![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() rockyn omistajia palstalla?rocky tuntuu olevan aika harvinainen peli, haulla oon tässä pari viikkoa katellut menneitä rockyjä palstalla. mitään ei oikeen hankkinut silti löytyä. täällä vois keskustella noista murheen kryyneistä, ilmotella jos tarvitsee jotain osia/ tietoa, tai jos on myydä jotain osaa, ne kun hukkuu tonne myyntipalstalle aika nopeasti jos ei satu huomaamaan. onkos täällä turbo rockyjä/ jälkiahdettuja? kiinnostais varsinkin jälkimmäinen, mitä ahdinta on käytetty ja onko omalla vai turbon pumpulla. myös kiinnostaa jos jollain on kuvia jakolaatikon ja päävaihteiston liitoksesta, millä ne on yhdistetty?
rocky projekti odottaa kesää. Viimeksi muokannut santikko : 19.04.2011 21:05 |
|
||||
|
||||
![]()
mitä! olenko mä joku kummajainen palstalla josta vaan supistaan "psst... toi on se ainoo jolla on rocky.."
|
||||
|
||||
![]()
pistäs slayer nimmerkille viestiä. on entinen rockyn omistaja...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
jep, sen vanha rocky lojuu mun pihassa
![]()
|
||||
|
||||
![]()
ne rokit on vissiin vaan teidän veljesten sairaus
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tän keskustelun vois melkeen lukita ja nostaa jalustalle vuoden vitsinä
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Täältäkin löytyy yks thai hutsu... ja hj:n akselit vasta lojuu pihamaalla odottamassa alle laittoa. Kaikki on varmaan tehny samalla soan kun on akseleita vaihdellu vai kuinka? Kävisköhän rokiin turbonpumppu jostain muusta autosta kun korjaamokäsikirja sanoo pumpun tyypiksi bosch VE type.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Keskustelua mielenterveydestä | VonLeka | Chit-Chat | 51 | 14.09.2008 14:45 |
Keskustelua gps-lokin käytöstä valvontaan | jappe | Tapahtumat | 20 | 14.10.2007 19:49 |
Varapyöränsuojus joka herättää keskustelua? | offipete | Chit-Chat | 0 | 10.05.2006 20:43 |
keskustelua nyybin kanssa | pee | Chit-Chat | 18 | 15.04.2005 18:39 |
Huonoa keskustelua kristinusko-ryhmässä! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 16:26 |