![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() muuta ropaamistaLisätään nyt selvyyden vuoksi muutama kuvatus itse kotterosta ja tietoa tekniikasta jos ei oo pongannut aikasemmin tuolta profiilista. tekniikkapuoli: 411 unimogin runko akselit ja laatikko,dukaton 2.5 td kone välijäähyllä, runko jota muokattu paremmin sopivaksi nivan kopalle,78 nivan koppa jota muokattu paremmin sopivaksi offailuun renkaina 39.5x18-15 boggerit.vinssit:edessä ComeUp DV-15000 takana Runva ewx 12000
Viimeksi muokannut Team Urbo : 29.07.2019 08:29 Perustelu: Otsikko muutettu |
|
||||
|
||||
![]()
No nyt on Niva mun makuun 👏👏
|
||||
|
||||
![]() Nivea for Men![]() Paljonko auto on madaltunut tuohon edelliseen CCCP-kuosiin verrattuna?
|
|||
|
|||
![]() Hirviö monsterin nouto
Tähän väliin vois laittaa miten kyseinen laitos meille joutu,oli vissiin elokuu 2008
kun junioori (Patrol83) pongas offipalstan myyntiosiosta melko järkyttävän näkösen kapistuksen,pitihän se käydä kattomassa oikein paikan päällä.Muutaman mutkan ja reilun 3 tunnin n.250km jälkeen oltiin perillä Pieksämäellä,siellä se nökötti liiterin takana korkeessa heinikossa että näky vain konepellistä ylös päin ja väri olikin muuttunut saatanan rumaks vihreeks,no ensisinmäyksestä lähtien olin sitä mieltä ettei tämä nyt kuitenkaan ollut se mitä oltiin haettu.Laitos lähti käyntiin sinisen savun saattelemana ja jopa liikku,junioorin silmiin ilmesty innostuksen kiilto ja ilmeisesti näki jo siinä vaiheessa kyseisen laitteen potentiaalin mikä iteltä jäi kyllä hahmottamatta,kaupat sovittiin ja palattiin kotikonnuille mutta oli siinä kodinhaltiattaren ilme näkemisen arvonen kun monsteri pihaan pudotettiin,siitäkin selvittiin pelkällä säikähdyksellä ja rakentelu onkin jatkunut naapureiden iloksi jo kuutisen vuotta. Tällänen se oli meille tullessa Pistetään oheen vielä videoleike tehdystä muutoksista ja korostetaan että ite olen ollut mukana vain piällysmiehen,makutuomarin,neuvonantajan ja tarinankertojan roolissa. Viimeksi muokannut Team Urbo : 30.06.2014 20:34 Perustelu: Lisätty kuvia |
|
||||
|
||||
![]()
En niin "protoista" välitä, mutta tämä kieltämäti mielenkiintoinen!
Kuis nuo kaaret? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään moggi | nupp1 | O/M/V Ajoneuvot | 14 | 10.02.2013 18:44 |
Moggi+automaagi? | kippo86 | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 06.12.2011 21:53 |
Moggi perustietoja | AtteL | Linkit | 4 | 01.01.2010 17:14 |
O.Moggi | T.T.T | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 20.04.2008 20:03 |
M:Moggi | kuutar | O/M/V Muut | 0 | 21.02.2004 16:41 |