![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Hj nykyttääOnko muilla ollu samoja onkelmia,kun ajaa pikkukierroksilla niin ruppee nykimään niin perkuleesti...et mistä päin kannaattaa rueta vikaa ettii? niin kyseinen kulkine on hj 60 -83.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla ainaskin kesärenkailla joo mutta talvirenkailla ei (35"/33").
Oon aatellu jotta pienet kierrokset, välystä voimansiirrossa ja pehmeet renkaankyljet tai suuri ilmatilavuus renkaissa. Nypyttää vain nelosella tos 50-60km/h. Kierrokset tuolloin koneessa n.1000+.
|
|||
|
|||
![]()
mulla on kanssa 33" rattaat alla,en kyllä usko että vois renkaista johtua. luulis et polttoaine puolella jotain häikkää...ei pysty ajaan pintakaasulla ollenkaa se on joko tai. vika ilmesty kun vaihdoin eri myllyn keulille, entisessä ei ollu mitään nykimis onkelmia
|
|
||||
|
||||
![]()
Olisko nyt turbo kone nokalla niissä on totavikaa.
Kaasun palautusjouset semmoisten kumiputkien sisällä pitäis olla. Voi olla poikki tai tippunut niitä pitäisi olla kaksi .
|
||||
|
||||
![]()
ja jalka kardaani tunnellia vasten ni auttaa asiaa. tulipa mielee ku akka lähti ekaa kertaa 61 kans liikenteeseen
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
ihan on normi 2h kone keulilla,entinen oli turbotettu. ja se meni sillä vaihtoon ku korkkas alakerranlaakerit.
Ei tuo nykynen mylly ennen nykyttänyt mutta pikku hiljaa ilmestynyt tuo tauti... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ-61 kojelauta ja hilat -> HJ-60? | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 06.01.2014 22:29 |
Myydään Osina hj 61 ja hj 60 Nyt lähtee halvalla! | kauhanen | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 36 | 29.11.2011 10:01 |
Koneet päikseen HJ-60 <--> HJ-61 | Masiina | Maasturiprojektit | 2 | 03.11.2009 19:08 |
m: hj 45 projekti, disco -90 ja muuta -HJ MYYTY- | samik | O/M/V Muut | 4 | 24.05.2005 16:58 |
bertan tai hj 60 vinssin asennus hj 61:seen? | OffBeast | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.03.2005 19:46 |