![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Hep, pysyis ny vaan vehje ehjänä lauantaihin asti.
|
|
||||
|
||||
![]()
Annat sen olla tallissa ja kosket vasta lauantaina siihen.
|
||||
|
||||
![]()
Mukana...HEP!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ehkä hep!
|
||||
|
||||
![]()
Haisee vahvasti poliitikolta...
Ehdottomasti en tule, pojalla "talvilajia", eli jalkapallo-ottelu la Nurmijärvellä (ja ulkopeli!!!) ![]() ![]() ![]() Silloin kun MÄ olin nuoripelattiin kesällä "potkupalloa" ja talvella "lätkää", nykyään kesällä lomaillaan ja talvella pelataan jalkapalloa (kyllä, jopa -15*C ON PAKKASRAJA peleille!!!) Jääkiekkoa pelataan taas melkein ympäri vuoden. Kausi päättyy juhannukseen ja heinäkuun alusta aloitetaan taas..
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
eiks yhtään tela-vekotinta oo tulossa?
|
|
||||
|
||||
![]()
[quote=Mikki;632854]Haisee vahvasti poliitikolta...
Tää tarkoitti sitä että jos range myydään niin en lähde ja nyt näyttää erittäin vahvasti siltä että en lähde. Suzukia en taida ehtiä saamaan kondikseen ennen punkan ajoja
|
||||
|
||||
![]()
voin kysyä naapurilta pientä kumitela kaivuria lainaan jos jos haluat ajella
![]()
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sää ennuste lupailis noin -5 astetta pakkasta, eli ihan hyvä avoauto keli ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ei meilläkään ollu muuta ku ne sytytys tulpat ja öljy vuoto hydrauliikassa nyt tehty 1,5 päivää ja samat viat vieläki korjaamatta ja tulpat ei ole vieläkään tullu liikkeeseen,eli saa nähä kuinka käy ei tullu tulppia vanhoja yritin entisöidä huonolla menestyksellä.vituttaa
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia Viimeksi muokannut sos : 15.01.2010 18:22 |
|
||||
|
||||
![]()
minä voisin tulla telavekottimella,elikkä moottorikelkalla sekaan kattelemaan jos siellä saa semmoisella ajella,vois kai sitä vanillakin kokeilla jonkun pajeron perässä mennä.
|
|
||||
|
||||
![]()
abc:ltä joku meistä johdattaa porukan klo. 10.00, jos ei halua tulla suoraan paikalle!
ajoalueen risteykseen tulee varoituskolmiosta kyhätty nuoli opasteeksi |
|
||||
|
||||
![]()
Auto tallissa valmiina odottelemassa huomis aamua.
Mutta pieni lisä tarkennus Ajo-ohje: Alueelle pääsee vain etelän suunnasta tieltä 130 (vanha 3-tie). Tiellä 130 ylämäessä ohituskaista, ja mäen päältä käännytään oikealle ajo-alueelle. Tienhaarassa tulee olemaan huomenna punainen nuoli. Pohjoisesta tullessa ei ajo-alueelle saa kääntyä tieltä 130! Joten pohjoisesta tullessa aja 3-tietä Riihimäki pohjoinen rampista ja käänny oikealle kohti Forssaa. Käänny oikealla suuntaan Hämeenlinna tie 130. Tiellä 130 ylämäessä ohituskaista, ja mäen päältä käännytään oikealle ajo-alueelle, jossa punainen nuoli. |
|
||||
|
||||
![]()
no me tullaan ainakin siihen abc:eelle.onko alueela makkaranpaisto mahdollisuutta?
|
||||
|
||||
![]()
Makkarat saa paistettua kyllä.
|
||||
|
||||
![]()
On
|
|
|||
|
|||
![]() Ei kait siinä ABC:llä
Tuskinpa siinä ABC:n pihalla saa makkaroita paistella !!
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Paikalla on hiillosgrilli mihin mahtuu noin sata makkaraa kerralla, luulisi kaikille olevan siinä putkipihveillensä paistopaikka ja grillivahtikin löytyy ajeluiden ajaksi. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
traileri lastattu ja kikotin maalattu!
aamulla hakeen krapulainen appari ja makkaraa, yritetään ehtiä 10 ABC:lle. Muuten etitään käsikopelolla alue ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Onneks expohtorisukeulavoorttikuskisami ajaa tän kautta aamulla, ni krapulainen suikkeli kuskikin herää, ni ehtii ehkä jopa ajoissa peli paikoille.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Nyt näyttää siltä että kerkeis tulee ajelemaan sinne
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kohta pääsee offaa!! :-) Vähän kyllä auto vastusteli ja vaihdatti vielä lämppärin moottorin näin viime hetkellä!
|
|
||||
|
||||
![]()
Suur Kiitos Järjestäjille mukavasta ajotapahtumasta. Paikkana mitä parhain, vaikka sielä joku kirous vissiin on, kun en tainnu olla ainoa jolle tuli voimansiirto murheita. Itseltä päätti edestä herrapinion mennä poikki ja ajot jäi omalta osalta siihen ja siirryin istuskelemaan Aholanmaisemamatkailu volvon lavalle.
Pitää tässä illan suussa lähteä lahteen varaosa haku matkalle. Koska uudestaan? ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kiitoksia ajeluista,tuli hahmotettua mitä kaikkea pajeroon vielä tarvii,ainakin renkaat.ja vinssimiehelle tölkkiteline
![]() ![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Patrol "super roof" VM-88 "purettu" +muuta palikkaa | Pörö | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 21 | 13.02.2010 21:22 |
"Eurovaali"-ajelut Kulmassa la 6.6. | Byrocrat | Tapahtumat | 27 | 07.06.2009 08:56 |
Kulman "Lyylinpäivän" ajelut la 23.5. | Byrocrat | Tapahtumat | 32 | 24.05.2009 10:39 |
Ostetaan Tojotan "lantikan" 2henk. penkki "OSTETTU" | Cam1lla | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 24.11.2008 19:28 |
Myydään 14" nastat, 18"kitkat, 20" kesät ja 16" insat | Zamppa | O/M/V Renkaat ja vanteet | 11 | 25.09.2008 13:43 |