![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Onko kukaan saanu katsastettua autoaan kemppilukon kanssa??Mulla olis susuki SJ410:n katsastus edessä ja siinä on takaperässä kemppilukko, joten ajattelin kysellä onko kukaa saanu katsastettua kemppilukon kanssa vai rupeenko ettii suoraan takaperää..
|
|
||||
|
||||
![]()
En kyl menis tarjoamaan konttorille. Jarrudynämömetrissä lähtee vain toinen rulla ensiksi pyörimään ja muutama sekunti ja toinen rulla tulee sit mukaan.
Eli vastakkain =dynämömetri vs Auton hitsattu tasauspyörästö-vetoakseli.. |
|
||||
|
||||
![]()
On niitä joku saanu meneen läpi mutta on myös hylätty takajarrujen liian ison eron takia.
![]() En kyllä lähtis kokeilemaan onnea kempitetyllä.
|
|||
|
|||
![]()
Onko sutkis mahollista käyttää vetaria, mistä on hiottu boorit pois?
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tai sitten koittaa vaan onnea ja jos/kun kysyy/puuttuu niin sanoo että ostettaessa myyjä väitti että siellä on palalukko.
![]() Korjaa ja muuttaa sitten jos tulee hylky. -sami- |
|
||||
|
||||
![]()
muuten onnistuis mutta kartaanikäsijarru paljastaa sen.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tulihan tuo leimattua kempin kanssa. Katsastuksen ja uusintanäytön välissä kun pamahti perä hajalle.
Joutui hitsuuttelemaan osien puutteessa kempin ja kanttasin konttorille esittelemään, notta nyt on jarrutkin balanssissa! Väitti katsuri, että olen jotakin tehnyt takaperään, johonka vastasin etten varppina ole.. Kai se tietenkin älysi, mitä sinne on tapahtunut. Ei passaa ihmisiä luulla hölmömmäksi kuin itse on.. No leima tuli, kun jarrut oli testattu jäisellä pihalla. Sittemmin luovuin kempistä vaihtaen kitka/luulolukon sen tilalle... Oli vittumainen ajaa nurkka-ajoa asfaltilla nääs. |
|
||||
|
||||
![]()
kaveri on ainkin kempillä saanut leiman autona MB 190.
|
|
||||
|
||||
![]()
Nyt jo edesmennyt työkaveri katsasti katu-kisa-valiantin spooli perällä. Siinähän ei siis ole mitään tasauspyörästöä ollenkaan.
Hän teki muuten itse spoolin, ja vetarit. Vetarin laipat olivat moparia.
|
||||
|
||||
![]()
ei ne joka konttorilla edes kato jarruja maasturista.
|
|
||||
|
||||
![]()
Perähän saa olla pysyvästi lukossa, mutta hitsaaminen on kiellettyä...
![]()
|
||||
|
||||
![]()
mulla kysy että onko perässä joku lukko kun yritti dynamossa takajarruja kokeilla,sanoin että on.jaa no kokeilen jarrut sitten tuossa pihalla ,tuumas katsuri ja leima tuli
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Onko farmari h-autoon mahdollista saada katsastettua lisäpenkkejä perälle? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 17.02.2014 22:47 |
Onko ongelmia SP3:n kanssa? | vesku.r | Chit-Chat | 13 | 19.09.2008 20:03 |
Onko kukaan rikastunut | vepele | Chit-Chat | 24 | 08.03.2006 22:05 |
onko kukaan? | lantikka | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 22.07.2005 20:34 |
Onko kukaan leimannu??? | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.03.2004 18:33 |