![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() hojon kytkin luistaaKytkin tuntuu normaalilta, joten kun viimeksi pääsylinteri laski paineet takaisin, niin vika kai muualla. Luistaa aikaa reilusti ![]() Tiistaina hakemaan ilmeisesti uutta kytkinpakettia, vai voiko vika olla työsylinterissä? Vaihteet menee kuitenkin hyvin päälle, mutta luistaa. Mikä kytkinpaketti on oikea vm-83 5v hojoon, kun ainakin motonetistä tulee usein väärät osat ja onko esim.hj61:kytkin vahvempi ja käykö se 60:een? Ei tuo haku tuottanut tulosta vaikka varmasti aiheesta jo toinenkin ketju...
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Onkos se tuo?
http://www.euro4x4parts.com/parts/ek...termarket.html |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Eipä näkyny kytkinpaketille olevan kyl hinnaneroja, vaik tilais Tamgearssiltakin. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
HJ-61:ssä on vähän jäykempi paineasetelma, mutta ei hajua sopiiko heittämällä paikalleen tohon vapariin.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kytkinpaketit on vaihtokelposia muuten, mutta painelaakerin keskiö vaihtuu jostain vuodesta. Molemmissa 60/61 malleissa. Ja painelaakerien kiinnityksessä kytkinkäpälään eroja eri ikäsissä...
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Sen verran auton alla kävin ja totesin, ettei työsylinteri liiku sormivoimin milliäkään. Nestevuotoa laatikkoon menevästä kartion-muotoisen stefan luota.
Auttaisko tämä vian ratkaisuun vielä yhtään? Huomenna ostoksille, kun vain tietäisi mitä ostaa. Rahat sen verran vähissä, ettei turhia viitsisi ostella. Totesin samalla, että löpöputket huonossa kunnossa. Saako ne valmiina jostain, vai onko itse modattava? |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Työsylinterin pitäisi liikkua helposti sormin painamalla, eli pitäis pystyä painamaan se mäntä pohjaan asti ihan käsin. Tai ainaki mulla pystyy painamaa.
Senki vois kokeilla, että liikkuuko se mäntä, kun raottaa sitä ilmausruuvia. Jos ei liiku sillä, niin vois ruveta jo epäilemään työsylinterin jotai jumittumista? Jos taas lähtee ruuvia raottamalla mäntä liikkumaan, niin sitten vika on ylempänä. Joko polkimen/pääsylinterin säädöt tai sitten se kuminen letku kovan putken ja työsylinterin välillä. Tuolla oli jotain juttua laajemminkin ja mahollisimman monta eriävää mielipidettä asiasta http://forums.offipalsta.com/showthr...in+s%E4%E4t%F6
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Mutta miten se vuoto sieltä kytkimen puolelta, siitä tiivisteen juuresta?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ:n kytkin luistaa vieläkin | puananen | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.10.2012 12:13 |
Volvo Valp lukkoperä luistaa | Coromandel | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 06.04.2012 09:22 |
prkle kincabin uusi kytkin luistaa | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 07.11.2010 17:00 |
mikä luistaa... | hande4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 04.02.2009 15:20 |
HJ61 kytkin luistaa | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 13.11.2004 15:38 |