Lainaus:
quote:
uskomattoman hienolta näyttää kyllä nua kuvat jo tähänkin mennessä. Täytyy ottaa ohjelmaan säästökohde kuitunokkaa varten jahka leima irtoaa jossain paikkaa.
Mites muuten noihin kuitusiin tulee lokarit kiinni, niihin omiin tukirautoihinko? Flippi tietenkin luku sinänsä. Paljoko tuommonen flippikeula suurinpiirtein painaa?
" TOYOTA ja laskuun voit luottaa"
SLCK #73
|
itse laitoin juuri äsken tuohon vihreään vaan nuo omat tukirautansa kiinni sinne loksujen alle ja ne käyvät kuten alkuperäisiinkin. noissa omissa tukiraudoissa näyttää herkästi olevan ruostevikaa kun on suola hautonut siellä välissä, rhs-palkin puolikkaasta kolmiolovia sahaamalla ja taivuttamalla varmaan aika helposti näprää uudet, flippiin niitä ei välttämättä tosiaan tarvitse jättää. paino keulasta tippuu huomattavasti, ainakin mitä näppipelillä on noita vertaillut. tämä on veikkaus, mutta useita kymmeniä kiloja kevenee kuitenkin. lienee hyväksi painojakaumalle, varsinkin jos on raskaita etupuskureita, ketjuja keulassa tai kutoskone. vihreä on kasattu ja huomenna saan kuvat, tosin vain kasatusta autosta, kun ei se kamera ehtinyt tähän kattaukseen. laitettiin kolmekolmosetkin alle. rumaltahan se näyttää, kun vähän ikäänkuin valutähteistä tuon oman keulani kasasin ja taitaa melkein joka osa olla vielä eri värinen ennen pintakäsittelyä.
pakkeli, ystävä vai vihollinen?
Edited by - Urbancityboy on 20/09/2007 21:40:45