuperäisestä. Jos ei pulttikiristystä niin eikö akselin päässä ole boorit? Säädä niistä asentoa jos onnistuu.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Miten autoon vaihdetaan pidemmät vääntövarret
![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Rälläköidään rungon poikkipalkki irti, ja hitsataan taaemmas.
![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Jäykemmistä eli korottavista varmaan kyse. Eipä oo varmaan juurikaan ideaa jos ei sitten keulalla ole paljon muuta painavaa rojua.
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]()
juu, kivireki tulee kun kirraa ja mitsussa muistaakseni on pultti jolla piukataan. sekä ihan boorit toisessa päässä, toisin kuin kempsussa taitaa olla 6-kulmainen pää edessä. niin ei auta kempsussa varren pyöräytys...
itelläin oli -90 paje ja siinä 33" renkaat. ei kyllä joustanu mihinkään (tunkilla 1.5 painallusta, niin rengas ilmassa), mutta ei ollut yhtään huono ajaa tiellä.
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Liikaa kun kiristää, menee renkaan camber-kulma ulos. Tätä kai pystyy korjaamaan gen2 mallin ylätukivarsilla? Siellä ylätukivarren ja rungon välissä on shimmilevyjä jolla voi myös säätää pystykulmaa tiettyyn rajaan asti.
Iskarivalinnoilla pystyy myös vaikuttamaan kuinka kivireki on.. Maltillisella kirraamisella ei vielä huonoksi mene. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Ulosjoustoakin olisi hyvä jättää vähän.
Ja sitten ne vetarien kulmat...
__________________
Kun ostaa maastoauton, ei tarvitse katua |
#12
|
|||
|
|||
![]()
Nytte ei ihan tainnu mennä jakeluun mitä tarkoitin! Eli onko tuohon olemassa toisenlaisia vääntövarsia jotka olisivat ns"pidemmät" eli korottais suoraan tuota rouskua. Ja juu tiedän mistä niitä nostetaan. Nytte vain yritin kysyä millä tuota saisi ylemmäs ihan alustaa muuttamalla niin ettei tulis kivireki ja ois kans ulos joustoa. Mites jos nytten kun on hieman kiristetty vääntövarsia niin jos vaihtais pidemmäty iskarit niin jos en oo ihan väärässä niin niillä sais ainakin ulos joustoa vissiin lisättyä?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajeron korotus? | velmeri83 | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 09.11.2009 20:56 |
Pajeron korotus | Kantonen | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 26.09.2005 19:41 |
pajeron korotus ? | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 14.08.2005 21:34 | |
Pajeron korotus? | Teppo2 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 13.12.2004 14:44 |
Pajeron korotus ??? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 14.05.2003 14:35 |