![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Offahan vois lähteeki rattorilla, vois samalla lanata reitin pikkupyöräsille
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mitäs nyt vaihteeksi vihjataan? Uskomatonta..
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Eikös joku sillä seudulla asuva raskaamalla kalustolla offaava vois tulla jeesaa?? Luulis että esim. mogissa tai a45ssa riittäs kahlaamiskyky
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Nyt joku hakemaan se KooPeen moggi koeajolle
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tuntu siinä KooPeen Haisulissakin (mäyris) olevan ihan kivasti puhtia. Nypättiin sillä Saksalaisten neliveto MAN kuorkki irti viime Ladogassa...
|
||||
|
||||
![]()
KooPeen mokki on sold ja mäyris on telakalla.... eli "näytönpaikka" on edelleen auki, olisko joku tulossa lauantaina kokeileen saako lumitilanteelle haistatettua pitkät..?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tullaan tullaan toimehen me tullaan
Minä tulen heti kunhansaadaan RJ nippuun......
|
|
||||
|
||||
![]()
Mie voin tulla jos tuut tekee Suikan ensin valmiiks?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jos laittais siihen sukset eteen ja taakse talat?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ei kait niin pienes autos voi olla suuria laittoja
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Eikös niillä seutuvilla sijaitse se cattiproto?
|
||||
|
||||
![]()
Minäkin elän tuossa haaveessa.
|
|
|||
|
|||
![]() Josko Keinäsiltä löytyis apuja
Eikös "romu" Keinäsilläkin ole jonninmoinen Moggi joka taisi kiertää ihan Uralin juurellakin. Jos vaikka sieltä joku ehtis auttelemaan?
|
|
||||
|
||||
![]()
Jee jee, hyvin pojat tietää näköjään oman kylän miehiä!
Timo "free" Eklund asuu ihan kivenheiton päässä, mutta lähtee huomenna ulkomaille ja tulee viikon päästä. Jos ois aikaisemmin kysässy niin se ois voinu tulla vaikka vanhalla sotaratsulla tai kolmella protolla ja vaikka paripyörillä!!!! Fageströmin henkalla on Proto n. 5 km päässä MakeO:ta. Entäs Kelan poika hodarilla ja ISOILLA donitseilla? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Pikkasen hatuttaa vaan ku kävi tämmönen etuperän "hammaspeikko" kylässä ku irroteltiin sermaxin kans officrossi Rj:tä lumihangesta ihan sievästi ....
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä mä tunnen nää Siuntion tyypit ja luulen että kyseiset herrat on ehkä nähnytkin tän topikin..
Mä vähän epäilen joidenkin kohdalla..... |
|
||||
|
||||
![]()
Juu näin on ..
|
|
||||
|
||||
![]()
terve tuloo joukkoon...itse oon noit pikku perii rikkonnu varmaan kahdeksan kappaletta äljiissä,yleensä taka välkkä on menny...nyt on siirrytty toyotan isoon perää takana,katotaan mitä se kestää!
|
|
||||
|
||||
![]()
Vesku tossa puheli sun pulmasta oishan sitä voinut lähtee jeesaan . Mutta kun mulla ei oo vielä renkaita mitä pyörittelis hojon alla
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
LJ pelastettu:
Viimeksi muokannut MK : 06.02.2010 19:40 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HILUXIN napalukko ääntää.apua..apua..:) | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 03.01.2006 00:36 | |
Ozi-Apua? | A45 | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 03.10.2005 10:36 |
APUA! | Gemari | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 24.01.2005 19:16 |
HJ 60 apua | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.11.2004 15:49 | |
Apua! | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 10.04.2004 21:43 |