![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Vitara hyyty! Apuva!Töihin mennessä syttyi check engine valo, auto rupes pätkimään mutta meno jatkui. Päätin kuitenkin pysähtyä ja samutin auton. No eipäs enään startannu. Epäilen että bensapumppu antautui mutta syttyykö silloin toi moottorivalo? Oisko kellään muita hyviä arvauksia?
|
|
||||
|
||||
![]()
Jakohihna hyppäs?
|
||||
|
||||
![]()
Voiko oireilla noin? Ajoin kuitenkin n.5km ennen kun sammutin. Niin ja pussaileeko männät ja venttiilit jos näin käy?
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on yhestä autosta(ei suzuki) hypännyt hihna pykälällä tai parilla, ja alkoi juurikin kesken ajon kakomaan ihan vitusti, mutta pystyin ajamaan kotiin asti kuitenkin. Sammutuksen jälkeen ei enään suostunut starttaamaan uudestaan.
Ja mulla ei ole tietoa onko vitaran mylly ympäripyörivää sorttia vaiko ei...
|
||||
|
||||
![]()
http://www.kickfix.xpg.com.br/sensors/vsv.html
Ton linkin vika lause täsmäs.(sen mitä tien poskessa kiireessä töihin kerkesin kattoa) Eli se venttiili "naputti". Tarkkottaako toi ecun kuolemaa.. |
|
||||
|
||||
![]()
Eikös bensan kuuluis startatessa suihkuta kun letku on irti ruiskusta/kaasarista?
|
|
|||
|
|||
![]()
Samantyyppinen käyntihäiriö mulla Vitarassa yksipisteruisku -91. Kylmänä käynnistyy, muttei ei jää käymään kuin kaasulla kiusaamalla n.puolesta minuutista minuuttiin, ottaa runtua n.5500 kierr. hiipuu ja sammuu. Pakokaasut haisee voimakkaasti. Toinen starttaus jo vaikeampi kun lämmennyt, lopuksi ei lähde kuumana ollenkaan käyntiin. Olisiko jollain tähän ajatusta, polttoainesuodatin ja lämpötila-anturi imusarjassa vaihdettu. Voisiko siis olla bensapumpun rele tai itse pumppu ja tai ECU jotka mäsänä?
|
|
||||
|
||||
![]()
hyppylankaile noi vikakoodit ulos, jatka sitte siitä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki vitara/grand vitara "levikkeet" | rocky4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 14.04.2007 18:07 |
Patrolli hyyty | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 08.02.2007 20:48 | |
apuva | Chit-Chat | 1 | 23.10.2005 00:26 | |
Td5 hyyty hetkeksi | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 05.08.2004 09:29 | |
Apuva! | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 07.11.2003 22:05 |