Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 27.12.2017, 22:36
H&K:n Avatar
H&K H&K ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hilux08 Näytä viesti
Haulla en kyseiseen ongelmaan vastausta löytäny ja kuitenki ainakin kolmea vastaavaa Hiluxia testanneena sama vika kaikissa, "lukko" ei lukitu. Jollain joku vinkki vikaan antaa...
Oletko koittanut ajaa eteenpäin hieman kaartaen josko sitten kytkeytyisi?

Vastaa lainaten
Vanha 27.12.2017, 22:38
hilux08 hilux08 ei ole kirjautuneena
Tulokas

Rekisteröitynyt: 13.08.17
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Näköjään meni vähän, väärään toi jatkokysymys. Anyway. Kiitos vastauksesta, ei lukitu millään. Ei eteen eikä taaksepäin
Vastaa lainaten
Vanha 24.02.2018, 19:55
Jarski899 Jarski899 ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 24.02.18
Sijainti: Heinola
Perusasetus

Uudelle harrastajalle apuja

Tervehdys kaikille! Tuli tossa ihan puskista hommattua elämän ensimmäinen nelvito kikotin,kun pari vuotta on mielessä muhinut hommata Hilux. Ja viikko sitten tuli hommattua.
Huomasin tossa tänää kun takaperän öljyä vaihdoin että apukuskin puoleinen iskari on poikki. Eikä mitää käryä missä oon sen katki saanu.. oli porsinu siitä iskarin alapäästä? Ja asia mikä askarruttaa on että onkohan tossa "vakio" iskarit? Autoa on korotettu korin ja rungon välistä 50mm korotus paloilla. Renkaina pyörii 33x12.5R15 jos sillä on jotain merkitystä. Ja auto on Hilux vm 1990 2.4 bensa.
Ja mistä kannattaa kysellä? Ei tarvii olla mitkään kisa iskarit, auto on mulla normaalissa ajossa käytiksenä. Eikä olla vielä menossa mihinkään kovinkaan pahoihin paikkoihin ennen kun oon edes vähän tutustunut autoon vaihtamisessa ei varmaan oo mitää outoa? Henkilöautoihin oon melkein kaiken itse ropaillut mutta nää vehkeet on vielä täysin harjoittelua. Tästä syystä pahoittelut jos kyselen tyhmiä, yritän opetella ja aloittaa tämän harrastuksen.
Vastaa lainaten
Vanha 24.02.2018, 20:00
dodge3500 dodge3500 ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 14.01.13
Sijainti: Lompolo
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jarski899 Näytä viesti
Tervehdys kaikille! Tuli tossa ihan puskista hommattua elämän ensimmäinen nelvito kikotin,kun pari vuotta on mielessä muhinut hommata Hilux. Ja viikko sitten tuli hommattua.
Huomasin tossa tänää kun takaperän öljyä vaihdoin että apukuskin puoleinen iskari on poikki. Eikä mitää käryä missä oon sen katki saanu.. oli porsinu siitä iskarin alapäästä? Ja asia mikä askarruttaa on että onkohan tossa "vakio" iskarit? Autoa on korotettu korin ja rungon välistä 50mm korotus paloilla. Renkaina pyörii 33x12.5R15 jos sillä on jotain merkitystä. Ja auto on Hilux vm 1990 2.4 bensa.
Ja mistä kannattaa kysellä? Ei tarvii olla mitkään kisa iskarit, auto on mulla normaalissa ajossa käytiksenä. Eikä olla vielä menossa mihinkään kovinkaan pahoihin paikkoihin ennen kun oon edes vähän tutustunut autoon vaihtamisessa ei varmaan oo mitää outoa? Henkilöautoihin oon melkein kaiken itse ropaillut mutta nää vehkeet on vielä täysin harjoittelua. Tästä syystä pahoittelut jos kyselen tyhmiä, yritän opetella ja aloittaa tämän harrastuksen.
Mittaat sen pituuden sisään painettuna ja ulos vedettynä tai otat sen mukaan kun meet varaosa liikkeeseen
Veikkaan vakioo ja mun mielestä ei oo tyhmiä kysymyksiä
Vastaa lainaten
Vanha 24.02.2018, 21:03
Aloittelija

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja dodge3500 Näytä viesti
Mittaat sen pituuden sisään painettuna ja ulos vedettynä tai otat sen mukaan kun meet varaosa liikkeeseen
Veikkaan vakioo ja mun mielestä ei oo tyhmiä kysymyksiä
Kiitoksia avusta, mäkin voisin veikata vakio iskaria. Eli viisain ottaa irti ja kiikuttaa varaosa liikkeeseen. Täytyy huomenna päivällä käydä katsoo tarkemmin, löytyykö niistä mitää kilpeä/tarraa niin vois netistä etukäteen kattoa.
Eikä vissiin ole kovin suotavaa ajella ennen kun on vaihtanut sen? Tämän päivän ajot ajoin ennen kun huomasin koko katkennutta iskaria. Nyt kun ajattelee, niin kyllä se vähän oudolta mutkissa tuntuikin 😂
Vastaa lainaten
Vanha 24.02.2018, 21:41
jmk jmk ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 08.11.15
Sijainti: Miehikkälä
Perusasetus

Eiks hilu oo lehtijousilla? Kyllä sillä voi ilman iskaria ajella,eriasia jos jousipoikki. Tuo vaan pikkasen saattaa pomppia montuissa, ei kait se mutkassa kauheasti pitäisi tuntua jos iskari on irti.
Vastaa lainaten
Vanha 24.02.2018, 23:49
Aloittelija

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jmk Näytä viesti
Eiks hilu oo lehtijousilla? Kyllä sillä voi ilman iskaria ajella,eriasia jos jousipoikki. Tuo vaan pikkasen saattaa pomppia montuissa, ei kait se mutkassa kauheasti pitäisi tuntua jos iskari on irti.
Joo on lehtijousilla, ja tosiaan huomasin vasta tänään kun könysin auton alla. Enkä mä juuri mitään huomannut ajossa, paitsi pientä rauhattomuutta.Pitää ottaa katkennu iskari irti, ja metsästää uusi/uudet myös toiselle puolelle.
Kiitoksia, taas tuli vähän lisää tietoa!
Vastaa lainaten
Vanha 25.02.2018, 14:45
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Perusasetus

Ja asia mikä askarruttaa on että onkohan tossa "vakio" iskarit? Autoa on korotettu korin ja rungon välistä 50mm korotus paloilla. Renkaina pyörii 33x12.5R15 jos sillä on jotain merkitystä. Ja auto on Hilux vm 1990 2.4 bensa.
Ja mistä kannattaa kysellä?

Korinkorotushan ei iskariin vaikuta ku iskari on rungossa ja akselissa kiinni.
Cros4wd saa hyviä omen iskareita n. 110€/kpl
Mutta vakiot löydät motonetistäkin suoraan.

Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980

Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982
Ex. Suzuki Jimny 2006
Ex. Toyota Landcruiser RJ70
Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981
Ex. Hilux LN65
Ex. Volvo C303
Ex. Hilux LN65
Ex. Suzuki 413
Ex. Range 3.5L +hj akselit
Ex. L200
Vastaa lainaten
Vanha 26.02.2018, 02:42
Lokapoka Lokapoka ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 13.03.16
Sijainti: Etelä-pohjanmaa
Perusasetus

Lehtijousien vaihto

Pitääs vaihtaa takalehtijouset kun vanhat on molemmilta puolilta poikki. Mitä ko. Operaatios pitää ottaa huomioon? Oon aika päiviä sitte tilannu ja saanu jousipaketin croswdltä ja nyt pitäis värkätä ne alle. Vaaditaanko pohjaanlyöntikumia katsastukses ja onko se tarpeellinen?Milläs nuo jouset laitetaan oikeaan kohtaan? Ettei oo akseli pian kieros? Mitalla? Vinkkejä?
Vastaa lainaten
Vanha 26.02.2018, 02:45
Aloittelija

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilkutin Näytä viesti
Ja asia mikä askarruttaa on että onkohan tossa "vakio" iskarit? Autoa on korotettu korin ja rungon välistä 50mm korotus paloilla. Renkaina pyörii 33x12.5R15 jos sillä on jotain merkitystä. Ja auto on Hilux vm 1990 2.4 bensa.
Ja mistä kannattaa kysellä?

Korinkorotushan ei iskariin vaikuta ku iskari on rungossa ja akselissa kiinni.
Cros4wd saa hyviä omen iskareita n. 110€/kpl
Mutta vakiot löydät motonetistäkin suoraan.
Joo noinhan se menee, että korinkorotus ei vaikuta iskareihin. Ja juuri noita omen iskareita oon tutkinut netistä. Motonetissä näyttäisi olevan vakio iskarit loppunut. Eiköhän uusilla iskareilla perän löysähkö ylös alas heijaus saada kuriin. Sellainen homma kävi mielessä että miten perän huohottimen putsaus kannattaa tehdä? Mulla ei ole takaperän huohottimessa mitään letkua, oon käsittänyt että letku kai kuuluisi olla? Mulla ei ole siinä kun se lyhyt mötikkä, ja pikaisesti katsottuna siinä päässä on musta korkki/suoja. Pitää huomenna töiden jälkeen putsata huohottimen ympäristö, ja tutkia tarkemmin. Käsitykseni mukaan siihen letkun päähän on laitettu myös pieni bensasuodatin?
Kiitos taas ohjeista ja avusta!
Vastaa lainaten
Vanha 27.02.2018, 20:00
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Perusasetus

Se mötikkä siinä päässä kuuluis liikkua, on semmonen peltinen irto hattu, ja toimiessaan pyöriii löysästi siinä päässä, ite revin sen pois ja putki ylemmäs.

Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980

Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982
Ex. Suzuki Jimny 2006
Ex. Toyota Landcruiser RJ70
Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981
Ex. Hilux LN65
Ex. Volvo C303
Ex. Hilux LN65
Ex. Suzuki 413
Ex. Range 3.5L +hj akselit
Ex. L200
Vastaa lainaten
Vanha 01.03.2018, 04:42
Aloittelija

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilkutin Näytä viesti
Se mötikkä siinä päässä kuuluis liikkua, on semmonen peltinen irto hattu, ja toimiessaan pyöriii löysästi siinä päässä, ite revin sen pois ja putki ylemmäs.
Okei. Pitääpä itsekkin katsoa mötikkää tarkemmin, jos itsekkin repisi sen hatun pois ja putki ylemmäksi. Ja luonnollisesti putken päähän joku pieni filtteri kiinni?? Kiitoksia taas avuista, selkenee tämäkin asia.
Vastaa lainaten
Vanha 19.03.2018, 22:11
PohjanP PohjanP ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 06.02.18
Sijainti: Pohjois/Pohjanmaa
Perusasetus

Hiluxi -96

Olen hakenut vikaa. Ajaa 40 km tulee sellainen jurnutus ääni. Ääni kuuluu vaikka ajaa 2 veto tai 4 vetopäällä. Tai auto rullaa vapaallakin. Katselin laakerit,kartaanit. Vaihoin vasta syntettiset öljyt 75W/90 laatikko,perät, jakolaatikko. Samalla laitoin uudet stefat. Onko kelhään vastaavaa kokemuksia?
Vastaa lainaten
Vanha 26.07.2020, 20:59
Vekelius Vekelius ei ole kirjautuneena
Tulokas

Rekisteröitynyt: 17.11.18
Sijainti: Ivalo
Perusasetus

Ylätukivarren vaihto

Moro! Miten luonnistuu 2000-vuosimallin hiluksiin ylätukivarren vaihto? Takaosan tangon irrottaminen tuottaa hankaluuksia.
Vastaa lainaten
Vanha 28.07.2020, 16:13
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vekelius Näytä viesti
Moro! Miten luonnistuu 2000-vuosimallin hiluksiin ylätukivarren vaihto? Takaosan tangon irrottaminen tuottaa hankaluuksia.
Onko se saman näköinen, kun tuossa uudemmassa Hiluxissa?

https://www.youtube.com/watch?v=vKDPYBoxzU4

Kuskin puolella joutuu ilmeisesti irroittamaan ilmanputsarin kotelon, että saa tuon pitkän pultin pois. Vai onko se tanko jämähtänyt sinne kiinnikkeisiinsä? Saitko tuon pallonivelen ensin irti tosta tornista. Muutenhan toi kuormittaa sitä tankoa varmaan niin paljon, ettei sitä saa ujutettua ulos. Tossa videossa toki kaikki on helpompaa, kun ei ole suolaveden syövyttämät pultit ja vielä korotettu alusta niin lähtee pallonivelkin kevyemmin irti. Tai niin tuo kaveri tuossa videossa ainakin väittää...

Viimeksi muokannut Luoppis : 28.07.2020 16:16
Vastaa lainaten
Vanha 30.07.2020, 19:22
Veteraani+

Perusasetus

Mistä löytäis 10 vuoden hiluxiin levikkeet edullisesti
Vastaa lainaten
Vanha 03.08.2020, 19:50
Veteraani+

Perusasetus

Onko 4runnerissa ja hiluxissa samat etuperät vm92?
Vastaa lainaten
Vanha 04.08.2020, 10:21
mersuana:n Avatar
mersuana mersuana ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 12.02.08
Sijainti: Pori
Perusasetus

LN46 muutoskatsastus turbolle

Moro. Olisko kellään vertailu dokumentteja konttoria varten? Käskivät penkittää ja tehdä vertailun. Osaluettelosta tms.olisi kova apu.

0407064515 kiitos.
Vanha 17.08.2020, 09:46
TAA1000:n Avatar
TAA1000 TAA1000 ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 08.10.08
Sijainti: Hausjärvi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vekelius Näytä viesti

http://japan-parts.eu/toyota/eu/2000...ring-knuckle/1

( https://www.toyodiy.com/parts/p_E_20...MDXW_4802.html )

Tuosta apuja? Ite ei oo tarvetta ollu irrotella koko tukivartta, tähän asti riittäny pelkkien pallojen vaihto puuhat.
Vastaa lainaten
Vanha 18.10.2020, 16:39
ttapio ttapio ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 03.12.04
Sijainti: ivalo, Finland.
Blog Entries: 1
Perusasetus

tojo 2.2 koneesta

pistin välijäähdyttimen ja turpon veneeseen ( potkuri on laskettu 104hv koneelle) kone on siis toyotan 2.2l nyt en saa tehoja ulos, vaikka vääntää syötöt täysille. ei savuta siitä huolimatta. nyt täytyy löytää 2lt koneen pumppu ja suuttimet. turpo nostaa pikku säätöjen jäkeen paineet 0,7kg. Vai käykö suuttimet suoraa 2.2 koneeseen. siinä kymysyn no 1 ja toinen kymysys no2 koskee ajoitusta, pitääkö ajoitustaa säätää vähä aikaisemmalle, syötön noston ja turpottamisen jälkeen/vuoksi.
tarkoituksessa olisi saada koneesta se 120-150hv ulos silloin pitäs pelata kuormalölakin hyvin.
Vastaa lainaten
Vanha 18.10.2020, 23:12
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Kuten aikaisemmin kysyin toisessa (3?) yhteydessä, Millainen vene?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ttapio Näytä viesti
pistin välijäähdyttimen ja turpon veneeseen ( potkuri on laskettu 104hv koneelle) kone on siis toyotan 2.2l nyt en saa tehoja ulos, vaikka vääntää syötöt täysille. ei savuta siitä huolimatta. nyt täytyy löytää 2lt koneen pumppu ja suuttimet. turpo nostaa pikku säätöjen jäkeen paineet 0,7kg. Vai käykö suuttimet suoraa 2.2 koneeseen. siinä kymysyn no 1 ja toinen kymysys no2 koskee ajoitusta, pitääkö ajoitustaa säätää vähä aikaisemmalle, syötön noston ja turpottamisen jälkeen/vuoksi.
tarkoituksessa olisi saada koneesta se 120-150hv ulos silloin pitäs pelata kuormalölakin hyvin.
Olet saanut ruuvattua pumppua isommalle: Aikaisemmin 2500 rpm ja 0,5 ahtoja.

Kuulostaa siltä, että liukuva vene?

Ja tuo, että potkuri on laskettu 104 hv koneelle, kiinnostaa minua, mistä löytyy ko. laskukaava, varsinkin jos veneestä ei ole täsmällistä dataa k.o painoituksella, ja varsinkin kun kierros/vääntö grafiikka puuttuu....

(Nykyisellä liukuvalla veneellä olen ajanut useammalla potkurilla, alumiini ja rst, kahdella eri koneella, paino- ja tehoeroa vajaa 100 kg/hv, ja tuolla painavammalla/tehokkaammalla myös vetolaitteissa huomattavasti eri välitykset, ja vieläkään ei ole vetolaitteen välitykset/potkuri ns. mieleiset)

Jossain muistaakseni kerroit, että turbo riittää 3 litran koneeseen, siis mihin koneeseen? (minulla on mm. yksi -80 luvun tieliikenteessä suorasuihkudiesel, jossa on 4,75 litran kone, ja tehoja reilusti alle 100 hv, turbosarjalla pääsee reiluun 100 hv)

-> Potkurissa on liikaa nousua/pitoa

Mutta Kysymykseesi:

En tiedä, paljonko nuo L-moottorin suuttimet käsittelee/kestää kohtuudella.
Muistaakseni ne on ns. tappi suihkuja;
Ja kun tarvitset lisää vääntöä hetkellisesti (siis jos liukuva vene) niin nuo suuttimien kärjet ei ole ensimmäinen ongelma?

Vaikka kierrokset nousee tuolla nykyisellä kokoonpanolla 2500 rpm, niin jos minä olisin rakentamassa k.o venettä, niin juurikin isompi syöttöpumpun nestepää, joka löytyy noista uudemmista... siis 2L ja 2L-t.

Olisko liian kallis satsaus esim. 2L-t?
Vastaa lainaten
Vanha 19.10.2020, 05:49
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ttapio Näytä viesti
Millä oot ahtimesta nostanu painetta? Ainaki 2l koneessa ku mulla jumalaton ahin niin ei se kyllä mihkään menny ja savujakin tuli ulos, ahtojakin oli 1bar vaikka mitä sääteli ja teki, mitähän tuo vene mahdollisesti painaa ja potkurin halkasiakin ja nousu olisi kivatietää ja sutiiko se ropelli vai mitä se tekee? Myös mitä materiaalia se on? Alua voi koittaa hiukka kuppaa jos se sutii nii saadaan lisää pitoja, toki ei varmaan kannata ihan käyräks heti hakkaa
Vanha 22.10.2020, 21:37
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Perusasetus

Hilux LN170:seen ollut hankala ostaa jytkympiä iskareita, joita olen tarvinut kun se on korkealla takakopilla huoltoautomainen vehje - painoa ja huojakkuutta.

Taakse löytyi joku vuosi sitten Vallilan takomosta Konin säädettävät ja nyt tilasin Motonetista eteen Landcruiser HDJ100:sen etuiskarit kun katsellimme kuvia ja tuumimme voisi soveltua ja tarkoituksena tsekata tiskillä asia kun tulee.

Onkos kukaan muu sovitellut niitä?

Jos näin tulee jämäkkä iskunvaimennus, on hyvä kun iskarit ei ole kohtuuttoman hintaiset.

Höh, hankkeessa tuli probleemia koska HDJ iskari ei mennyt tarpeeksi kasaan, pultin reikä alhaalla pienempi, ylhäällä oli pitkä matka kierteetöntä. Meni liian hanhalaksi. Ilmeni, että edellisen kerran laittamani Monroe 4x4 adventure iskarit oli yhtä paksut kuin HDJ vakiot ja muut oli aneemisen ohuita. Menin sitten tilaamaan uudet samanlaiset.

Viimeksi muokannut tekniikkamies : 23.10.2020 14:43
Vastaa lainaten
Vanha 23.10.2020, 18:10
Arpe:n Avatar
Arpe Arpe ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 16.12.05
Sijainti: Lappeenranta. Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tekniikkamies Näytä viesti
Hilux LN170:seen ollut hankala ostaa jytkympiä iskareita, joita olen tarvinut kun se on korkealla takakopilla huoltoautomainen vehje - painoa ja huojakkuutta.
Ootko Cros4wd:n väeltä kyselly ratkaisua tuohon iskaripulmaan?

https://cros4wd.fi/?gclid=CjwKCAjw_s...BoC7ugQAvD_BwE
Montenegro offroad club #88
Montenegro racing 16
www.montenegrooffroad.com
6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX
Vastaa lainaten
Vanha 23.10.2020, 19:19
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arpe Näytä viesti
Ootko Cros4wd:n väeltä kyselly ratkaisua tuohon iskaripulmaan?

https://cros4wd.fi/?gclid=CjwKCAjw_s...BoC7ugQAvD_BwE
Olis voinu olla yksi vaihtoehto. Kummastellu miksi aneemisia iskareita tarjotaan paljon enempi. Luulen, et tähän hätään ratkaisin homman jos tilaamani tulee ens viikol.

HDJ 100 sen iskari olisi voinut olla jos muutenkin muuttelee. Heittämäl ei mahdollinen.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? henteri Tekniikka & Jutustelu 20 02.03.2008 20:02
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? -Ville- Tekniikka & Jutustelu 8 20.02.2008 21:15
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? Jari_M Tekniikka & Jutustelu 2 23.05.2007 20:24
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! A45 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 25.04.2006 18:14
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? Tekniikka & Jutustelu 7 03.12.2004 21:34

Sivu luotu: 22:24 (GMT +2).