Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.08.2012, 23:48
TeaM-PKR:n Avatar
TeaM-PKR TeaM-PKR ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.05.10
Sijainti: Viitasaari
Viestit: 401
Perusasetus

2L Pumpun vaihto ja avautumispaineet??


Vaihdoin ahdettuun 2L koneeseenn TD E carinan VE/10xxxxxxxxxxx pumpun ja nyt motti on lähes käyntiin lähtemätön. (juuri ja juuri lähtee käyntiin ja käy vain matalilla kierroksilla hököttäen ja tuupaten aikaslailla savua). Carinassa suuttimien a.paine autodatasta katottuna 137-157 bar ja L koneessa (Avautumispaine - uusi/käytetty bar 113-121/102-121) että tuota onkohan ny käyny niin että L koneen suuttimet kusee tolla uudella 10 np. pumpulla??? Suutin suosituksia otetaan vastaan! (esim hj 61??)

__________________
Jos se on Toyota, sen voi korjata
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 10.08.2012, 03:40
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

Pumppu 180 astetta pielessä. juurikin semmoiset oireet! Been there, done that
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 10.08.2012, 07:27
TeaM-PKR:n Avatar
TeaM-PKR TeaM-PKR ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.05.10
Sijainti: Viitasaari
Viestit: 401
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BryGgi Näytä viesti
Pumppu 180 astetta pielessä. juurikin semmoiset oireet! Been there, done that
Ei saakeli. Kokeilimme kaikki 4 asentoa 90 asteen välein ja "pari" muutakin ajotusta ja ainut tämä merkkien mukainen ajoitus millon ees lupaili... väittäisin että ajoitukset on kohallaan.
__________________
Jos se on Toyota, sen voi korjata
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 10.08.2012, 09:41
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

irrota yksi suutin kannesta ja kokeile minkä näköinen sumu siitä tulee.
minkäväristä savua sieltä tulee? jos on vaaleeta ja silmiä kirveltävää niin viittais että on myöhäsellä.

onhan nokka akselikin oikeassa asennossa?
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 10.08.2012, 19:52
savustin savustin ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 11.04.12
Sijainti: kaukana
Viestit: 681
Perusasetus

Paljonko ennakkoa siinä nyt on kellolla kato myös että ykkönen on samassa kohti kummassakin pumpussa suuttimet ei pitäis olla käynninesteenä vaikka paineet olis alhaalla savutus vaan kasvaa
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 10.08.2012, 21:46
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Jos ootte kokeillu kaikki pytyt erikseen, niin onko pyörimissuunta oikea, ettette ajoita pumppua ruiskutuksen "loppupäästä" koneeseen nähden....

Oireet viittaa juuri myöhäseen ruiskutukseen
Tai sitten mahtiluokan ilmavuotoon!!!
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
12-HT Pumpun säätö? tkomulainen Tekniikka & Jutustelu 29 29.08.2011 20:06
Bj:n pumpun vaihto uudempaan malliin Bj 40 Tekniikka & Jutustelu 8 07.06.2011 21:33
Lj-70 pumpun säätö jukos Tekniikka & Jutustelu 9 11.05.2009 22:58
pumpun ajoitus LJ-70 jukos Tekniikka & Jutustelu 1 21.03.2008 14:01
Pumpun säädöistä hj 60 Tekniikka & Jutustelu 4 10.08.2005 13:43


Sivu luotu: 10:45 (GMT +2).