![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() 2L Pumpun vaihto ja avautumispaineet??Vaihdoin ahdettuun 2L koneeseenn TD E carinan VE/10xxxxxxxxxxx pumpun ja nyt motti on lähes käyntiin lähtemätön. (juuri ja juuri lähtee käyntiin ja käy vain matalilla kierroksilla hököttäen ja tuupaten aikaslailla savua). Carinassa suuttimien a.paine autodatasta katottuna 137-157 bar ja L koneessa (Avautumispaine - uusi/käytetty bar 113-121/102-121) että tuota onkohan ny käyny niin että L koneen suuttimet kusee tolla uudella 10 np. pumpulla??? Suutin suosituksia otetaan vastaan! (esim hj 61??) ![]()
__________________
Jos se on Toyota, sen voi korjata |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Pumppu 180 astetta pielessä. juurikin semmoiset oireet! Been there, done that
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ei saakeli. Kokeilimme kaikki 4 asentoa 90 asteen välein ja "pari" muutakin ajotusta ja ainut tämä merkkien mukainen ajoitus millon ees lupaili... väittäisin että ajoitukset on kohallaan.
__________________
Jos se on Toyota, sen voi korjata |
#4
|
||||
|
||||
![]()
irrota yksi suutin kannesta ja kokeile minkä näköinen sumu siitä tulee.
minkäväristä savua sieltä tulee? jos on vaaleeta ja silmiä kirveltävää niin viittais että on myöhäsellä. onhan nokka akselikin oikeassa asennossa?
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Paljonko ennakkoa siinä nyt on kellolla kato myös että ykkönen on samassa kohti kummassakin pumpussa suuttimet ei pitäis olla käynninesteenä vaikka paineet olis alhaalla savutus vaan kasvaa
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Jos ootte kokeillu kaikki pytyt erikseen, niin onko pyörimissuunta oikea, ettette ajoita pumppua ruiskutuksen "loppupäästä" koneeseen nähden....
Oireet viittaa juuri myöhäseen ruiskutukseen ![]() Tai sitten mahtiluokan ilmavuotoon!!! ![]() ![]()
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
12-HT Pumpun säätö? | tkomulainen | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 29.08.2011 20:06 |
Bj:n pumpun vaihto uudempaan malliin | Bj 40 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.06.2011 21:33 |
Lj-70 pumpun säätö | jukos | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 11.05.2009 22:58 |
pumpun ajoitus LJ-70 | jukos | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 21.03.2008 14:01 |
Pumpun säädöistä hj 60 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 10.08.2005 13:43 |