![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() VE syöttöpumppuelikkäs onko tietäjää ve pumpuista itsellä zexel mutta ilmeisesti sama kuin bosch, suomen diisseli huollot tuntuu niin nihkeitä olemaan antamaan tietoa tai puhuvat mitä sattuu. onko kaikissa ve pumpuissa se pystyvipu mikä tulee nestepään männässä olevaan liuku holkkiin? yks diisel huolto väitti että vain tässä minun kyseisessä pumpussa sellainen on ja toinen sanoi löytävänsä varaosia hyllystä mutta ei myö niitä muutakuin lähettämällä pumpun sinne huoltoon. ebäystä löytyis kyseistä vivustoa (ainakin luulen jos ymmärrän yhtään lontoota) mutta eri ve pumpun tyypille, kuitenkin käytettyjäkin pumppuja on eri numerolla sopivia ja samannäköisiä myytävänä tuohon minun rakkineeseen.. hitsaanko vivuston läjään ja kovaa ajua ![]()
|
|
|||
|
|||
![]()
ja jännä kun netistä mitä ve pumpun räjäytys kuvia löytää niin onhan se vivusto siellä... on se harvinainen pumppu kun tuohon pelkästään tehty
![]() monella osanumerolla saa ebaysta eri pumpun numeroille mutta pumput on käypäsiä keskenään niin miksi niitä on eri numeroilla? onko jossain listaa eripumppujen numeroista ja varaosa numeroista?? |
|
||||
|
||||
![]()
Sama osa joka pumpussa. Tai sitten pienia eroja, mutta ei mitään mistä ei viilalla selviä. SE vaan onko se Zexelin boschin vai jonkun muun varaosanumerolla vaihtelee. Hitsaa kiinni se pallero siihen ja ajele dieselhuollon ohi finkku pystyssä. Ihan samanlaista kusetus hommaa se oli kun koitin omaan pumppuun säätöshimmejä sun muuta sälää hommatta. Onneksi on vielä muutamia pajoja jotka suostuu yksityiselle myymään vaikka sitten tiskin alta.
|
|||
|
|||
![]()
nyt on vivusto väänneltynä oikeeseen muotoon ja pallerokin kiinni, alkujaankin on vissiin ollut vain puristus liitoksella n.2mm tanko itse vivustossa kiinni kun pelkkä reikä oli, nyt on painettu niinkuin niitti kiinni VOIMALLA niin luulis pysyvän, itse vivuston osat näyttäisi liikkuvan hyvin ja ovat linjassaan. mäntä oli vähän leikkautunu kiinni mutta lähti irti ja ajattelin että jos leikkautumis kohdan hioisi niin toimiikohan, leikkaus kohta on yhellä kantilla n. millin levee ja neljä pitkä.
|
|
|||
|
|||
![]()
niin ja käykö kaikki ve pumppujen nestepäät yhteen jos nyt löydän edukkaan 12mm tuon 11mm tilalle?
|
|
|||
|
|||
![]()
oman käsityksen mukaan kaikki ve nestepäät käy keskenään kuhan tietää et jos 4 sylinterinen kone et laittaa kans nelisylinterisen nestepään eikä jostain cumminsin 5 mukista versiota. Ps mulla olis tuossa ylimäräiseksi jäännyt uusi käyttämätön 12mm ve nestepää tuohon talliin. jos kiinnostaaa niin laita vaikka yksäril viestiä.
|
|
|||
|
|||
![]()
Hirveesti en ole asioinut näitten löpö pajojen kans vaan kyllä tuntuu melkoselta rahastukselta, purin tuon ve,en atomeiks ja kasaan sain . On melko yksinkertanen kapistus, ja tuon huollosta en tuhansia maksa
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Uuden välys 1/1000mm, loppuunkuluneen toimimattoman välys 2/1000mm...
|
|||
|
|||
![]()
Hep hurraa jo etukäteen. Toivottavasti toimii uudella 12mm päällä ja isompinostosella nokkalevyllä. Onko kukaan virittänyt 3.1td isuzua?
|
|
|||
|
|||
![]()
Ja näin se tämäkin ongelma sai loppunsa kun asenteli uutta päätä paikalleen. Tuntuu kiinalainen pää pelittävän vielä loppu hipostelut niin pääsee kokeilee nuitakin special trackeja jos vaikka metälle pääsis kulkemaan
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty DMT VE-R rc uusi | zimi | O/M/V Muut | 1 | 07.05.2014 21:45 |
Bosch VE-pumpun säätö? | kippo86 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 18.11.2013 10:56 |
BOSCH VE -pumpun ajoituksen säätö | solihull | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 25.02.2013 20:59 |
Ostettu bosch VE pumpunkara | 4runneri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 31.08.2011 17:46 |
I've got everything I need | SamppaFIN | Jokes | 0 | 10.07.2003 20:26 |