![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
||||
|
||||
![]()
Tuli tos mieleen et saikohan tukivarresta (vaikka rangen) rakennettua jonkinlaista "kierronrajoitinta" ?
Niissähän on kiinnitys akseliin etu ja takapuolelta akselia. Ja varren toisessa päässä on puslat. Sako Montenegro #55 |
#27
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Niinkuin aikaisemmin tuossa sanoin niin ristijoustossa akseli ohjaa ja silloin on parempi että joustavat kiinnitykset on päällekkäin. _________________________________ Hondamies Suomen ainoa ja paras fullsize Hi-lux! Kyllä jenkki on jees! "Idioottivarmalla" aliarvioidaan idiootteja |
#28
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Alaputkessa liuku jotenkii toimi mut ei täydellisesti. Pitäs olla molemmissa putkissa liuku ja nivel alaputken/yläputken liittymis kohdassa. Eli laitetaan sit se riipuke viritys ja jos jättäs liuun alaputkeen. Sako Montenegro #55 |
#29
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#30
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#31
|
|||
|
|||
![]()
Terästä se on, paksuus kai jotakin nelisen milliä, saattaa olla viisikin autosta riippuen? Migillä laitoin 6mm levystä tehdyt korvakkeet akseliin banjon viereen kiinni. Toinen korvake on enemmän akseliputkessa.
Yksi kuva siltä aikaa, kun tota akselin puolta tein: ![]() Sellainen kannattaa huomioida, että hitsi voi vetää akseliputkea hieman mutkalle sinne sauman suuntaan. Jos sen haluaa kompensoida, voi akselin takapuolelle vetää hukkahitsit, niin on tavallaan ympäri hitsattu.
__________________
Jukka |
#32
|
|||
|
|||
![]()
Ite oon antanu toholla esilämpöä ennenkuin oon akseliputkea hitsaillu.
|
#33
|
|||
|
|||
![]() Toimii.
Toimii,juurikin tommonen tehtiin kaverin hiluksiin. Jollain kumipuslilla akseliin kiinni ettei välitä jurinoita ja meteliä runkoon ja riittävän pitkä sisätys noihin luisti putkiin ja riittävän tiukat. KO. vehkeessä tais olla sorvattu ne liuku pinnat ja rasvanippa kylkeen tietysti. Pakathan vetkuu ja muljuaa millon mihinki suuntaan mut toi tanko ei rajoita mitään muuta liikettä ku kiertymistä.
|
#34
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#35
|
|||
|
|||
![]() Ei toimi?
Niis on vaan se ongelma et eivät pyöri toisiinsa nähden,eli kun ajaa yhden pyörän kiven päälle niin et akseli on kallellaan ni se reaktio tanko panttaa vastaan,ellei sit laita jotain niveltä niinku raidetangonpäätä tms.
|
#36
|
|||
|
|||
![]()
Joo siis vaatii jonkun keinun kiinnikkeeseen.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
suzukiin traction bar? | sami.k | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 29.01.2008 15:21 |
Traction bar lehtijousiakseliin - erityisesti soa | Ahosensetä | Tekniikka & Jutustelu | 59 | 20.01.2008 16:04 |
Millaista putkea traction bar:iin? | SauliS | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 25.07.2007 13:33 |
mielenkiintoinen traction bar | Jande | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 30.04.2007 15:26 |
Traction bar Patrolliin | swamber | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 26.04.2004 08:32 |